Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 72 [ 1785 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 72  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Irish Draught in Nederland

 
Profiel   

Leuk dier kitobeer.

Wat gaaaaf Berdien! Vast heerlijk genoten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 19:37 



 
Profiel   

Dat was vast een geweldige rit Berdien! Fijn dat Sil zo braaf was!

Skinny staat sinds een paar dagen lekker in het verse gras, dus die is helemaal happy :D

[ img ]

Vorige week Shayla uit de opfok gehaald. Heb een mooi plekje gevonden 5 minuten bij mij vandaan, waar ze lekker buiten in een paddock paradise kan lopen. Helaas heeft ze de dag voordat we haar gingen halen haar been verwond, dus nu staat ze op stalrust, arm ding...

[ img ]

De wond zit precies op haar knie, dus echt een rotplek. Zaterdag mag het verband er weer af, dus hopelijk is het dan redelijk dicht. Vandaag mocht ze voor het eerst even in de paddock, ik hield mijn hart vast.. Gisteravond was ik even met haar aan de hand aan het lopen, en toen ontplofte ze :Y) Maar ze was gelukkig redelijk rustig in de paddock! :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 13:36 



 
Profiel   

Och arm ding!

Heb je ook een foto waar Skinny in zijn geheel op staat?

Sil gaat niet op het volle gras straks. Ze is zó dik :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 20:18 



 
Profiel   

Sille, skinny is jouw hengst?
Ze ziet er wel heel zielig uit met haar zere beentje.

Oeps Berdien. Meer van zulke ritten maken dus.

Hier staan ze nu van 10 tot half 5 in de wei. Met elke ochtend een paar meter nieuw gras. Hij ziet er echt top uit nu. En zijn weer fanatiek aan het dressuur lessen, wat best lekker gaat! Volgende week zaterdag hebben we een onderling wedstrijdje op stal. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 10:13 



 
Profiel   

Dit is mijn Ierse topper een echte ondeugd maar wel echt super lief en goud eerlijk, neb hem sinds maart 2018 en toen groener gekocht dan we eigenlijk wouden zat alleen en stuur, gaspedaal en rem op en als je been geeft was het harder en niet op zij of buigen dat leert gelukkig nu en gaat afentoe ook al scharen tijdens het wijken

Ik ben nou benieuwd of er ook anderen zijn die een Ier hebben met dat lekkere ondeugende gedrag of dat dat gewoon echt iets is wat die van mij heeft en anderen niet echt? :)
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 10:15 



 
Profiel   

Irish Draught loopt gewoon 5* eventing badminton horse trailer uit.

Voor wie wil googlen
balladeer miller man

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 15:50 



 
Profiel   

Gaaf paard, maar dat is geen RID, dat is een ISH, met een volledige volbloedlijn aan vaders kant..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 16:02 



 
Profiel   

Zoals die van mij haha. Zijn goede eventing paarden de ish

Gaaf paard heb je lennox!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 18:28 



 
Profiel   

Wat een leuk dier Lennox!
De mijne is wel een grapjas, maar heel braaf. We noemen hem voor de grap wel eens Okay. Omdat ie altijd oké lijkt te zeggen als je hem corrigeert of iets vraagt.

Kamsel, heb jij verstand van die bloedlijnen? Ik snap er niks van en kom er op internet ook niet echt uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 18:52 



 
Profiel   

kamsel schreef
Gaaf paard, maar dat is geen RID, dat is een ISH, met een volledige volbloedlijn aan vaders kant..

Zijn vader is Huntingfield rebel ( volledige RID) en volgens zijn paspoort is hij ook een volledige RID

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 20:19 



 
Profiel   

rebel18 schreef
kamsel schreef
Gaaf paard, maar dat is geen RID, dat is een ISH, met een volledige volbloedlijn aan vaders kant..

Zijn vader is Huntingfield rebel ( volledige RID) en volgens zijn paspoort is hij ook een volledige RID


Wat raar, Stormhill Miller xx x Porter Rodes xx x RID krijg ik als afstamming te zien?
Zo staat het en op horsetelex en op de site van Badminton..
Of het gaat om een ander paard dan Balladeer Miller man...

Ik vind bloedlijnen heel interessant, maar veel verstand heb ik er niet van, heb alleen die van mijn merrie uitgeplozen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 20:45 



 
Profiel   

Wat raar, Stormhill Miller xx x Porter Rodes xx x RID krijg ik als afstamming te zien?
Zo staat het en op horsetelex en op de site van Badminton..
Of het gaat om een ander paard dan Balladeer Miller man...

Ik vind bloedlijnen heel interessant, maar veel verstand heb ik er niet van, heb alleen die van mijn merrie uitgeplozen..[/quote]

Ik denk dat je mijn paard met die van iemand anders verward want mijn paard is feemore Rebel

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 21:07 



 
Profiel   

Volgens mij reageerde kamsel op friesam haar bericht en niet op de jouwe rebel. :o

De vader van de mijne is Ghareeb. Daarachter staat op internet ook xx. Dan is de vader een echte volbloed en mijn ruin sowieso een halve?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 21:39 



 
Profiel   

Klopt Sannie.
Rebel, ik reageerde idd op Friesam..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-19 21:55 



 
Profiel   

Dankjewel. Ik moet binnenkort even in het paspoort opzoeken wie de moeder is. Dan kan ik dan verder zoeken (of vragen :+ ).

Verklaart wel het switchen tussen slaapkop [ img ]
En met je staart en kop in de lucht snurkend rondjes rennen
[ img ]
:')

Dit is nog niks trouwens, heb het nog nooit goed vast kunnen leggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 19:31 



 
Profiel   

Wil je best helpen met zoeken hoor san4nie. Vind ik altijd erg leuk haha. Heb die van mij ook helemaal uit zitten pluizen.
De ene is een grey gentleman x red sunset x French beige en de ander Ricardo z x Carnival night x Morgangold major. Aka die 2e is alleen een stukje van moeders af puur volbloed (Carnival) haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 23:18 



 
Profiel   

Wat leuk paljaslaura! Z’n paspoort ligt op stal en ik weet het niet uit m’n hoofd. Zal binnenkort eens even kijken. Interessant dat jij dat allemaal weet en wat voor ras oid die ouders dan zijn.

Wij hadden vandaag een onderling wedstrijdje op stal. 199,5 punten :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 22:02 



 
Profiel   

Voor wie nog een topper Irish Draught zoekt.. mijn paard staat te koop in Groesbeek bij Ellen Janssen, ik heb helaas langdurige blessure en vind t zonde om m zolang stil te laten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-19 09:57 



 
Profiel   

Wat balen zeg ellenimar, zo’n blessure. :(
Is die ondertussen al verkocht?

En hoe gaat het met de andere Iertjes en hun baasjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 22:24 



 
Profiel   

Sannie Wat een leuke foto's en nette punten! Super gereden.

Sille Hoe is het met de patiënt?

Rebel Leuk dier!

Afstammelingen kan ik niet zoveel over meepraten. Ik weet alleen dat de mijne een tinker x volbloed is.

Ellenimar Jasses wat een nare blessure moet je dan hebben. Jammer dat je hem verkoopt, maar hopelijk vindt hij snel een passend huisje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 06:36 



 
Profiel   

Hij is nog niet verkocht en mijn blessure zal nog wel aardig wat tijd nodig hebben..
Wat leuk een onderling wedstrijd en wat mooi resultaat!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 11:00 



 
Profiel   

rebel18: Leuke schimmel!

san4nie: Keurige punten gereden tijdens je onderlinge wedstrijd hoor!

ellenimar: Wat jammer dat je je Ier moet verkopen. Hopelijk vind je gauw een fijn plekje voor hem!

Met mijn paarden gaat alles lekker op het moment. Mijn hengst (Skinny :D) staat sinds een paar weken lekker op het gras en begint er gelukkig eindelijk weer wat beter uit te zien. Hij is er nog niet, maar het begint weer ergens op te lijken!

[ img ]

Met zijn dochter Shayla gaat het ook de goede kant op. De wond op haar been is mooi aan het genezen en weer bijna helemaal dicht gelukkig. Ze staat nu nog even overdag in de paddock en 's nachts op stal, maar morgen gaan we haar moeder daar ook heen verhuizen, dus dan mogen ze lekker samen dag en nacht in de wei!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 21:29 



 
Profiel   

Bedankt! Was ook erg trots! :)

Hoe is het nu met jullie dan egnie?

Sille, heb ik iets gemist? Omdat je zegt dat je hengst er eindelijk weer beter uit gaat zien?
Die baby groeit wel hard zeg, jeetje! Dat is geen baby meer eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 21:25 



 
Profiel   

Sillie Ze zien er goed uit!

San4nie Hier gaat het goed. Ed staat sinds een week op een voorijzer met zooltje. Hij was niet altijd helemaal zuiver. Uitlaten verdoven en toen was het goed, foto's laten maken en daar bleek uit dat hij een dunne zool heeft. Heb er nu weer 2 keer opgezeten en we doen het weer. Gisteren het eerste galopje weer gedaan en dat deed hij toch maar even. Ik ben blij en moet mij inhouden om er niet hele dagen op te zitten. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-19 07:05 



 
Profiel   

Fijn dat het weer goed gaat met Ed egnie!

San4nie: Hij was afgelopen winter nogal aan de magere kant, hij deed zijn naam (Skinny) weer eer aan zeg maar.. :') Maar nu hij lekker de hele dag gras kan eten is het al een stuk beter :)

De "kleine" is vandaag alweer een jaar oud, wat gaat de tijd toch hard!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 09:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 72 [ 1785 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 72  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen