Hoe vaak "nagedaan"...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:51

Ik heb er wel weer genoeg van.

Sorry hoor, Debo, maar de maier waarop je dit topic start kan gewoon _echt_ niet en dat is iets dat je me niet snel zal horen zeggen. Kom op zeg, miljoenen mensen die op die manier al foto's hebben gemaakt en dat zoude dan allemaal mensen zijn die jou nadoen?

Denk aub de volgende keer even wat beter na voor je een topic start en plaats alles dan eerst even in het juiste perspectief. Ik ben het echt meeeeeeeer dan zat dat 9 van de 10 van jou topics in een slotje eindigen. De mods hebben op zich heel wat beters te doen dan al je topics in de gaten houden en aan het einde toch weer op slot gooien.

Verder staan hierboven ook een aantal reacties die echt totaaaaaal onnodig zijn en waar mensen hun emoties weer fijn de vrije loop laten Scheve mond Tel aub eerst even tot 10 voor je reageert en neem vooral ook in overweging gewoon niet te reageren.

Als een topic of reactie je niet aanstaat los je dat of op een normale, rustige, volwassen manier op, of je stuurt een PB naar de betreffende mod. We gaan geen mensen onderuit zitten trappen, zitten katten of wat zitten treiteren.

En nu weer allemaal braaf zijn... Thanks.