Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Marwari paard NL/ BE/DE

 
Profiel   

hoihoi,

Het Marwari paard waarschijnlijk redelijk onbekend van naam maar ik vind dit ras een bijzondere verschijning om te zien en zou deze graag eens op de foto zetten.

Dus vroeg ik me af of jullie misschien weten of er eigenaren of fokkerijen zijn van dit ras binnen NL/ BE evt het westen van duitsland.

alvast bedankt :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-20 23:00 



 
Profiel   

Ik dacht dat er ivm weinig dieren over er een export verbod was voor dit ras en er dus geen dieren zijn buiten India.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-20 23:14 



 
Profiel   

Aparte verschijning inderdaad, kan me goed voorstellen dat het gaaf is om er een keer één op de foto te zetten.

Ik heb wat gegoogled, en ik heb een document gevonden over de import en export van paarden vanuit India. En er mogen geen paarden geimporteert worden naar Nederland die afkomstig zijn uit gebieden die AHS-besmet zijn (paardenpest). Ik ben dus bang dat ze hier in de omgeving niet tot bijna niet voorkomen


Vond deze link in een oud bokt topic : http://www.princesstrails.com/
Dit is iemand die dan wel niet in Duitsland meer woont, maar misschien dat als er paarden in Nederland/Duitsland/belgië zijn, zij dat je kan vertellen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 00:10 



 
Profiel   

Neem eens contact op met Marwari Horses Germany. Er zijn enkele Marwari in Duitsland en overigens ook enkele andere Europese landen. Grotendeels zeer nauw verwant ivm export/import verbod. Omdat het er zo weinig zijn heb je ook qua locatie weinig te eisen, vrees ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 00:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen