Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Trichelhof paarden verenigd

 
Profiel   

Hoi !

Ik ben nieuw op bokt, dus kan nog niet op alle forums berichten plaatsen, dit leek me het dichts in de buurt komen voor dit topic.

Ik heb drie maanden geleden Imani van het Trichelhof gekocht en ben benieuwd naar andere paardjes die daar gekweekt en verkocht zijn. Dit lijkt me een leuk topic om elkaars paarden van Trichelhof te leren kennen en misschien zelfs halfbroertjes en zusjes te ontmoeten!

Mijn paard Imani is een (Nintendo x Dream of Heidelberg I), gekweekt uit de Dream of Trichelhof merrie. Ze is net 6 maar ik heb ze dus nog niet lang, dus we zijn rustig aan het opbouwen. Ik zou graag jullie paardjes ook leren kennen :)
Hier een foto van Imani:

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-14 12:47 



 
Profiel   

Welkom op Bokt!

Ik heb 2 jaar geleden Dayanera v/h Trichelhof gekocht. Dayanera is een Negro x Dream of Heidelberg uit Davina v/h Trichelhof. Ze is ook net 6. Momenteel is ze herstellende van de ziekte van Lyme en staat het rijden hierdoor op een zeer laag pitje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-14 17:03 



 
Profiel   

Hé Ann, jij ook op bokt? :D wist ik niet

Ik heb 2 Trichelhoffers
Soraya is ondertussen 9 jaar, Don Ruto x Godwin vd bosch. En ik kan alleen maar zeggen dat ze geweldig is. Super karakter, altijd willen werken en ze laat mij never nooit in de steek
Hérero is er 2, Lord Leatherdale x Negro. Hij staat tot eind augustus in de opfok op het thof en dan komt hij naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-14 23:15 



 
Profiel   

Hoi Lien,

Ja, al een hele tijd ;-)
Soraya is echt wel een leuk paard. Zelfs al ben ik niet zo voor bruin, ik vind haar prachtig!
Veel succes vandaag en morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-14 09:22 



 
Profiel   

Oh dat wist ik niet! Leuk om je hier tegen te komen.

Dankje! Het is best goed gegaan :D
In de L waren we 4e (68,..), in de M 2e (65,..) en vandaag de kür gewonnen met 70,125% :D Ze heeft goed gelopen dit weekend.

Ik plaats binnenkort ook nog wel foto's, nu even te druk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-14 18:12 



 
Profiel   

Wauw Ann, wat is ze prachtig :) . Leuk om te zien dat jullie ook zo'n fijne paarden hebben :)
Ik kwam Soraya hier ook al tegen op het forum, lijkt me echt een toppertje !
Ik kan alleen maar hopen dat ik met hard werken ook zo ver kom :D

Als je eens in Vlaams Brabant of tegen kanten van Mechelen op wedstrijd komt Lien, zeker laten weten :) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-14 20:32 



 
Profiel   

oh hey Evelien :)

Een vriendin van mij rijd ook 2 "Trichelhof-merries"
Heb met eentje een tijdje mogen rijden wegens zwangerschap van de eigenares, moet zeggen dat het een zeer aangename en fijne merrie was,
de eerste springwedstrijd samen (80cm denk ik) kwamen we zelfs thuis met de beker
(heb wel nog een fototje maar gezien ze niet van mij is zal ik het niet openbaar plaatsen)

Veel plezier met Imani

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-14 08:17 



 
Profiel   

Oh Caroline, leuk je hier ook tegen te komen :)
Als we elkaar nog eens zien bij Van Tricht mag je me altijd het fototje tonen.
Ja ik hoop tegen volgend jaar ook op wedstrijd te kunnen, als ik genoeg bijeengespaard krijg voor aan trailer (maar eerst moet de dressuurzadel er nog komen ;) ). Ik kijk er alvast naar uit !

Succes nog met je zwangerschap he, ziet er goed uit heb ik al gezien. Nog 'even' aftellen en je zit weer in het zadel ;)

Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-14 10:19 



 
Profiel   

Thanks :) Hoop om 2015 te kunnen starten te paard hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-14 13:48 



 
Profiel   

Aan die kanten ga ik niet veel op wedstrijd.. Misschien wel als ik in september Nationaal ga starten, dan zijn weer andere locaties.
13 september starten we in Hulsterlo, ik weet niet of dat ver weg is? Dan is het Vlaams kampioenschap.

Zaterdag een goede wedstrijd gehad, beide proeven gewonnen 68,5% en 67,9%.
Vrijdag en zaterdag hebben we kampioenschap van de VOR.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-14 09:18 



 
Profiel   

Wow, Nationaal al! Het gaat je voor de wind :-)

Mss kom ik vr en/of za wel eens kijken, ben benieuwd naar je Kür ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-14 09:33 



 
Profiel   

Ja, ik heb mijn punten al een tijdje binnen maar ik wou graag het kampioenschap van de VOR en het IPK nog meerijden. :D

M'n kür is, al zeg ik het zelf, heel erg mooi. Muziek van Grease. Nu alleen nog deftig rijden ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-14 09:38 



 
Profiel   

Wauw gefeliciteerd Lien ! Hulsterlo is niet meteen bij de deur voor me, maar zo een Vlaams kampioenschap is altijd wel de moeite dus misschien kom ik toch ;).
Heel veel succes dit weekend op het VOR kampioenschap :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-14 08:05 



 
Profiel   

Hallo,

Leuk om nog paarden terug te vinden van daar.
Wij hebben een broertje van jouw paard staan. Uit dezelfde moeder.
Een Nescio uit Dream :)

Hij staat samen met een andere Nescio, uit een moeder van Quick Star x Balzflug.

Heb je toevallig nog foto's van Imani?
Ik ken verder nog twee paarden uit Dream en die doen het ook goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 00:12 



 
Profiel   

Hoi,

Oh wat leuk om te horen ! Hoe oud is dat broertje? Zijn jullie er al mee aan het werken?
Ik zal je even een pb doen met wat meer foto's :)

Ben benieuwd naar de andere paarden uit Dream, zitten eigenaars hiervan ook op bokt ?

Groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 07:31 



 
Profiel   

Nesquick :D :D Die vond ik zooo leuk!! Spijtig dat je zo ver weg woont..

Ik ben trouwens Vlaams Kampioen geworden met Soraya. :D Beide proeven gewonnen en dus ook het totaal klassement.
We hadden gehoopt op 2x een prijsje in de proeven, maar van kampioen worden.. Dat durfde ik alleen maar dromen!
Flapje deed het echt wel super, heeft zich de hele dag voorbeeldig gedragen en ook tijdens de prijsuitrijkingen was ze echt een droom!
Misschien dat ik deze keer nog eens een poging ga doen om een topic te starten van haar, zal daar de filmpjes in zetten ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 11:37 



 
Profiel   

Super Lien! Proficiat!

Inderdaad is Nesquick uit dezelfde moeder als Imani.
Verder ken ik nog twee ruinen uit die moeder.
Syrius is onlangs achtste geworden op het NK in de klasse M2, en Aeneas is grand prix klaar.
Dus zeker goede paarden daar!

Onze paarden zijn dus nog niet in het werk. Nesquick is nog maar 2, Nesciro is 2,5jaar nu.
Werk voor volgend jaar dus :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 13:54 



 
Profiel   

Serieus? Die twee ken ik nog niet! Heb je daar meer info van? Linkje, eigenaar?
Zullen ze op het Trichelhof wel leuk vinden, een paard dat GP klaar is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 14:58 



 
Profiel   

Karen kent Aeneas hoor. Is via haar dat ik eens een filmpje zag voorbijkomen :)

En normaal kent ze Syrius ook. Ze heeft de eigenaresse ook op Facebook.

Beide ook erg leuke paarden. Lijken erg op nesquick qua bouw vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 16:05 



 
Profiel   

Coberlina, heb je geen foto's van je Trichelhoffers? Ben er wel nieuwsgierig naar ;-)

Ja Lien, je moet zeker een topic maken van Soraya! Nog eens proficiat trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 22:19 



 
Profiel   

Een stalgenootje heeft Eliano van het Trichelhof. Die is nu 5 denk ik? Afstamming zal ik eens navragen. Het is een heel knap zwart paardje. Ze heeft hem lang hengst gehouden maar vorig jaar heeft ze hem toch laten castreren omdat hij knap lastig werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 22:24 



 
Profiel   

Mijn oude staleigenaresse heeft ook een Trichelhof. Loopt nu ZZ-licht of misschien inmiddels al ZZ-Zwaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-14 22:32 



 
Profiel   

Eliano is idd 5 jaar, heb die 2 altijd wat verder geholpen met lesjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-14 07:01 



 
Profiel   

Mijn buurpaarden zijn ook 2 merries van het Trichelhof. Ik geloof ondertussen weeral 6 en 7 jaar oud. Zij waren van een vriendin die helaas terminaal was en vorig jaar is gestorven maar de ouders kunnen geen afstand doen van de paarden. Zij heeft ze nog als veulen uitgezocht.

Er is zelfs ooit een benefiet voor haar georganiseerd door het Trichelhof.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-14 07:09 



 
Profiel   

Ja ik heb foto's op mijn Facebook staan. Ik ga even moeten kijken of ik ze via de iPad hier geplaatst krijg.

Edit, ga dat straks via de laptop moeten doen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-14 09:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen