Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Informatie gevraagd

 
Profiel   

Hallo, ik ben geïnteresseerd geraakt in de Spaanse paarden daarom zoek ik wat informatie. Kunnen jullie me helpen? Ik zou graag een jong paardje willen waarmee ik samen kan groeien en vrijheidsdressuur kan doen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 00:26 



 
Profiel   

Ik wil het ras leren kennen. Wellicht kent er iemand een adres in de omgeving West-vlaanderen waarmee ik in aanraking kan komen met PRE's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 08:43 



 
Profiel   

Vanwaar in w-vl ben je? Ik weet iemand, maar tussen bv de panne en Kortrijk zit een uur rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 09:48 



 
Profiel   

Ik woon in gistel

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:14 



 

Ik heb een Spanjaard. Wellis waar geen 100 % pre. Maar wel een Spanjaard. Heb me ook wel aardig verdiept in dit ras en een echte pre gereden. Dus als je vragen hebt :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 17:16 



 
Profiel   

Er zit een bokker rond Torhout die pre fokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 21:33 



 
Profiel   

tengeltje11 schreef
Er zit een bokker rond Torhout die pre fokt.

Heeft u de naam van de fokker in torhout?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-20 23:29 



 
Profiel   

De bokker noemt ‘Crines’ dacht ik, maar denk niet dat ze nog vaak op bokt zit, je kan altijd een pb-tje proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 08:25 



 
Profiel   

Kunnen jullie me wat meer informatie geven over het ras en kunnen jullie aan de hand van een eisenlijstje een prijs opstellen voor een goed Spaans paardje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 09:58 



 

Chanelle007 schreef
Kunnen jullie me wat meer informatie geven over het ras en kunnen jullie aan de hand van een eisenlijstje een prijs opstellen voor een goed Spaans paardje?


Goed Spaans paard zit je denk ik wel richting de 10.000 te kijken. En moet je voor naar Spanje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 09:59 



 
Profiel   

Dit zijn mijn eisen. Wat denken jullie?
- mijn niveau is half gevorderd
- ik heb 2 jaar rijervaring
- ik rijd mijn huidige paard meerdere malen in de week
- geslacht maakt niet uit maar het liefst een merrie
- min 1m65
- 3 tot 6 jaar
- voorkeur gaat uit naar valk of palomino

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 10:29 



 

Chanelle007 schreef
Dit zijn mijn eisen. Wat denken jullie?
- mijn niveau is half gevorderd
- ik heb 2 jaar rijervaring
- ik rijd mijn huidige paard meerdere malen in de week
- geslacht maakt niet uit maar het liefst een merrie
- min 1m65
- 3 tot 6 jaar
- voorkeur gaat uit naar valk of palomino


Ik heb je hier via pb al antwoord gegeven en denk dat er meer zijn die hetzelfde zullen zeggen. Toen gaf je budget van 4000 euro aan. Kun je leuke beestjes voor krijgen, maar ik denk dat jij meer hebt aan een ouder paard wat al wat meer kent en jou kan helpen beter te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 10:44 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Chanelle007 schreef
Dit zijn mijn eisen. Wat denken jullie?
- mijn niveau is half gevorderd
- ik heb 2 jaar rijervaring
- ik rijd mijn huidige paard meerdere malen in de week
- geslacht maakt niet uit maar het liefst een merrie
- min 1m65
- 3 tot 6 jaar
- voorkeur gaat uit naar valk of palomino


Ik heb je hier via pb al antwoord gegeven en denk dat er meer zijn die hetzelfde zullen zeggen. Toen gaf je budget van 4000 euro aan. Kun je leuke beestjes voor krijgen, maar ik denk dat jij meer hebt aan een ouder paard wat al wat meer kent en jou kan helpen beter te worden.

weet ik. Daarom vroeg ik ook informatie. Ik ben me aan het inlezen en zou graag eens met eentje willen omgaan om te kijken of het karakter bij me past

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 11:14 



 

Uit welke regio kom je? Er zijn namelijk verschillende stallen die les geven met PREs dan zou ik daar even paar lesjes nemen.

Ik denk dat je er dan wel achter komt dat 2 jaar rijervaring voor dit ras niet genoeg is, en al helemaal niet voor een jong paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 11:17 



 
Profiel   

Regio West-Vlaanderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 11:30 



 

Chanelle007 schreef
Regio West-Vlaanderen


Dan zou je misschien naar de ypenburgh hoeve in den haag kunnen gaan voor een dagje ofzo? Ik ben niet bekend in zuid Nederland. Dus zou het allemaal daar niet weten.

Hier in het noorden zijn er sowieso twee die bemiddelen bij het kopen van een PRE. Zelf hebben zij ook pres dacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 11:33 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Chanelle007 schreef
Regio West-Vlaanderen


Dan zou je misschien naar de ypenburgh hoeve in den haag kunnen gaan voor een dagje ofzo? Ik ben niet bekend in zuid Nederland. Dus zou het allemaal daar niet weten.

Hier in het noorden zijn er sowieso twee die bemiddelen bij het kopen van een PRE. Zelf hebben zij ook pres dacht ik.

Oké bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 11:45 



 
Profiel   

Wat is het karakter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 20:04 



 
Profiel   

Je kunt ook even op het internet kijken, google maar eens op pura raza española. Ik denk dat veel van je vragen op deze manier al beantwoord kunnen worden (aangezien je informatie over het ras wilde).

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-20 20:11 



 
Profiel   

Emoreoa schreef
Je kunt ook even op het internet kijken, google maar eens op pura raza española. Ik denk dat veel van je vragen op deze manier al beantwoord kunnen worden (aangezien je informatie over het ras wilde).

Heb ik gedaan. Daarom vroeg ik ook informatie. Ik ben me aan het inlezen en zou graag eens met eentje willen omgaan om te kijken of het karakter bij me past

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 12:48 



 

Chanelle007 schreef
Emoreoa schreef
Je kunt ook even op het internet kijken, google maar eens op pura raza española. Ik denk dat veel van je vragen op deze manier al beantwoord kunnen worden (aangezien je informatie over het ras wilde).

Heb ik gedaan. Daarom vroeg ik ook informatie. Ik ben me aan het inlezen en zou graag eens met eentje willen omgaan om te kijken of het karakter bij me past


Die info is allemaal al gegeven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 12:53 



 
Profiel   

Ik wil ook gewoon eens ervaringen horen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 12:54 



 

Chanelle007 schreef
Ik wil ook gewoon eens ervaringen horen ;)


Ik denk dat je het beste naar een stal zoals ypenburg hoeve kan gaan. Spaanse paarden zijn namelijk niet allemaal het zelfde (net als elk ander paardenras) en zo kun je zelf een beetje ervaren hoe het is.

Ik had je graag uitgenodigd om met mij mee te gaan, is weliswaar geen 100 % pre die ik heb, maar dan ervaar je zelf wel wat meer. Ik zit alleen helemaal in Friesland
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 12:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen