Hoe vaak "nagedaan"...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:53

Nee, ik heb niks beters te doen, wist je dat nog niet Lachen

En je wist van te voren wat voor reacties je daar op kreeg
Al begin ik dat ook bijna in twijfel te trekken na 100 geslotterde topics

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:53

plagom"]
[quote="runningkawa schreef:
tuurlijk doet bokt jou na
je bent zo'n groot voorbeeld

Gaaaap Gaaaap


En jij vind het raar niet aardige antwoorden te krijgen, ik krijg het idee dat je daar een kick van krijgt en je dat weer door de rest van de week helpt omdat je je anders verveelt Slapen





waar hebben je het nou weer over?? Verward Ze wil gewoon een topic starten met zulke foto's.. Je hoort haar toch helemaal niet zeggen dat ze de eerste is geweest met zulke foto's!
In de vorige topics van haar kwam je al niet zo bijster intelligent over, maar het blijft ook maar dalen en dalen.. Boos!
[/quote]
Ik wil nog graaaag even mijn mening geven! Ben het helemaal met kawa eens, krijg ook het idee dat debo altijd alles beter weet, en aandacht wil. Maar ik weet 100% zeker dat er hier bokkers zijn die er tig keer meer verstand van hebben, dan onze debo. Heel leuk dat je paardje kan steigeren en je jaarling de spaanse pas kan, maar dat wil NIET zeggen dat je geweldig bent ofzo hoor Gaaaap en het zijn ALTIJD de topics van debo die het er op neer doen komen dat ze geweldig is, en vervolgens op de mesthoop belanden omdat er gelukkig meer mensen zijn (net als ik) die dat niet vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:55

jeetje ik plaats 1 foto van rydar's hoofd....................... probeer ik mezelf daarmee te beweizen dat ik geweldig ben? Beetje vreemd vind je niet.. maar weet je wat gaan jullie hier nog maar even lekker over door.. ik heb nog betere dingen te doen in mijn leven

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:55

men snapt toch wel dat de titel niet op haarzelf slaat..
Het is net of er telkens weer naar iets 'gezocht' wordt om haar omlaag te halen.. Ik bedoel, als ik dit topic open dan let ik daar niet eens op, het valt me nieteens op dat ze dingen zegt die misschien verkeerd over komen..
Er moet gewoon eens gestopt worden met overal een achterliggende gedachte te zoeken..

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:56

Hooi! Nou ga ik me mening geven Haha!
Ik zal eerlijk zijn, ik was het ook niet eens met sommige topics van Debo, maar toch van fouten kan je leren! En ik vind het een beetje triest dat Debo nu toch wel steeds iedere keer in dr topics wordt afgezeikt. Trouwens er staat nog altijd in de boktregels dat negatief commentaar/opmerkingen via PB gedaan kunnen worden, zodat je niet heel het topic verpest!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:56

plagom schreef:
men snapt toch wel dat de titel niet op haarzelf slaat..
Het is net of er telkens weer naar iets 'gezocht' wordt om haar omlaag te halen.. Ik bedoel, als ik dit topic open dan let ik daar niet eens op, het valt me nieteens op dat ze dingen zegt die misschien verkeerd over komen..
Er moet gewoon eens gestopt worden met overal een achterliggende gedachte te zoeken..


Helemaal mee eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 16:58

Plagom, denk dat jij die voorgaande topics van "ik ben de eerste en iedereen doet mij na" gemist hebt.

Dus waarom dat dan in de titel, met vlug het woordje niet ertussen, waarom niet gewoon "wie heeft er nog meer van deze foto's"

En als je gaat PB-en staat er binnen no time, ze L8llen achter m'n rug

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:01

Ja nou, maar dit is topics verpesten, zodat er binnen de kortste tijd WEER een slotje op kan!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:04

alsjeblieft he... hou toch eens een keer op!
Debo zegt helemaal niet dat zij de eerst was die dit standje heeft uitgevonden. dus waar hebben jullie het in &*%$^%#naam over Gaaaap

als debo die foto graag wil laten zien en vraagt of anderen ook zo'n foto hebben moet ze dat gewoon kunnen doen, en dan wel ZONDER dat ze weer de volle lading van jullie over haan heen krijgt.

ik heb dit topic een paar dagen gevolgd, maar ben het nu helemaal zat. kinderachtig gedoe, ga je toch ergens anders mee bezig houden zeg
Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Liselot op 01-07-03 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:05

Ik heb zo het idee dat debo's topics voorbestemd zijn voor de mesthoop, ze komen er iig altijd terecht. Dat zal wel weer allemaal aan anderen liggen, maar ik vind het grotendeels aan haar zelf liggen, de manier hoe ze titels aan haar topics geeft, commentaar op (goed proberende!) anderen, enz!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:09

LiSSy schreef:
alsjeblieft he... hou toch eens een keer op!
Debo zegt helemaal niet dat zij de eerst was die dit standje heeft uitgevonden. dus waar hebben jullie het in &*%$^%#naam over Gaaaap

als debo die foto graag wil laten zien en vraagt of anderen ook zo'n foto hebben moet ze dat gewoon kunnen doen, en dan wel ZONDER dat ze weer de volle lading van jullie over haan heen krijgt.

ik heb dit topic een paar dagen gevolgd, maar ben het nu helemaal zat. kinderachtig gedoe, ga je toch ergens anders mee bezig houden zeg
Lips are sealed


Amen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:14

Destinietje schreef:
Ik heb zo het idee dat debo's topics voorbestemd zijn voor de mesthoop, ze komen er iig altijd terecht. Dat zal wel weer allemaal aan anderen liggen, maar ik vind het grotendeels aan haar zelf liggen, de manier hoe ze titels aan haar topics geeft, commentaar op (goed proberende!) anderen, enz!


Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:17

runningkawa"]
[quote="Destinietje schreef:
Ik heb zo het idee dat debo's topics voorbestemd zijn voor de mesthoop, ze komen er iig altijd terecht. Dat zal wel weer allemaal aan anderen liggen, maar ik vind het grotendeels aan haar zelf liggen, de manier hoe ze titels aan haar topics geeft, commentaar op (goed proberende!) anderen, enz!


[/quote]

Maar ook grotendeels aan de bokkers die haar afzeiken! Want het is gewoon in elk topic van Debo hetzelfde liedje! ... En maar zorgen dat er een slotje opkomt ...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:23

Zullen we weer over paardenfoto's praten?

Destinietje schreef:
Vind het wel een leuke manier van fotos maken, mits je het goed doet, en ik vind van deze eigenlijk alleen die van arwenluna heel erg mooi, de rest niet zo heel bijzonder... Komt denk ik ook door die oortjes, en precies op de goede plek gemaakt!


Dank je wel, terwijl ik dat zelf niet zo'n bijzondere vind, ik heb veel betere foto's... Nou ja, ik fotografeer ook al een aardig tijdje.

Nou moet ik wel bekennen dat Rowan - met afstand - het makkelijkste model is waar ik ooit mee heb gewerkt. Haha!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:23

Uhh, verkeerd topic?

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:24

Destinietje"]
[quote="plagom"][quote="runningkawa schreef:
tuurlijk doet bokt jou na
je bent zo'n groot voorbeeld

Gaaaap Gaaaap


En jij vind het raar niet aardige antwoorden te krijgen, ik krijg het idee dat je daar een kick van krijgt en je dat weer door de rest van de week helpt omdat je je anders verveelt Slapen





waar hebben je het nou weer over?? Verward Ze wil gewoon een topic starten met zulke foto's.. Je hoort haar toch helemaal niet zeggen dat ze de eerste is geweest met zulke foto's!
In de vorige topics van haar kwam je al niet zo bijster intelligent over, maar het blijft ook maar dalen en dalen.. Boos!
[/quote]
Ik wil nog graaaag even mijn mening geven! Ben het helemaal met kawa eens, krijg ook het idee dat debo altijd alles beter weet, en aandacht wil. Maar ik weet 100% zeker dat er hier bokkers zijn die er tig keer meer verstand van hebben, dan onze debo. Heel leuk dat je paardje kan steigeren en je jaarling de spaanse pas kan, maar dat wil NIET zeggen dat je geweldig bent ofzo hoor Gaaaap en het zijn ALTIJD de topics van debo die het er op neer doen komen dat ze geweldig is, en vervolgens op de mesthoop belanden omdat er gelukkig meer mensen zijn (net als ik) die dat niet vinden.
[/quote]

wat is dit een enorm inhoudloze opmerking zeg! Kijk, dat debo 10 in de week foto's van haar paarden maakt en jij misschien 1 keer in de maand heeft heus niet te maken met het feit dat zij meer aandacht wil hoor, en dat zij zichzelf fantastisch vindt. En anders mag jij mij het tegendeel bewijzen en een qoute geven waarin zij zegt dat ze fantastisch is..
En als jouw interesses niet liggen bij wat debo allemaal doet met haar paarden dan wil dat niet zeggen dat je haar daarop moet afkraken..

sorry debo dat ik nu weer heel erg offtopic ga en dat ik hiermee jouw idee van dit topic verpest (want ik vindt het echt een leuk idee) maar ik vindt dat sommige hier op bokt heel erg hun best doen om in de top 10 van meest gehate bokkers te komen. Het moet echt een keer afgelopen zijn hiermee..

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:25

Nee, je leest niet ver genoeg terug. Dit topic GING over paardenfoto's, voordat het gehijacked werd en alleen nog maar heen-en-weer gehakt werd.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:28

fJoRdAhLuVeR schreef:
Hooi! Nou ga ik me mening geven Haha!
Ik zal eerlijk zijn, ik was het ook niet eens met sommige topics van Debo, maar toch van fouten kan je leren! En ik vind het een beetje triest dat Debo nu toch wel steeds iedere keer in dr topics wordt afgezeikt. Trouwens er staat nog altijd in de boktregels dat negatief commentaar/opmerkingen via PB gedaan kunnen worden, zodat je niet heel het topic verpest!


Over die fouten... Jammer dat Debo ze zelf niet inziet
Het is niet altijd eht topic van Debo, kijk nu maar eens naar het topic van Yoline... Debo kan er zelf ook aardig wat van...
En over dat laatste regeltje ben ik het wel emt je eens... *LOL*

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:29

ArwenLune schreef:
Nee, je leest niet ver genoeg terug. Dit topic GING over paardenfoto's, voordat het gehijacked werd en alleen nog maar heen-en-weer gehakt werd.


Sorry Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:31

Marieke_456"]
[quote="fJoRdAhLuVeR schreef:
Hooi! Nou ga ik me mening geven Haha!
Ik zal eerlijk zijn, ik was het ook niet eens met sommige topics van Debo, maar toch van fouten kan je leren! En ik vind het een beetje triest dat Debo nu toch wel steeds iedere keer in dr topics wordt afgezeikt. Trouwens er staat nog altijd in de boktregels dat negatief commentaar/opmerkingen via PB gedaan kunnen worden, zodat je niet heel het topic verpest!


Over die fouten... Jammer dat Debo ze zelf niet inziet
Het is niet altijd eht topic van Debo, kijk nu maar eens naar het topic van Yoline... Debo kan er zelf ook aardig wat van...
En over dat laatste regeltje ben ik het wel emt je eens... *LOL*
[/quote]

Weet ik... Heb het topic van Yoline ook helemaal doorgelezen... Het is wel zo, als je zelf afgezeken wordt, hoef je natuurlijk niet bij een ander beginnen, dat vind ik...

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:32

Ja, dat vind ik ook, een beter mileu begint bij jezelf...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:54

sjit nog geen slotje? Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:04

Sorry maar jullie zijn echt zo kinderachtig Scheve mond Gaaaap
Ze vraagt gewoon of jullie foto's hebben in dezelfde stand als hoe Rydar daar staat, meer niet Verward Dan hoeven jullie niet gelijk elk woord of topic erbij te betrekken dat Debo ooit heeft gezegd hoor! Ze zegt nergens in dit topic dat zei dit heeft uitgevonden dus ik snap gewoon niet waar het op slaat Lips are sealed

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:23

Afbeelding

Ik had nog een mooiere maar die is op dit moment onvindbaar (gelukkig heb ik ook zo weinig foto's van Pinky, zodat zoeken lukt )

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:28

Die is cool Pinky_girl! Haha!