Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 15 [ 369 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gelders Paard en Tuiger

 
Profiel   

Nimber schreef
Leuk topic! Mooi om alle foto’s zo te zien.

[ [url=m/aAWoTM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8ER6DF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JbNFhL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is mijn 8 jarige tuin v Wilson van 1.88


Mooie tuin heb jij! :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 13:52 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Rocamor schreef
Sophie, wat een gave plaat. Mogen de shows alweer?


Thanks!! Het gaat de goede kant op met de evenementen ja :D hebben 26 juni een oefendag en ik hoop 16 juli ons eerste concours. Ik kan me alleen nog niet inschrijven :') Lekker handig. Hopen dat het inschrijven snel open gaat.

Wat is Ice toch stoer Nimber!!


Voor CH Garijp kun je je inmiddels inschrijven: https://tuigpaardrijders.nl/C351-Inschrijven-wedstrijd.html

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 18:00 



 
Profiel   

Thanks! En ja ik hou van onze achtertuin. Vandaag weer even een rondje wezen uitwaaien.

Leuk Sophie dat het voor jullie ook allemaal weer begint.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 18:07 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Rocamor schreef
Sophie, wat een gave plaat. Mogen de shows alweer?


Thanks!! Het gaat de goede kant op met de evenementen ja :D hebben 26 juni een oefendag en ik hoop 16 juli ons eerste concours. Ik kan me alleen nog niet inschrijven :') Lekker handig. Hopen dat het inschrijven snel open gaat.

Wat is Ice toch stoer Nimber!!


Ga Je naar Garijp? En waar is de oefendag? Ook in het noorden?

Opmeer gaat wederom niet door (begrijpelijk), dus wil iets anders moois zien...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 18:45 



 
Profiel   

Rocamor schreef
Ga Je naar Garijp? En waar is de oefendag? Ook in het noorden?

Opmeer gaat wederom niet door (begrijpelijk), dus wil iets anders moois zien...


Als je iets vergelijkbaars zoekt met Opmeer, dan zou ik eerder kiezen voor CH Norg, Buitenpost, Rijs of natuurlijk de nationale tuigpaardendag. Garijp is eigenlijk 'alleen maar' regionale tuigpaarden + hackneys.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:20 



 
Profiel   

Ik ga naar Garyp inderdaad. Dat is nml mooi dichtbij. Heb simpelweg niet echt zin om steeds heel lang te moeten reizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-21 19:29 



 
Profiel   

wow! 1.88m
Dat is een mooie maat zeg!

Leuk om meerdere pasrdjes voorbij zien komen.. leukleuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 17:38 



 
Profiel   

DreamGuide schreef
Ik hoor inderdaad veel dat tuigers groter tonen dan ze daadwerkelijk zijn, de meesten zijn toch onder de 1m70 merk ik zo.

Die van mij meet 1m80, als die zich opdrukt is het net een flatgebouw. :')


_O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 17:50 



 
Profiel   

De eerste tuiger was 1.65, zowel door dierenarts als keurarts voor de verzekering geschat op 1.75 :D Met de nek er op, lijken ze ook wat meer, haha. 1.88 wel heel groot! Dan is de mijne maar een kleintje met 1.74 :o Onze dierenarts moet altijd weer lachen als hij de stal uit komt. Ze komt bij zoveel sportstallen, maar is altijd weer onder de indruk van hoe groot hij lijkt. Hij houd niet zo van de dierenarts, dus toont hij zich nog groter, komt snuivend en dansend de stal dan uit, dierenarts doet altijd even een stapje achteruit. Vervolgens vertel je dan dat hij de allerbraafste is, zie je haar altijd fronsen. Meer dan wat show op zie manier zal hij nooit doen, hij zal geen grammetje druk op het halstertouw zetten, al ziet hij er wel zo uit }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 20:36 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Rocamor schreef
Sophie, wat een gave plaat. Mogen de shows alweer?


Thanks!! Het gaat de goede kant op met de evenementen ja :D hebben 26 juni een oefendag en ik hoop 16 juli ons eerste concours. Ik kan me alleen nog niet inschrijven :') Lekker handig. Hopen dat het inschrijven snel open gaat.

Wat is Ice toch stoer Nimber!!


Morgen de oefendag, nog steeds zonder publiek? Have fun, wel foto's maken he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 09:47 



 
Profiel   

Ja nog steeds zonder publiek.. Helaas. Er schijnt een fotograaf te zijn dus ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:00 



 
Profiel   

SjonnieZ schreef
DreamGuide schreef
Ik hoor inderdaad veel dat tuigers groter tonen dan ze daadwerkelijk zijn, de meesten zijn toch onder de 1m70 merk ik zo.

Die van mij meet 1m80, als die zich opdrukt is het net een flatgebouw. :')


_O- _O-


Mijn Gelderse is 170 en lijkt ook veel groter. Als ik zeg dat ze 170 is zegt iedereen ohhhh had haar veel groter verwacht. Ook door dat front inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:52 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Ja nog steeds zonder publiek.. Helaas. Er schijnt een fotograaf te zijn dus ben benieuwd :D


Veel plezier daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-21 11:52 



 
Profiel   

SophievdV schreef
Ja nog steeds zonder publiek.. Helaas. Er schijnt een fotograaf te zijn dus ben benieuwd :D


Hoe is het vandaag gegaan Sophie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:48 



 
Profiel   

jaa.. ben erg benieuwd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 22:51 



 
Profiel   

Wat een prachtige paarden komen voorbij!

Ik heb zelf een 9 jarige Gelderse ruin van WV Saron x Heemraad x Goudsmid. Hij heeft dezelfde moeder als Sirius.

Henny is ‘maar’ 159cm, maar oogt echt een stuk groter


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 23:08 



 
Profiel   

Goedemorgen!

Nou het was een enerverende dag. Hebben veel geleerd. Ook dat de merrie erg aan me gehecht is en zich door een ander op vreemd terrein niet zomaar laat begeleiden. Eenmaal voor de wagen deed ze het heel goed. Het is heel veel voor zo'n groen paard. Zeker als ze ook nog eens veel temperament hebben. De muziek staat keihard en de andere paarden zijn net zo. Het overviel haar op een gegeven moment en toen blokkeerde ze even. Dan heb ik helemaal niks meer. Geen gas bijvoorbeeld. Uiteindelijk konden we daar wel uit weg rijden en als ze liep, dan liep ze! Ze rommelde hier en daar met balans, maar ze liet ook echt goede stukken zien.



[ img ]


[ img ]

Het is wel de Lamborghini onder de paarden. We moeten ook nog veel leren. Dus veel kilometers maken.

Thuis kon ze lekker de wei op.

Wat leuk die Saron uit de lijn van Sirius!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 06:31 



 
Profiel   

Leuk Joris, mijn nichtje had ook een Saron die was 157

Goed bezig Sophie en gave foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 09:03 



 
Profiel   

Gave foto's Sophie. Volgende x is Garyp?

Lijkt me naar als je achter je paard zit en weinig meer kan. Erop kun je nog wat ondersteunen met hulpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 09:18 



 
Profiel   

[ img ]

Nog een foto besteld van gisteren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:25 



 
Profiel   

Prachtige fotos sophie, en goed gedaan! Knap dat je haar er doorheen hebt kunnen sturen!

Mijn baby tuiger ben ik rustig aan het beleren. Zet geen stap verkeerd :j



En hij wordt steeds knapper!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:28 



 
Profiel   

stitchlover schreef
Prachtige fotos sophie, en goed gedaan! Knap dat je haar er doorheen hebt kunnen sturen!

Mijn baby tuiger ben ik rustig aan het beleren. Zet geen stap verkeerd :j

[ Video ]

En hij wordt steeds knapper!

[ [url=m/shpOfJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


ziet er heel ontspannen uit!
Die van mij moet nog 3 dagen rustig aan doen (wolkskiezen eruit, doppen eruit), en dan vanaf woensdag proberen bit.weer in te doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:37 



 
Profiel   

Hoe groot is jouw babytuiger nu Stitch? Ik volg jouw topic ook, leuk om te zien waar je vandaan komt en waar je naartoe gaat.

Gave foto Sophie, apart om te zien dat jouw paard ook zoveel door de koten veert.

Mijn Vossie stond gisteren ineens met opgetrokken achterbenen. Om en om een poot in de lucht. En wilde liever niet lopen op het harde. Ze is vrijdag bekapt. 4 weken terug voor het eerst de smid erbij bij mij (daarvoor vermoedelijk al een jaar (of anderhalf?) geen smid gezien. Toen vnl wat gevijld om vertrouwen te kweken. Nu echt bekapt. Vermoedelijk dus net wat teveel. Direct hooibak van het harde naar het zand gesleept en met de waterpomp lekker nat zand gemaakt. Op zand liep en stond ze wel goed. Mijn buuv herkende het weer als buikpijn (donderdadavond ontwormd voor de derde x in korte tijd vanwege enorme wormenbesmetting) en maagzweren kunnen we niet uitsluiten door haar slechte start. Dus extra buikpijn tgv die ontworming is ook een optie.
Arme guppie heeft alweer zoveel narigheid gehad sinds ze hier is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 22:42 



 
Profiel   

Ik weet niet precies hoe hoog hij is, nog nooit gemeten. Maar ik gok hem nu wel bovenin de 1.60. Binnenkort eens kijken of ik hem kan meten. Ben ook wel benieuwd!

Ach zo sneu als ze iets dwars zit, goed dat je meteen actie hebt ondernomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 23:08 



 
Profiel   

Rocamor wat super sneu als t zo tegen zit en ze dan veel pijn hebben.
De mijne heb ik ook aangekocht als project paard en er in t begin heel veel TLC in gestopt maar ik heb het er ook dubbel en dwars terug gekregen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 06:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 15 [ 369 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen