Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kruising (bonte) Fjord

 
Profiel   

Haiii allemaal!

Jullie zullen dit soort topics toch al vaak zijn tegen gekomen, sorry als ik jullie dan opnieuw verveel met zo’n zelfde vraag!

Goed, eind augustus deze ontzettende lieve schat genaamd Lollipop, merrie van 6,5 jaar oud over genomen. Ze is 1,44 hoog.
Duidelijk, er zit fjord in.
Maar verder is haar afkom onbekend. Ze is in maart verhuisd naar Oldemarkt, daar zadelmak gemaakt. En in augustus heb ik haar dus overgenomen.
Daarvoor alleen maar op het land gestaan.

Iemand kennis van de komaf?
En waar denken jullie mee gekruist? Ik heb al Tinker en Welsh Cob voorbij horen komen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 22:11 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 22:12 



 
Profiel   

Wat leuk dat jij lollypop over hebt genomen! Afgelopen maanden een oogje op haar gehad, maar helaas geen geld voor een eigen paard.
Verder kan ik je niet helpen, maar wilde je even feliciteren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 22:54 



 
Profiel   

Dank je wel! Ja we zijn super blij met haar! Als je het leuk vind, ik heb voor haar een insta aangemaakt, kan je dr nog volgen (zie onderschrift).

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 23:05 



 
Profiel   

Ik vind het altijd leuk dat bij bont gelijk tinker naar voren komt. Welsh cob sowieso niet, want die dragen dat bonte niet bij zich en de fjord ook niet.

Je moet dus een hengst hebben die wel het bonte kleurgen in zich heeft.

Geloof me dat kan van alles zijn en ik zou er geen uitspraak over kunnen doen omdat ik haar gewoon echt een fjord vind, maar dan bont.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-20 23:15 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic even naar RassenPraatAlgemeen aangezien dit een kruising is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 02:41 



 
Profiel   

Ik zou niet durven zeggen wat er verder nog in zit, maar leuk dier, veel plezier ermee!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 11:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen