Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 58 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Correcte prijs dressuurpaard

 
Profiel   

Ik rij nu een tweetal jaar met een heel fijn paardje genaamd Special.
Binnenkort wil de eigenaar hem verkopen, maar ik krijg eerst de kans om dit te doen.
Ik wou alleen even jullie ervaring/mening weten ivm zijn aankoopprijs.

Wat meer informatie over Special (In de link hieronder een video van hoe hij vorig jaar liep, op 5j)
- Hij is net 7 jaar geworden
- Vader is Special D, gekende dressuurhengst
- Moeder weet ik niet
- Hij loopt soepel en wordt makkelijk nageeflijk
- Heeft een topkarakter, altijd rustig, zelfs als hij bang is, bokt of steigert nooit!
- Fantastisch paard in de omgang, geen gebreken en altijd rustig.
- Heeft nog geen wedstrijdervaring
- Is ook braaf op wandeling, als hij bang is van iets, gaat hij gewoon stilstaan en doet verder niets.
- Heeft normale gangen (zie video in link)

https://www.youtube.com/watch?v=BP_1JRjsnVk

De eigenaar vraagt 6000€ voor hem. Is dit een correcte prijs? Ik wil namelijk zeker de eigenaar niet oplichten door veel te laag te bieden, maar ik wil uiteraard zelf ook niet opgelicht worden, aangezien ik nog maar net afstudeer en dus ook niet over bijzonder veel financiële middelen beschik en nog voor vrij veel kosten sta. Eigenlijk komt deze koop niet echt gelegen voor mij, maar het is kopen of dit paardje kwijtspelen en dat zou me enorm veel verdriet doen, want ik heb nog maar zelden zo'n goeie band gehad.

Graag hoor ik jullie idee/mening hierover!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-18 14:22 



 
Profiel   

Weet jij niet wie zijn moeder is of is die helemaal niet bekend? Wat voor paspoort (papier) zit er verder bij?

Afgaande van het filmpje: schudt ie altijd zo met zijn hoofd? Of nu niet meer?