Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 10 [ 241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Plaats een nieuw onderwerp

Boulonnais en Percheron, informatie gezocht

 
Profiel   

Ankie_Boris schreef
ja maar die zijn donkerbruin. Heb inmiddels al een zadel uitgekozen, wintec vzh 500 met cair in cognac kleur


De Wintec 500 XXL (Wide) of de normale 500?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-10 08:27 



 
Profiel   

nee de normale, de wide is niet in die kleur. De normale is gewoon met verwisselbare boom, dat kon ook, mijn zadelmaker bekijkt dan welke boom erin moet en dan zorgt dan dat 't zadel netjes past..
Die zognac kleur heet overigens bij wintec 'newmarket'

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-10 09:04 



 
Profiel   

Jaaaah, bij ons is vannacht weer een nieuw Percheron veulentje geboren *\o/* .
Zijn naam: Warner de L'epaulle.
We zijn er zoals altijd weer helemaal blij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-10 09:28 



 
Profiel   

nobel1 schreef
Jaaaah, bij ons is vannacht weer een nieuw Percheron veulentje geboren *\o/* .
Zijn naam: Warner de L'epaulle.
We zijn er zoals altijd weer helemaal blij mee :D


Gefeliciteerd! FOTO'S :D :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-10 09:48 



 
Profiel   

wat leuk on een topic tegen te komen over de boulonnais heb hier al veel info gevonden. Ik schop een klein beetje leven in dit topic omdat wij geïnteresseerd zijn in dit ras.
zijn er hier mensen die er 1 uit Frankrijk gehaald hebben? hoe hebben jullie dat gedaan contactpersoon enz?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-14 10:34 



 
Profiel   

Persevero schreef
wat leuk on een topic tegen te komen over de boulonnais heb hier al veel info gevonden. Ik schop een klein beetje leven in dit topic omdat wij geïnteresseerd zijn in dit ras.
zijn er hier mensen die er 1 uit Frankrijk gehaald hebben? hoe hebben jullie dat gedaan contactpersoon enz?


Onze Boris hebben we als veulen uit frankrijk gehaald. Via Frans Stragier uit België. Hij komt geregeld in Frankrijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-14 12:51 



 
Profiel   

Boulonnais fokkers ken ik niet. Wel weet ik een paar Percheron 3 jarigen. Ook een hele gave; een kruising Percheron / Draver !

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-14 17:27 



 
Profiel   

Foto. Al is het alleen al omdat ik nieuwsgierig ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-14 20:48 



 
Profiel   

Geen boulonnais of percheron. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een Breton.

Edit: onze 'niet zo hele' kleine meid van net een jaar.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-14 20:51 



 
Profiel   

Heel gaaf Lizy! Hoe hoog is ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 20:01 



 
Profiel   

Geen idee eigenlijk. Ik vermoed ergens rond de 1,45 momenteel. Maar ik kan er zo maar een eind naast zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 20:05 



 
Profiel   

mocht iemand nog interesse hebben in een 4 jarige Percheron hengst:

is ingereden onder het zadel, lief en makkelijk in de omgang en ze zijn nu bezig hem voor de kar te beleren.
stokmaat tussen de 1.60 en 1.65.

http://www.leboncoin.fr/animaux/669011825.htm?ca=17_s

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-14 18:26 



 
Profiel   

hier wat foto's van de Percheron hengst onder het zadel:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-14 20:24 



 
Profiel   

Ik heb kort geleden mijn pony in moeten laten slapen en ondanks ik de "vrijheid" van het even paardloos zijn wel kan waarderen kriebelde het meteen weer toen ik hier op bokt prince een boulonnaise ruin voorbij zag komen. Ik zou toch echt heel graag meer willen weten over die boulonnaise en percherons en er graag een paar in het echt bekijken? De linkjes in dit topic doen het vaak niet meer dus bij deze weet iemand nog plekjes van fokkers of verkopers of eigenaren van boulonnaise of percheron in nederland of belgie? Frankrijk is ook een optie maar mijn frans gaat niet verder dan croissant dus dat communiceert zo lastig.

Ik zou ook heel graag de gebreken van de rassen willen weten. Ik heb mijn pony veelste vroeg laten inslapen en daardoor ben ik er meer op gespitst waar ik op moet letten als er weer een nieuw paardje op mijn pad zou komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-17 09:48 



 
Profiel   

Ok al eeuwen geleden maar ik droom nogsteeds van grote witte paarden!
In januari heb ik helaas mijn pony moeten in laten slapen en ik er zijn ook tig redenen waarom ik eigenlijk geen nieuw paard wil maar toch blijven die grote witte zo leuk in mijn dromen!

23 juli gaan we dan ook naar Aalter/poeke in België waar ik er hopelijk nog meer in het echt kan gaan zien. We zijn aan het kijken of het misschien ook te regelen valt om bij napoleon een boulonnais hengst te gaan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 19:51 



 
Profiel   

Er is tegenwoordig een site voor informatie voor de Percheron. Www.percheron.nl misschien kunnen ze je helpen met een witte percheron uit Frankrijk te halen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 20:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 10 [ 241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen