Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 10 [ 241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Boulonnais en Percheron, informatie gezocht

 
Profiel   

@ asjemenauw, die zijn ook gaaf zeg!!! nog nooit eerder van gehoord om eerlijk te zijn.
Je moet maar ff kijken wanneer je wil komen, dan kan ik ook mijn hoefsmid charteren, die fokt namelijk weer Boullonais en bretonse trekpaarden!Dan kan je alle trekpaardrassen uit deze regio gelijk checken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 08:27 



 
Profiel   

Asjemenauw, dat wordt nog een hele reis haha, zou nog maar een weekje vrij nemen, auto voltanken, en huppakee :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 09:33 



 
Profiel   

GreaseMonkey schreef
Ik bedoelde niets, ik had nog nooit van het ras gehoord dus ik vroeg me gewoon af of het een apart ras was of een andere naam voor een belgisch trekpaard... apart ras dus :)
Moet trouwens wel zeggen dat ik de Boulonnais nog steeds mooier vindt :o (bloed kruipt waar het niet gaan kan heh :) )


Ging er ook al niet van uit dat je iets raars bedoelde hoor, en daarbij ... vragen stellen mag altijd toch.
Zelf heb ik nog geen voorkeur voor het ene ras of het andere, de Percheron de Boulonnais en Het Vlaamse Paard ... staan bij mij nu even gelijk. Heb ook nog nooit van dichtbij kennis gemaakt met deze rassen, maar daar komt gelukkig snel verandering in. Geen idee waar ik straks op uit kom hihihiiiii ... als we maar gelukkig worden, das het belangrijkste.

@Nobel
Bretonse ???? Nog nooit van gehoord. Daar ga ik vanavond eens flink op googlen. Hoe is het trouwens met die knappe jonge vent? Zal al flink gegroeid zijn ondertussen. Heb je een foto?? Ben heel erg benieuwd hoe hij er nu uit ziet en wat zijn kleur is. Als tie zwart blijft is tie ongezien verkocht hoor :+

@Ankie
Ach daar hebben we auto's voor. Ik kom binnenkort ook een kijkje nemen bij jou en je kanjer hoor. Ik had gehoopt dat deze week te kunnen doen, maar ja ... gaat even niet. Ik had gedacht dat omdat mijn man deze week niet thuis is (wandel4daagse Nijmegen) dat ik dan genoeg vrije dagen had om uit te kiezen ... maar dat loopt nu weer net even anders. Geeft niks, als ik straks wel komen kan is het uitje nog weer een stukje bijzonderder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 09:48 



 
Profiel   

Geen haast, Boris gaat nergens naartoe hoor..
Wel spannend allemaal denk ik, die bezoekjes, paardjes kijken..heerlijk!! Ik voelde me net een klein kind wat jarig was haha..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 10:06 



 
Profiel   

Hihihiii
Al die bezoekjes plannen is nog leuker dan een vakantie uitzoeken :D Echt wel leuk. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 10:53 



 
Profiel   

Helemaal als het de bedoeling is om er straks een eigen paard aan over te houden natuurlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 11:20 



 
Profiel   

ooohhh wat dom, hij heeft geen bretonse trekpaarden, maar normandische cob's. moet je maar ff googlen op Cob Normande dan zie je ze!
En ik zal snel weer ff foto's maken!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 11:25 



 
Profiel   

ook prachtige paarden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 11:37 



 
Profiel   

Nou, houdt ons maar op de hoogte, ben wel heeeel erg benieuwd naar je uiteindelijke keuze voor een ras.. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 13:06 



 
Profiel   

http://i.pbase.com/g6/74/613374/2/69045999.0U6xOtg4.jpg
Cob Normande -smelt- wat mooi zeg !!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 14:41 



 
Profiel   

krijg de melding 'forbidden'

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 15:27 



 
Profiel   

ik ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 15:27 



 
Profiel   

Zo beter???? :+

[ img ]

Echt wel een zeer hoog kwijl gehalte!! Wat een beauty :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 19:50 



 
Profiel   

Wauw ja zeker!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 20:00 



 
Profiel   

oew ja, die mag bij mij wel erbij komen! Lijkt beetje op een Boulonnais maar dan gitzwart, zoals je eerst zocht asjemenauw..al is dit beenwerk heel erg licht..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-09 20:26 



 
Profiel   

Ach ja ... je kan niet alles hebben :D Dat koppie alleen al ... jeeeuhhh echt mooi.
Dank je wel voor de tip Nobel ... heb ik ras nummer 4 in mijn rijtje ... weet niet of dat makkelijker maakt of juist moeilijker hihihiiii

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-09 08:51 



 
Profiel   

wauw wat een knappert!! De mensen van stal die ook een boulonaise hebben zouden wel een veulen willen..ofja..de vrouw hihi..dr man denkt daar anders over. :D
We hebben ook iets zwarts staan...niemand heeft geen idee wat hij is. Ik heb wel een plaatje gezien van een percheron en daar likt hij veel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-09 11:34 



 
Profiel   

Keertje een foto posten misschien? Kunnen we wat gaan raden :+ wie weet wat eruit komt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-09 23:01 



 
Profiel   

goed idee, ik ben ook wel benieuwd..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-09 10:21 



 
Profiel   

Zijn er maar 6 Boullonais in Nederland? Kan het zijn dat er 3 bij Barneveld staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-09 17:09 



 
Profiel   

Dan hebben we het over gekeurde Franse Boulonnais. Zou best kunnen dat er hier en daar een kruising/ verstekeling rondloopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-09 17:52 



 
Profiel   

Het is bijna zaterdag .... spannend ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 10:44 



 
Profiel   

Aahh Asjemenauw! Wanneer ben je weer terug van het gereis? Ben het weekend op wedstrijd, dan lees ik het maandag wel ofzo ;)

Vooral heeeeel veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 12:04 



 
Profiel   

oeh spannend!!! Veel plezier en we zijn heel benieuwd :):):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-09 12:07 



 
Profiel   

Wij gaan morgen naar biesenbach in duitsland daar heeft een stalgenoot haar pecheron gekocht, ze willen er misschien een koudbloed bij kopen.
Maar ik weet niet of ze specifiek voor een pecheron gaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-09 11:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 10 [ 241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen