Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 11 [ 255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Plaats een nieuw onderwerp

Ik hou niet van ...(vul ras in)

 
Profiel   

Dat van 'paardenracist' gaat wel echt om voor sommigen. "Die boerenknol van jou" of "Haha, zelfs als ze slank is ziet ze er vet uit" of "Maar het is niet dat je er iets mee van plan bent qua wedstrijden, toch? Het is maar een haflinger" of "Laat ze gewoon op de weide staan als je problemen hebt met haar gezondheid, haflingers vinden dat toch niet erg" :Y) zijn allemaal uitspraken die woord voor woord en in vele varianten tegen me gezegd zijn geweest.

Ik heb persoonlijk niks tegen bepaalde rassen, maar vind Arabieren machtig oncomfortabel zitten als ze zich opspannen. Maar dat is dan weer een training-dingetje gok ik. Vlaamse paarden heb ik niet echt iets mee, legs for days en dan zo'n brede romp op en een te klein hoofd voor dat alles _O- maar het zijn wel echt lieverds, en ik moet niet veel zeggen met mijn kleine merrie met haar enorm hoofd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 11:45 



 
Profiel   

Kirania schreef
Dat van 'paardenracist' gaat wel echt om voor sommigen. "Die boerenknol van jou" of "Haha, zelfs als ze slank is ziet ze er vet uit" of "Maar het is niet dat je er iets mee van plan bent qua wedstrijden, toch? Het is maar een haflinger" of "Laat ze gewoon op de weide staan als je problemen hebt met haar gezondheid, haflingers vinden dat toch niet erg" :Y) zijn allemaal uitspraken die woord voor woord en in vele varianten tegen me gezegd zijn geweest.

Ik heb persoonlijk niks tegen bepaalde rassen, maar vind Arabieren machtig oncomfortabel zitten als ze zich opspannen. Maar dat is dan weer een training-dingetje gok ik. Vlaamse paarden heb ik niet echt iets mee, legs for days en dan zo'n brede romp op en een te klein hoofd voor dat alles _O- maar het zijn wel echt lieverds, en ik moet niet veel zeggen met mijn kleine merrie met haar enorm hoofd.

Ik vind geen enkel paard comfortabel zitten als ie gespannen loopt :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 11:54 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Nee niet echt. Ik vind het lastiger te begrijpen dat mensen niets van een bepaald ras moeten hebben en er een soort van hekel aan hebben. Je bent toch paardenliefhebber, hondenliefhebber, dierenliefhebber? Oke, indien je een bepaalde tak in de paardensport beoefent lenen bepaalde rassen zich daar beter toe dan andere maar op zich kan elk individu me wel bekoren.

Een liefhebber van herdershonden zal vast ook niet warm lopen voor een chiuawa.

Zelf ben ik ook geen fan van koudbloeden. Heb er geen hekel aan, maar ze spreken mij zowel op uiterlijk als op gedrag minder aan. Ook zie ik liever andere kleuren dan zwart bij dieren in 't algemeen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 12:04 



 
Profiel   

Dilan93 schreef
Kirania schreef
Dat van 'paardenracist' gaat wel echt om voor sommigen. "Die boerenknol van jou" of "Haha, zelfs als ze slank is ziet ze er vet uit" of "Maar het is niet dat je er iets mee van plan bent qua wedstrijden, toch? Het is maar een haflinger" of "Laat ze gewoon op de weide staan als je problemen hebt met haar gezondheid, haflingers vinden dat toch niet erg" :Y) zijn allemaal uitspraken die woord voor woord en in vele varianten tegen me gezegd zijn geweest.

Ik heb persoonlijk niks tegen bepaalde rassen, maar vind Arabieren machtig oncomfortabel zitten als ze zich opspannen. Maar dat is dan weer een training-dingetje gok ik. Vlaamse paarden heb ik niet echt iets mee, legs for days en dan zo'n brede romp op en een te klein hoofd voor dat alles _O- maar het zijn wel echt lieverds, en ik moet niet veel zeggen met mijn kleine merrie met haar enorm hoofd.

Ik vind geen enkel paard comfortabel zitten als ie gespannen loopt :+


Touché :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 11:08 



 
Profiel   

Ik hou echt niet van Fjorden en Haflingers. Sorry :Y) }:0
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 12:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 11 [ 255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen