Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

TaxatieTopic Quarter/Paint

 
Profiel   

Ik zal maar even beginnen Haha!

Fancy Poco Skip
Vader: Pocos Double Skip
Moeder : Ms. Fancy Pants
Ras : Paint Horse (met papieren)
Leeftijd : 6
Kleur : Gray Tovero als ik me niet vergis ? Tong uitsteken
Hoogte : 1.53 (geloof ik)
Geslacht : Ruin

Kenmerken :
Heel lief, wel moeilijk met rijden, heel erg
sterk. Zijn draf is verschrikkelijk onder het zadel.
Als zijn manieren wat worden bijgeschaafd is het een
goed paardje om verder mee te komen, ALS je
hem tenminste laat merken dat JIJ de baas bent
en niet HIJ.

Foto's :
Komen vanavond !
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-03 12:46 



 
Profiel   

haha, het is nu al maandagavond en nog geen foto's hihi

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-03 21:18 



 
Profiel   

SuperRoos schreef
haha, het is nu al maandagavond en nog geen foto's hihi


UHUM oeps... hm ja.. ga het gelijk even doen *LOL* Bloos

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 17:45 



 
Profiel   

Hier dan nu de foto *lang verwacht Tong uitsteken *

[ img ]

De andere lukken zo snel niet.. maar met deze foto komen jullie vast wel ergens OK dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 18:04 



 
Profiel   

leuk eindelijk eentje voor Quarters Lachen
maar de foto doet het niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 19:35 



 
Profiel   

Yessy schreef
leuk eindelijk eentje voor Quarters Lachen
maar de foto doet het niet...


WAAAAAAAAAAAAAAH Boos! Boos! Boos! Verdrietig Boos! Boos! Boos!
Ik ga hem maken *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 19:55 



 
Profiel   

Oke.. daar gaan we weer.. nog een x proberen .. Haha!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 19:58 



 
Profiel   

Nu moet hij het doen ? Haha!:D:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 19:59 



 
Profiel   

yellowfish, zijn moeder is dat een palomino merrie, die uit amerika gekomen is, en daar is ze getraid geweest voor de futurities( of hoe je het ook schrijft) maar toen ze haar de spin aanleerden is ze geflipt ,gesteigerd en door het zadel is haar rug beschadigd en mag ze nu niet meer bereden worden, als het haar is eet ik ze staan
greetz kim

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 20:11 



 
Profiel   

dutske schreef
yellowfish, zijn moeder is dat een palomino merrie, die uit amerika gekomen is, en daar is ze getraid geweest voor de futurities( of hoe je het ook schrijft) maar toen ze haar de spin aanleerden is ze geflipt ,gesteigerd en door het zadel is haar rug beschadigd en mag ze nu niet meer bereden worden, als het haar is eet ik ze staan
greetz kim


Noem me maar romana hoor Haha! Haha! Haha!
Enne.. Oei .. ik heb eigelijk geen idee of ze uit amerika komt, ik geloof het niet, want splash zelf komt uit Duitsland, dat zegt natuurlijk eigelijk nix want zn ouders kunnen evengoed nog wel uit amerika komen.. ehm.. ik zal eens informeren, maar denk het haast niet! Hoezo eigelijk ? en wat bedoel je met : "als het haar is eet ik ze staan" ? ? ? ? Verward

Schijnheilig

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 20:47 



 
Profiel   

als het haar is weet ze haar te staan denk ik,
of ze wilt dr op eten,
mooi paardje trouwens, echt gaaf
zal zo ff een foto van die van mij neerzetten,
gewoon voor de lol, hoeft niet getaxeerd te worden, haha want ik heb dr net 4 weken

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 21:21 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

zo, ik heb dr dus net 4 weken,
ze is 1.50m
doe NH met dr, en een beetje western,
haar vader is: go rilla man
haar moeder is: baby bees delight

ze heet zelf eigenlijk kebo surprise, maar ik noem dr sky,
de reden staat in mn profiel Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 21:25 



 
Profiel   

Wat denken jullie van mijn paard? Ik vind het overigens niet belangrijk hoor! Ik hou onvoorwaardelijk van mijn schatje, hihi! Schijnheilig Lovers

Naam: GL Flit Bars Bonanza
Kleur: Chestnut
Geslacht: Ruin
Geboortedatum: 02-02-2000
Bonanza kent de basis al hartstikke goed; roll-back, spin, stop, e.d. zit er goed in, moet alleen nog meer snelheid in komen (maar daar is hij nog jong voor) Schijnheilig Haha! Momenteel wordt hem de galopswissels aangeleerd. Hij wordt getraind door Wendy van Osch. In de omgang is hij erg makkelijk. Sociaal, vriendelijk, houdt van knuffelen en gaat makkelijk de trailer in. Hij is klinisch goedgekeurd. Bonanza is ongelofelijk rustig voor een drie-jarige, schrikt absoluut niet snel, ook niet als een ander paard er tussenuit naait (heb ik afgelopen maandag ontdekt Lachen ). Hij is van nature geen snelle, maar als je hem gewoon lekker vlot rijd doet hij alles voor je.

Goh, dit klinkt eigenlijk wel perfect! Tis ook echt een enorme lieverd hoor! Haha! Lovers Haha!

Stamboom:
[img]http://members.lycos.nl/luckepuk/hpbimg/Bonnie's%20stamboom.jpg[/img]
[ img ] [ img ]

Oja, nog iets (is misschien niet echt belangrijk maar toch). Ik had pas mijn eerste wedstrijd met hem (voor hem de eerste keer, voor mij de tweede keer). Het was een onderlinge wedstrijd op de ranch. Bij de pleasure mochten we door naar de finale, toen waren we 5e (van de 11). Bij de Horsemanship waren we 4e (van de 9). Bonanza gedroeg zich echt super! Het was voor hem de eerste keer dat hij met zoveel paarden in één bak was, maar hij was hartstikke dapper, haha! Lachen

Nou, ik ben benieuwd... Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-03 23:50 



 
Profiel   

ik vind jou paardje supermooi toekie, echt een mooie uitstraling heeft ie hij ook,
en net als mij wil je geen prijs horen, haha vet, het was toch een taxatietopic,
maybe een nieuw topic starten op slowchat; quarterpraat, haha

de meeste stemme gelden

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-03 13:30 



 
Profiel   

Wauw.. mooi paardje Bloos!:oo

Maarre.. wordt splash nog getaxeerd offe ? *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-03 15:27 



 
Profiel   

Romana: ik bedoelde eigenlijk dat ik haar moeder Weet staan, bij kenissen in zonnebeke, als het haar is he, maar het probleem is ik ben haar nam vergeten, ohja, ze is denk ik of 9 jaar of 11 jaar(ze hebben 2 fokmerries staan maar de leeftijden verwissel ik) ik denk 11.
het was eigenlijk gewoon om te weten, en ook omdat je paardje lijkt op een andere zoon van haar
wel een zeer mooi paardje hoor!
greetz kim

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-03 15:30 



 
Profiel   

Heb je misschien een foto van die andere zoon ?

Ohja, haar moeder heet Ms. Fancy Pants....

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-03 15:35 



 
Profiel   

SuperRoos schreef
ik vind jou paardje supermooi toekie, echt een mooie uitstraling heeft ie hij ook,
en net als mij wil je geen prijs horen, haha vet, het was toch een taxatietopic,
maybe een nieuw topic starten op slowchat; quarterpraat, haha

de meeste stemme gelden


Dankjewel!! Bloos Haha! . Maaruh, hij mag wel getaxeerd worden hoor! Ik vind het alleen niet belangrijk, maar ik ben wel benieuwd, snappie? Knipoog Lachen Maar een quartertopic starten bij slowchat is geen slecht idee hoor! Haha!

Citaat
Maarre.. wordt splash nog getaxeerd offe? Haha!


Sorry Yellowfish! Bloos Haha! Uhm... ik vind het nogal moeilijk om een prijs te zeggen (in 't algemeen). Wil geen mensen beledigen bedoel ik... Bloos! Haha! Nou... ik doe een gok; 5000 euro?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-03 18:13 



 
Profiel   

Hmm zal ik ook eens wat taxeren? Ik heb geen idee of ik het goed doe hoor, ik heb geen verstand van prijzen maar oke. Splash denk ik iets van 4000 euro. Hij heeft volgens mij niet een heel erg bekende afstammeling, hij is niet zo makkelijk met rijden (in de omgang hij heel lief is als je gewoon laat merken dat je de baas), heeft in manegelessen gelopen, dat zijn voor de meeste mensen toch niet echt voordelen.
De rest wil ik vanavond nog wel taxeren, dan zal ik Sher er ook even opzetten, maar ik moet nu de studiezaal uit Schijnheilig *zit op school Knipoog*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-03 11:28 



 
Profiel   

pfff, ik heb echt geen idee van quarterprijzen hoor,

op marktplaats lopen ze uiteen van 3000 euro tot 1000 euro,
en ik ben echt niet bekend met afstamming, haha

mijn paardje is trouwens heel lief, supergevoelig,
met rijden niet moeilijk ofzo, ze gaat alleen vrij snel,
ze kan wel gewoon in de jog,
ze kan de rollback, en ze is superenthousiast,

kan iemand gokken wat ze ongeveer waard is,
de foto's van haar doen het nu alleen niet, maar misschien weet iemand nog hoe ze eruit ziet,

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-03 13:20 



 
Profiel   

ik heb een quarter, weet de prijs ervan, ik kan hem wel neerzetten, kijken hoeveel verstand jullie ervan hebben Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-03 15:31 



 
Profiel   

nou zet maar neer dan Lachen

(kunnen jullie zien hoeveel verstand ik er van heb, hahaha, niet dus) Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-03 20:09 



 
Profiel   

Oke willen jullie Sher ook taxeren?
Sher Leos Pace, een 3-jarige sorrel Quarter Horse merrie. Leos Diplomat x Otoes Crown Pace. Braaf met rijden, ze heeft wel een eigen willetje die ze af en toe goed laat merken, maar ze is niet moeilijk te rijden ofzo. Wel erg lui, maar ze is niet moeilijk vooruit te rijden (behalve als ze echt geen zin heeft dan Schijnheilig Haha!). Buiten is het echt een superpaard, het enige wat ze eng vind is als een vrachtwagen heel dicht langskomt (op het dijkje, als ze dus geen kant op kan) maar dan zit ze alleen maar te kijken van "oh jee, wat moet ik doen" en dan is ie alweer voorbij meestal Haha!, verder is ze nergens bang voor.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-03 21:33 



 
Profiel   

Toekie: Rond de 5000/6000 euro? Nog een jong paard, maar kent wel al de basis, en is blijkbaar erg makkelijk in omgang en met rijden. Zijn bloedlijnen zeggen me wel wat, tenminste, sommige namen komen me bekend voor. (en dat zegt wel wat Haha!) Hoe is hij gefokt?
Het is maar een gok hoor, ik ben hier echt niet goed in Haha! Maar anders worden er helemaal geen paarden getaxeerd en dat is ook niet leuk. Zijn er nog meer mensen die willen taxeren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-03 21:43 



 
Profiel   

lijkt me wel leuk maar ik heb geen foto's van haar die ik op bokt kan zetten, de afstamming is vrij oud bloed; opa van vaders kant is sonny dee bar, moeders kant is joak too(de vader van de moeder, opa dus) moeder heeft nog op de ranch gewerkt in de usa met koeien e.d. het is een merrie van nu 18 jaar gedekt en wel (door hesa triangle chex), sorrel met veel wit haar er doorheen, lichte manen en staart, 2 witte benen achter, pleasure/halter type, voorheen bij de eerste nederlandse eigenaar veel bij de top 3 prijzen in pleasure shows. afkomstig uit iowa bij prive fokkers vandaan, halfzus (zelfde leeftijd,zelfde vader) is op 3 jarige leeftijd voor 100.00 dollar verkocht aan een amerikaanse trainer(sorry naam kwijt)
gimme youre best shot Haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-03 22:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen