Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

ik weet het ras van mijn jaarling niet:(

 
Profiel   

https://youtu.be/NVHxlmtnii0
dit is een link van hoe ze loopt (het paard wat er bij loopt is niet dr moeder maar een "pleeg mama'')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:01 



 
Profiel   

Vind je het belangrijk om te weten wat het voor ras of kruising is?
Zo ja had je deze niet moeten kopen.
Ik zie gewoon een jaarling die nog heel veel moet groeien en een lekker bekkie heeft.
En wat het dan is zou ik niet boeiend vinden, ik zou het wel leuk vinden om te weten waar het paardje vandaan komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:02 



 
Profiel   

Ik mag toch aannemen dat dit dier gechipt is en er dus een paspoort bij is. Ieder paard wordt als veulen gechipt. Jij hebt hem illegaal vervoerd, maar die handelaar en de twee daarvoor dus ook. Ik begrijp dat het nu een jaarling is, dan loopt hij al meer dan een jaar ongechipt en zonder paspoort. Dat is erg vreemd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:03 



 
Profiel   

Ik zie ook een draver en adv van het filmpje al helemaal, daarbij zie je ook de neiging tot pacing (telgang) vanuit de galop. Wat een lieverd TS, veel plezier met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:04 



 
Profiel   

XladyX schreef
Ik zie ook een draver en adv van het filmpje al helemaal, daarbij zie je ook de neiging tot pacing (telgang) vanuit de galop. Wat een lieverd TS, veel plezier met haar!

Exact, het paard heeft laterale aanleg. Kan me ook levendig voorstellen dat ze 'm daarom niet in de koers willen en dus niet zijn gaan trainen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:08 



 
Profiel   

Gewoon een warmbloed, niets mis mee, wel ff die gewrichten in de gaten houden want daar lijkt veel vocht in te zitten.

Overigens is een draver natuurlijk ook een warmbloed, maar deze lijkt gewoon rijpaard gefokt te zijn qua type en beweging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:10 



 
Profiel   

Dat kan natuurlijk ook, dat een draver als rijpaard gefokt is. Het zou natuurlijk ook nog een draver x andere warmbloed kunnen zijn. En inderdaad, ook dravers zijn warmbloeden, en daarmee kruisingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:14 



 
Profiel   

Bij 1:17 zie je der een beetje terug vallen uit de galop. Ik denk nogsteeds een draver of een kruising hiermee. Maar het kan van alles zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:15 



 
Profiel   

pillow schreef
Ik mag toch aannemen dat dit dier gechipt is en er dus een paspoort bij is. Ieder paard wordt als veulen gechipt. Jij hebt hem illegaal vervoerd, maar die handelaar en de twee daarvoor dus ook. Ik begrijp dat het nu een jaarling is, dan loopt hij al meer dan een jaar ongechipt en zonder paspoort. Dat is erg vreemd.


Denk dat je bet verkeerd gelezen heb. Waar ik haar vandaan heb daar is het paspoort aangevraagd. Ze is gechipt en alles

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:53 



 
Profiel   

Careri18 schreef
Gewoon een warmbloed, niets mis mee, wel ff die gewrichten in de gaten houden want daar lijkt veel vocht in te zitten.

Overigens is een draver natuurlijk ook een warmbloed, maar deze lijkt gewoon rijpaard gefokt te zijn qua type en beweging.


Ja inderdaad is wel 6/7 maanden terug dat dit filmpje gemaakt is en nu zijn haar benen gewoon zoals ze horen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:58 



 
Profiel   

XladyX schreef
Ik zie ook een draver en adv van het filmpje al helemaal, daarbij zie je ook de neiging tot pacing (telgang) vanuit de galop. Wat een lieverd TS, veel plezier met haar!


Zag het inderdaad ook, heel erg bedankt !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 16:58 



 
Profiel   

Robinvdbrink schreef
XladyX schreef
Ik zie ook een draver en adv van het filmpje al helemaal, daarbij zie je ook de neiging tot pacing (telgang) vanuit de galop. Wat een lieverd TS, veel plezier met haar!


Zag het inderdaad ook, heel erg bedankt !


Ja, ik vond bij het zien van het filmpje het ook nog meer draver.
Dravers zijn hele leuke paarden, heb er één gehad toen ik dertien was, mijn eerste paard, enorm lief dier en samen vooral heerlijk genoten van het buitenrijden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-18 17:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen