Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

welk ras het liefst en waarom?

 
Profiel   

Hallo,
Welk ras heb jij het liefste?
En waarom?
Bedankt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-08 20:28 



 
Profiel   

Er zijn al veel van deze topics geweest.

Je kan geen ras het liefst vinden. Elk ras heeft lieve en minder lieve paarden. Ik ken belgen die zo heet zijn dat ze eerst een half uur gelongeerd moeten worden, en arabieren waar je een bom naast kan afschieten..
Een mooiste ras, qua uiterlijk, kan wel natuurlijk, in dat geval ga ik voor de tinker Haha! Lekker breed, compact, knuffelig uiterlijk en ik houd wel van bont Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-08 20:32 



 
Profiel   

MysticTinker schreef
Er zijn al veel van deze topics geweest.

Je kan geen ras het liefst vinden. Elk ras heeft lieve en minder lieve paarden. Ik ken belgen die zo heet zijn dat ze eerst een half uur gelongeerd moeten worden, en arabieren waar je een bom naast kan afschieten..
Een mooiste ras, qua uiterlijk, kan wel natuurlijk, in dat geval ga ik voor de tinker Haha! Lekker breed, compact, knuffelig uiterlijk en ik houd wel van bont Haha!

Ik bedoel niet het liefst, maar welke heb jij zelf het liefste? Wat is het fijnste paardenras volgens jou ? Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-08 20:35 



 
Profiel   

Ik vind zeer veel paardenrassen mooi.

Maar dit zijn enkele favorieten (vooral Spaanse warmbloeden) :Azteca, Andalusier, Paso Fino, Peruvian Paso, Lusitano, Spaanse Mustangs & Tinkers.

=D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-08 20:38 



 
Profiel   

het liefste een haflinger:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-08 20:39 



 
Profiel   

Zie ook [RPA] [centraal] Welk paardenras heb jij of vind je het leukst? en [RPA] [centraal] Welk pony ras heb jij of vind je het leukst?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-08 20:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen