Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Groninger info?

 

Thanks alweer allemaal.
Horse Event gaat het niet worden, dat weekend ben ik al volgeboekt ;) Maar misschien volgend jaar ofzo, wie weet, ben toch nog niet gericht aan het zoeken dus tijd genoeg.

Grappig mirim, hij lijkt wel op die van mij, al heeft die nog niet bedacht dat z'n voorbenen kruisen voor extra effect zou zorgen :+ En als dat dichtgooien en doen alsof je er niet bent niet meer werkt dan gaat die rennen en allerlei andere rare toestanden. Denk niet dat ik dat nog eens 20 jaar wil :P Haha.


Wel jammer dat bereden paarden toch niet zoveel verkocht worden, ben zelf geen voorstander van een echt jong paard maar we zien wel waar we uitkomen, is toch niet voor morgen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-17 11:42 



 
Profiel   

Mijn eerste eigen pony (!) was bij toeval een Groninger, Bij toeval, ik zocht gewoon een brave pony voor fijne buitenritten.
Betaalbaar omdat ze niet aan de maat was (1.54) en ZE had. Een heerlijk paard, eerlijk en koel, en heel voorwaarts.

Toen ze 12 was hebben we haar laten dekken met een Groninger/KWPN-er. Dit paard heb ik nog steeds (is ondertussen ook al weer 11) en ben er ook erg blij mee. Hij lijkt niet op zijn moeder, is veel sensibeler, maar als puntje bij paaltje komt toch koel in zijn koppie. Overigens is hij vrij van ZE en heeft prachtige manen en staart.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-17 13:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen