Ras van de maand poll
Freiberger 63%  63%  [ 12 ]
Quarter Horse 15%  15%  [ 3 ]
Arabische Volbloed 21%  21%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 19

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ras van de maand: Morgan Horse

 
Profiel   

Iedere maand zal er ander ras in de spotlight staan waar een uitgebreid nieuwsartikel over op de voorpagina over zal verschijnen. Hiervoor kunnen wij jullie hulp goed gebruiken!

Deze maand: Morgan Horse!
Uit de poll van ons vorige topic kwam de Morgan als volgende ras naar voren, bedankt voor het stemmen :).
Wat maakt de Morgan nu zo speciaal voor jou? Zijn er misschien ook puntjes die wat extra aandacht verdienen bij dit ras volgens jou en waarom? Wat zijn jouw persoonlijke ervaringen met de Morgan? Heb je grappige, lieve of interessante verhalen of foto's die je graag wilt delen met andere bokkers?

Let op met het delen van foto's, deze zullen óók gebruikt kunnen worden voor de Wiki. Wanneer je een foto plaatst in dit topic met toestemming om te gebruiken voor het artikel, geef je automatisch ook toestemming voor het gebruik op de Wiki. (Je naam zal vermeld worden bij de foto).
Om de hoeveelheid foto's de info niet te laten overstromen vragen we je om niet meer dan 2 foto's ter illustratie toe te voegen :).

Je kunt je informatie, foto's en/of persoonlijke ervaringen tot 20 december inzenden, daarna zal het topic op slot gaan en zal de nieuwsredactie een mooi samenhangend artikel maken. Dit artikel zal op de 1ste van de volgende maand op de voorpagina gepubliceerd worden.

Jullie kunnen zelf meebepalen welk ras de volgende maand in de spotlights komt te staan! Bovenaan het topic is een poll met 3 keuzes te vinden. Deze maand kan er gekozen worden tussen de Freiberger, de Quarter Horse en de Arabische Volbloed. Heb jij nog leuke suggesties voor de volgende poll? Stuur deze dan in een pb naar Balance
Dit mogen ook rassen zijn die al eerder in een poll hebben gestaan, als ze nog maar geen topic hebben gehad. (eerdere topics gingen over de Haflinger, IJslander, de Draver, de Clydesdale, de Frederiksborger en de Highland Pony)



Laatst bijgewerkt door balance op 04-01-18 06:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Status topic veranderd naar normaal

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-17 00:29 



 
Profiel   

[ img ]

Jawel hoor een rasechte Morgan gevonden in mijn tuin.
Dit is een 21 jarige hengst. Nog nooit ziek geweest in al de tijd dat ik hem heb. Nou ja, toen hij bij ons kwam en ik checkte of de verkoper hem wel écht de wormkuur die ik had achtergelaten had gegeven, kwam er nog een hele berg wormen uit. O ja en één keer heeft hij lichte koliek gehad.
Het is lang geleden dat ik hem gemeten heb maar ik schat dat hij de 1,50 m net aan tikt. Hij heeft ongeveer 1 ha. voor zichzelf van waaruit hij hij een klein groepje merries kan overzien.
Morgan horses zijn laatbloeiers, erg sober, hebben harde hoeven en een schuilstal wordt, door de mijne in elk geval, gewaardeerd.
Ze zijn zoals zoveel rassen erg veelzijdig inzetbaar, bij mij alleen als grasmaaier moet ik bekennen.
O, zoals hij hier liefkozend genoemd wordt, heeft een speciale plek in mijn hart.
Dat hij nog tien jaar in gezondheid mag bijtekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-17 23:09 



 
Profiel   

Einde van de maand, hier mag een slotje op.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-17 21:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen