Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show jouw Groninger of kijk mee

 
Profiel   

[ img ]

Mijn duo is afgelopen zaterdag naar de regionale keuring geweest. Alletwee een eerste premie, en baby veulenkampioen. Heel trots op allebei!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 22:13 



 
Profiel   

Heel knap, gefeliciteerd emily! Wat zijn je plannen met hem, zelf aanhouden of verkoop?

Ik ga niet met ze naar de keuring, ik heb simpelweg even geen puf in al die stress. Ik wacht wel tot ze groot is daarmee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 05:45 



 
Profiel   

Mooi setje! Mijn nieuwe vriendinnetje is alleen op de veulenkeuring geweest. Ik wil haar volgend jaar meenemen. Dan is ze net 4 :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 06:19 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Emily! Ik zag ze al op de fb van het Groninger paard vooorbijkomen… :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 06:58 



 
Profiel   

Wat een leuke berichten hier allemaal, gefeliciteerd met de aanwinsten en keuringsresultaten :)

Hier gaat het goed, kon Snob helaas niet meenemen naar de regionale keuring Midden omdat hij zich verstapt had en niet goed liep. Maar inmiddels zijn we weer lekker aan het rijden. Misschien dat ik hem meeneem naar de nationale keuring, ik zie alleen wat op tegen de reis vanaf Apeldoorn naar Tolbert (140km).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 07:25 



 
Profiel   

Jammer dat Tolbert voor mij niet bereikbaar is Maaike (ben wagenziek).. anders was ik naar Tolbert gekomen :D
Fijn dat Snob weer goed loopt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 07:48 



 
Profiel   

Wat een leuke foto’s komen weer voorbij en gefeliciteerd met alle resultaten !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 07:53 



 
Profiel   

Emily68 jouw veulen( meander toch) is toch zo een speciaal diertje. Die kleur vind ik zo gaaaaf! Hou je hem zelf aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 09:23 



 
Profiel   

Muronia schreef
Heel knap, gefeliciteerd emily! Wat zijn je plannen met hem, zelf aanhouden of verkoop?

Ik ga niet met ze naar de keuring, ik heb simpelweg even geen puf in al die stress. Ik wacht wel tot ze groot is daarmee.


Ik wilde eigenlijk gewoon voor de aardigheid eens een keer een veulentje fokken, het was de bedoeling om m te verkopen, bij voorkeur aan een echte liefhebber van het ras.
Maar na twee dagen had hij ons al helemaal ingepakt, dus hij mag voorlopig lekker blijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 20:57 



 
Profiel   

Haha, ja lastig is dat he? Ik had dit veulen eigenlijk ook voor de verkoop... maar ja, dat gaat niet gebeuren. Ik heb 1 van mijn andere paarden verkocht zodat zij kan blijven. Ik hoop wel dat je hem hengst houdt, ik volg hem graag en zie er wel een potentiele dekhengst in straks :) , had ik al eerder gezegd en dat was geen grapje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 21:02 



 
Profiel   

Muronia schreef
Haha, ja lastig is dat he? Ik had dit veulen eigenlijk ook voor de verkoop... maar ja, dat gaat niet gebeuren. Ik heb 1 van mijn andere paarden verkocht zodat zij kan blijven. Ik hoop wel dat je hem hengst houdt, ik volg hem graag en zie er wel een potentiele dekhengst in straks :) , had ik al eerder gezegd en dat was geen grapje.


Dat is toch wel weer een heel ander avontuur, hengst houden voor de opfok. :\
Eerst maar eens kijken hoe hij zich gaat ontwikkelen komende tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 21:25 



 
Profiel   

Bij mij tegenover is een opfok voor hengsten. Dus het kan wel....kan ik hem mooi alle dagen zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 21:51 



 
Profiel   

Nou we zijn net terug uit Groningen en we hebben het veulen gekocht! Misschien hebben sommige van jullie hem al eens voorbij zien komen op Facebook. Het is Lucas van Pasop. En hij gaat morgen ook naar de keuring( kan ik helaas niet bij zijn maar ik word op de hoogte gehouden door de fokker. En de foto houden jullie nog even tegoed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 21:36 



 
Profiel   

Oh wat leuk! Gefeliciteerd <3 . Hij staat al klaar voor morgen zag ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 21:37 



 
Profiel   

yumi01 schreef
Nou we zijn net terug uit Groningen en we hebben het veulen gekocht! Misschien hebben sommige van jullie hem al eens voorbij zien komen op Facebook. Het is Lucas van Pasop. En hij gaat morgen ook naar de keuring( kan ik helaas niet bij zijn maar ik word op de hoogte gehouden door de fokker. En de foto houden jullie nog even tegoed.


Hij is leuk!

Ik haal morgenochtend mijn nieuwe vriendinnetje op <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 21:52 



 
Profiel   

Ja klopt ik kreeg die foto al doorgestuurd door de fokker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 21:52 



 
Profiel   

Spannend! Ik hoop dat je er een fantastisch paard aan gaan krijgen MyChoice.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-21 21:53 



 
Profiel   

Wat leuk Willemijn!

Gefeliciteerd met de keurings resultaten allemaal.

Ik heb eigenlijk niets meer met de Groningers maar ik vind het leuk om jullie verhalen te volgen .
Maaike blij te lezen dat het helemaal hersteld is

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 04:36 



 
Profiel   

yumi01 schreef
Nou we zijn net terug uit Groningen en we hebben het veulen gekocht! Misschien hebben sommige van jullie hem al eens voorbij zien komen op Facebook. Het is Lucas van Pasop. En hij gaat morgen ook naar de keuring( kan ik helaas niet bij zijn maar ik word op de hoogte gehouden door de fokker. En de foto houden jullie nog even tegoed.


Wat leuk! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 07:48 



 
Profiel   

Gefeliciteerd allemaal ! En succes morgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-21 22:05 



 
Profiel   

Yumi wat leuk, gefeliciteerd! Ik heb m gisteren gezien op de keuring :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-21 08:37 



 
Profiel   

Wel een iets oudere foto maar dit is Lucas van paspop.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-21 21:44 



 
Profiel   

Leuk yumi, wanneer mag hij verhuizen?

Doen jullie ook mee aan de zomercompetitie van WeAllRide? Ik zag dat er nog maar 2 uitslagen op het lijstje stonden, daar mogen er nog wel een paar bij toch? Wij hebben gisteren onze proef opgenomen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En ik heb mn foto's gekregen van de fotoshoot van afgelopen week van Elonia. Daar ben ik ook blij mee.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 06:27 



 
Profiel   

Ik ben nog steeds niet serieus aan t rijden, toch wat meer gedoe steeds met zon veulen erbij. Als hij mee in de bak is gaat ie continu in de weg staan, en als ie in de box blijft is de merrie ook niet mooi ontspannen. Ik sla voorlopig nog maar even over. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 09:27 



 
Profiel   

Wij doen zeker mee, gaan vanavond filmen. Ik vind het initiatief te leuk om niet mee te doen :)

Ze ziet er goed uit, die Elonia!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 09:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen