Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 18 [ 432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Taxatietopic Duitse rijpaarden (holsteiner/hannoveraner etc)

 
Profiel   

Tilmar, ronde de 6 a 7000. neem daan dat hij nog wel een tijd op rust gaat? vind 3 nog wel jong voor wedstrijden.

Just for fun,
super mooi dier. ook nog de 7 a 8000 denk ik wel, ziet er lekker fijntjes uit..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-09 19:37 



 
Profiel   

Beauti heeft net al een maand vakantie gehad, volgende week gaan we een F6 proefje op de manege rijden. Pas volgend jaar ga ik echt starten. Rustig aan maar hoor, ze doet alles super. Maar ik zei B proef klaar om aan te geven wat haar niveau is. Ik rijd 3x per week een half uurtje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-09 20:10 



 
Profiel   

Tilmar : 7000€ mooi en evenwichtig paard. Voor jonge leeftijd al goed in zijn vel!
Just for Fun : 5000€. Hij moet nog veel ervaring opdoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-09 22:57 



 
Profiel   

*schopje*

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-09 21:44 



 
Profiel   

Tilmar: mooi jong dier! ook zo rond de 6.000 euro

Just for fun : erg mooi dier! denk wel rond de 7.000 / 8.000

ben hier niet goed in hoor! sorry voor de mensen die ik misschien heb beledigd nu haha!
_________________

Naam : La Promesse
Ras : Mecklenburger
Hoogte : 1.68
leeftijd : net 5
Niveau : B/L (heeft 1 jaar niets kunnen doen)
Vader : Love soprem (v.limbus vv. Landgraf I)
Moeder : antonia (v. achenbach vv. abajo)
Volledige stamboom: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=311461


Verder een ontzettend lief dier! super karakter! op wedstrijd ook waanzinnig braaf tot nu toe en wil ontzettend graag voor je werken maar heeft wel een heel eigenwijs karakter haha!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-09 21:49 



 
Profiel   

La Promesse wel rond de 7 a 8 duizend. check ook ff pagina 15 mijn Ambertje:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-09 01:29 



 
Profiel   

La Promesse : mooi paard. Heeft ze een jaar niks kunnen doen door ziekte of kwetsure? Dan trekt dat de prijs wel naar beneden. 6000€

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-09 17:20 



 
Profiel   

Tamara: 6500, mooi paard

Oh, je moet je wel aan de regels houden door ten minste 3 paarden te taxeren voordat je je eigen paard erop zet ;) (Dat kan je nu dus alsnog doen )

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-09 14:11 



 
Profiel   

bandido : 13.000
Amber : rond de 7000
la promesse: ook zo rond de 7000


Ik ga nog een keer mijn Roy plaatsen

Roy, Oldenburger ruin
Roadster (Rohdiamant x Furioso II) x Fleetwood (v. watzman)
+/- 1.67
Bruin
06-05-2004

We zijn nu al weer wat maandjes verder en ik heb intussen een hoop nieuwe dingen met hem gedaan

Ben in maart begonnen met de wedstrijden en we hebben intussen 5 wp in de B (we zijn niet heel erg fanatiek en ik ga dus ongeveer 1 keer in de maand op wedstrijd :D )
Ook is hij super vooruit gegaan in zijn bespiering en is hij flink gegroeid.

Ben een week met hem naar het bid geweest en hij is dus ook nog eens 100% verkeers/bos/heide mak :D

Ook heb ik af en toe een klein huppeltje met hem gedaan en dat doet hij braaf, maar hij is geen spring talent! hahaha

Ben met hem naar een clinic van Samder marijnissen geweest en dat was ook super!
Sander was zeer te spreken over hem en zeker over zijn stap en galop.

Het is een super fijn dier.
Relaxed, maar niet te suf. er zit genoeg looplust en pit in. lekker voorwaards paard.

http://94.100.113.47/720200001-72025000 ... _zwPM.jpeg

[ img ]

[ img ]

[ img ]

meer foto's in profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-09 20:20 



 
Profiel   

Roy, ziet er een leuk paard uit. Mooi en braaf. Goeie papieren, redelijke gangen, vooral braaf en ervaring in vanalles. IK zou zeggen 13.000€

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-09 17:10 



 
Profiel   

webster543 schreef
Roy, ziet er een leuk paard uit. Mooi en braaf. Goeie papieren, redelijke gangen, vooral braaf en ervaring in vanalles. IK zou zeggen 13.000€


:wow:

hahhaha
das een hoop geld :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-09 14:41 



 
Profiel   

Ik vindt hem ook een mooi beest, maar heeft nog niet zoveel wedstrijdervaring, dus ik taxeer hem toch echt "maar" ( :+ ) op 8000

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-09 17:42 



 
Profiel   

webster543 schreef
La Promesse : mooi paard. Heeft ze een jaar niks kunnen doen door ziekte of kwetsure? Dan trekt dat de prijs wel naar beneden. 6000€



Geen gekke dingen hoor, hoefzweer die verkeerd eruit kwam ;) dus verder niets

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-09 19:50 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik dit topic opnieuw mag wakker schudden? Ik zou graag weten wat mijn duitse merrie ongeveer waard is... en dit is daarvoor het geschikte topic.

Ik ben zelf niet goed in taxeren maar ik doe mijn uiterste best :)
Roy: zelf zou ik er 7000 tot 8000 euro voor geven. Het is een jong paard, goed karakter, mooi gebouwd en verkeersmak.
Tilmar: lijkt een paard met veel potentie, mooie wakkere blik, nog niet zo oud.... ook zo'n 7000 euro?
Bandido: mooi hoogbenig paard, werkt graag, leert snel... ik zou richting 10 000 euro gaan.

Dan mijn eigen paard:
- Rhijnlander
- Merrie
- Vos, licht stekelharig, geen wit op de benen, wel een kol met stekelharige uitloop.
- 1.60m
- geboren op 25-4-96 dus 13, bijna 14 jaar oud.
- zou parcours gelopen hebben tot 1m30
- laatst wedstrijden gelopen in 2005 (denk ik), daarna gediend voor de fok (zeker 1 veulen, hoogstwaarschijnlijk 2 of 3) in 2008 verkocht naar een privé-manege, en in december 2009 heb ik haar gekocht. Ik heb haar dus 2,5 maand.
Zelf krijg ik er nog niet veel uit, maar ik ben dan ook absoluut geen topruiter. Ik weet niet wat ze nu zou doen onder een goeie ruiter. De oefeningen die ik er uit krijg zijn: wijken (stap en draf), schouder-binnenwaarts, arbeidspirouette in stap (heb nog niet geprobeerd in andere gangen), ze gaat ook vlot achterwaarts en springt gemakkelijk galopwissels wanneer ik die onbedoeld van haar vraag.
Ik heb geen idee met welk niveau deze oefeningen kunnen overeenkomen, aangezien ik nog nooit wedstrijden gereden heb. Ik ben er dus niet in thuis. Mogelijk kan ze nog meer... maar het paard kan eenvoudigweg beter lopen dan ik kan rijden.
Tijdens het springen lijkt ze op dit ogenblik nog vertrouwen te missen, maar ik heb het ook nog maar 2 à 3 keer geprobeerd.
Ze is niet bang van auto's, vrachtwagens, fietsen of honden, en aan de hand is ze heel braaf in het verkeer... buitenritten in mijn eentje, onder het zadel zijn het op dit ogenblik nog geen succes.
Op stal is ze heel braaf, je kan onder haar buik kruipen, geeft braaf voetjes, doet haar hoofdje naar beneden wanneer je het hoofdstel in steekt,... daar is zeker niets op aan te merken :)

Qua exterieur wil ik er wel bij zeggen dat ze redelijk nauw staat met haar achterbenen, maar ze strijkt niet.

[ img ]

[ img ]

bewegingsfoto's heb ik nog niet, enkel een heel knullig en wazig filmpje van de eerste keer dat ik er op zat. Over het algemeen krijg ik te horen dat ze mooie gangen heeft:
http://s3.photobucket.com/albums/y79/As ... v09011.flv

afstamming:
- haar vader is champus (v. Calypso I)
- de vader van haar moeder is Feinschnitt (v. Wendekreis)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-10 22:19 



 
Profiel   

Tilmar: 6000-7000
Bandido: 8000
Ashkerlon: ik denk rond de 5000 :)

Nou mijn eigen paardje!

Dior heb is nu 2 jaar onder het zadel. ik heb hem zelf opgeleid.
we zijn m2 dressuur.
Geslacht: ruin
Leeftijd: 6 jaar
Hoogte: 1.67
Vader: Don Vino (Donnerhall)
Dior heeft een heel goed karakter en is een leergierig paard.

Foto's:
[ img ]
[ img ]

dit zijn wel foto's van een jaar/ half jaar geleden, dus hij heeft nu meer bespiering gekregen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-10 17:19 



 
Profiel   

Chesty: 7500 (mooi paard, heeft al aardig gepresteerd, misschien kun je nog wel meer vragen, maar ik ben liever wat voorzichtig i.v.m. de crisis e.d)
Raja: 5000 (Mooi paard, maar weinig gedaan voor een 6 jarige nog)
Ashkerlon: ik denk rond de 2500 (klein, iets ouder, je weet niet zeker wat ze gelopen heeft etc)

Ik zit altijd wat aan de lage kant met taxeren hoor, sorry; niet verkeerd bedoeld of zo, mag je bij die van mij ook doen, word ik niet boos van haha. ;)

Foto's: http://fotoalbum.dds.nl/avencis/legend

13 jarige Hannoveraanse merrie,
Laptop x volbloed merrie v. Gimont xx
L1 dressuur met wp (recent) en kan goed springen, geen idee wat ze in het springen gelopen heeft, maar wel iets in Duitsland (Heb je dus niks aan).
Super braaf paard, wel erg voorwaarts. 1.70 m.
Weeft soms op stal (dus dat drukt de prijs), verder geen gebreken en helemaal gezond.
Verkeersmak is ze ook en alleen op en van de trailer te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-10 17:41 



 
Profiel   

Leuk, ik ga vanaf sept 2009 taxeren.

@Tamara :oo Jee heb jij je paardje in laten slapen lees ik op horsetelex :(:)
Meid heel veel sterkte met dit enorme verlies.

@Raja jouw Roy schat ik op 8.000.=
@Ashkerlon mooie merrie hoor, ik schat haar rond de 6.500.=
@chesty lekker dier, jong maar al M2, ik geef hem 10.000,= Als ie merrie was geweest wel meer ;)
@Lante Ik vind je paard arm bespierd bij de lendenen, verder een erg mooi paard, ik schat haar op 7.500,=

Dan mijn paard.

Dicaprio (Dacaprio v. Davignon x Wanderköning)
Geb. februari 2002
Ruin
Vos met bles en 4 witte benen, gelijk getekend.

Hij loopt L1 dressuur met 3 winstpunten en ik heb hem 2 x gestart in het B springen. Hij is blind aan 1 oog, maar zeker niet hinderlijk voor hem.
Het is een echte vrijdoos om het zo maar te zeggen, een allermansvriend, maar wil ook voor je door het vuur gaan, een onwijs leergierig paard ook.
Verder helemaal gezond, geen gebreken oid.

Als 4-jarige: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BRYU6EWP.jpg
Aan de longeerlijn: http://www.mijnalbum.nl/Foto-XY8SHPQG.jpg
Springen: [ img ]
En op cc: [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-10 18:32 



 
Profiel   

@Lante: geen probleem hoor ;) ik weet ook dat het moeilijk taxeren is als er geen zekerheden zijn... maar je taxatie zit niet zo ver van wat ik voor haar gegeven heb :)
Ik schrik meer van de andere taxaties... die zijn hoog :wow:


Kaatje77: voor jou paard gok ik op 5000 à 5500... 8 jaar oud, mooi getekend, heeft wedstrijdervaring, vriendelijk dier,... Prijs ligt wat lager omdat hij blind is aan 1 oog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-10 21:36 



 
Profiel   

Chesty: 12.000
Kaatje: 6.000

Nu de mijne.

Dit jaar wordt hij 4 jaar.
afstamming: samarant (Sandro hit x Brentano II) x Welt Hit II
1.70 m
Sinds kort zijn we begonnen met wedstrijden, we hebben nu 8 winstpunten in de B. (uitslagen staan in mijn profiel)
Voor de rest is het echt een enorm braaf en lief paard, iedereen rijdt er zo mee weg. Hij leert heel snel. En wilt echt voor je werken. Hij is super aan het been en voor de rest heeft hij al veel zelf houding. :D
Hij komt zelf van Reesink vandaan en hij is een paar maanden geleden helemaal rontgenlogische en klinisch goedgekeurd.

Dit zijn mijn laatste foto's. :)
[ img ]
http://94.100.118.186/895950001-8960000 ... _rPBc.jpeg

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-10 19:47 



 
Profiel   

ik hoop dat ik de topic nog mag gebruiken, anders sorry daarvoor.
@chesty, mooi paard gok ik toch rond de 11.000 euro
@yousra, mooi paard, ik denk omdat hij "pas" B loopt dat de vraagprijs rond de 9.000 euro ligt
dit is mijn merrie.
naam: fairlane
stamboeknaam: florina
papier: florestan x renoir I http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=344761
niveau: Z1
leeftijd: 7 jaar, als 4,5 jarige zadelmak gemaakt
het is een hele fijne merrie om mee te werken, ze heeft op de keuring een golden medaille gehaald (geen idee wat dat betekent)
ze kan heel goed stappen, en goed draven.

de foto's zijn van augustus 2009, recenter heb ik niet

[url]C:\Users\Thuis\Pictures\fairlane\fairlane.jpg[/url]

[url]C:\Users\Thuis\Pictures\fairlane\fairlane%204.jpg[/url]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-10 16:13 



 
Profiel   

anoek, je foto's doen het niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-10 18:07 



 
Profiel   

Naam: West-Virginia
Stamboek: Oldenburger (33)
Geboren: 02-03-2005
Geslacht: Merrie
Kleur: donkerbruin, in het paspoort zwart.
stokmaat: 1.65m
Afstamming: Laurentio X Andiamo.
Niveau: Zadel mak, maar kan zeker heel ver komen met een goede ruiter met veel geduld.


[ img ]
[ img ]

http://img227.imageshack.us/img227/5756/38489705.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-10 20:33 



 
Profiel   

west-virginia: 7.500 euro, leuk paard, maar pas ingereden, ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen. :D

En ohjah mijn paard (paar posts hierboven).
Is ondertussen L2 startgerechtigd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-10 13:28 



 
Profiel   

Hoi ik wil heel graag mijn paard in deze toppic zetten, maar weet niet hoe ik een foto toe moet voegen.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-10 13:31 



 
Profiel   

Misschien kun je beginnen met de beoordelingen van enkele voorgaande paarden en dan even in FAQ opzoeken hoe je een foto moet plaatsen. ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-10 13:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 18 [ 432 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen