Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Haflinger fokker

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Momenteel heb ik een 16 jarige klassieke haflinger ruin van 1.38. Mijn haflinger is echt een klassieke haflinger; hij is heel breed en compact. Nu zou ik heel graag nog een veulen/jaarling haflinger erbij willen. Ik zou graag weer een klassieke haflinger willen die max. 1.40 groot wordt. Nu heb ik in Nederland al veel onderzoek gedaan en ik vind alleen maar fokkers van moderne/sporthaflingers.

Weten jullie misschien een fokkerij/particulier iemand die nog ouderwetse haflingers fokt en verkoopt?

Dit mag ook buiten Nederland zijn, zolang het vervoer nog met de auto kan is het prima (Duitsland, Belgie of Frankrijk bijv.)

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en dat ik een stapje dichter bij een toekomstige haflinger kom. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 11:48 



 
Profiel   

Op bokt is een subforum voor haflingers. Het is denk ik slim om aan een mod te vragen je topic daar naartoe te verplaatsen.

Succes met de zoektocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 11:50 



 
Profiel   

Ik volg O:)

Ik zoek er ook eentje, contact gehad met enkele fokkers en als ik er kwam bleken het allemaal smalle moderne Haflingers te zijn.

Immens frustrerend...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 11:51 



 
Profiel   

Mijn buurman heeft jaren met de kleine ouderwetse Haffies gefokt maar heeft 2 jaar geleden vanwege zijn leeftijd alles de deur uit gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 11:53 



 
Profiel   

Slotje i.v.m. dubbel topic, de TS heeft deze vraag ook al op het forumdeel [HA] Haflingers gesteld.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 11:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen