Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mijn stoere springpony

 

[ img ]

[ img ]
(ja, ik moet werken aan mijn springhouding maar ik krijg les en ja ik ben eigenwijs zonder cap)

2 filmpjes: over een muur en een wal! Best flinke sprongen voor ons fjordenbeest waar de foto's van waren mislukt maar de filmpjes zijn wel leuk geworden.

http://home.hetnet.nl/~marionbijster/pi ... V02057.MPG

http://home.hetnet.nl/~marionbijster/pi ... V02058.MPG

Deze foto was net voor het afzetten:
[ img ]

Hij was al losgereden door mijn mams (zij ging balkjes lopen en na afloop wou ik eens laten zien hoe fijn hij de wal sprong, dat had mijn moeder namelijk nog nooit gezien).

[ img ]
[ img ]

Pieke is en blijft een lekker ding!
[ img ]

Nog 2 filmpjes van het balkjes lopen:

http://home.hetnet.nl/~marionbijster/pi ... V02035.MPG

http://home.hetnet.nl/~marionbijster/pi ... V02036.MPG


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-03 19:41, in het totaal 4 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 18:52 



 
Profiel   

zo die fjord kan goed springen Lachen mooie foto's en leuke filmpjes Haha!
ik zou nie over nie half ronde dingen durfven springen hoor Party!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:01 



 
Profiel   

Gaaf zeg!! Leuke foto's en leuke filmpjes!
Ik zou ook niet over dat ronde ding durven hoor... maarja ik ben ook niet zo'n springheld Lips are sealed

Hoe groot is Pieke? Vind hem namelijk best groot lijken. Of is je mams gewoon niet zo groot? Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:09 



 

daantjuh schreef
Hoe groot is Pieke? Vind hem namelijk best groot lijken. Of is je mams gewoon niet zo groot? Lachen


Pieke heeft een schofhoogte van 1.46. En is behoorlijk breed dus als je er dan op zit toont hij snel wat groter. Daarbij meet mijn mams slechts 1.54...

Ik vond de wal (dat ronde ding) eerst ook maar een eng ding. Dacht dat pieke dat nooit zou halen maar mijn springinstructeur zei van wel. En inderdaad, hij heeft hem nog nooit geraakt en ook nog nooit geweigerd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:13 



 
Profiel   

Heel gaaf

Dat zou ik nou echt niet durven, knap hoor! Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:19 



 
Profiel   

Djies!
Ik had nooit verwacht dat een Fjord er zo netjes op aan zou galopperen! (en dat het nog past ook Haha!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:20 



 

Sjuimpje schreef
Djies!
Ik had nooit verwacht dat een Fjord er zo netjes op aan zou galopperen! (en dat het nog past ook Haha!)

Haha! Ik ook niet Schijnheilig

Maar intussen weet ik wel dat hij het gewoon kan. Als het op "paarden"afstand ligt moet ik wat harder aanrijden en als het op "pony"ligt wat meer tegenhouden (ik zie dat zelf niet maar mijn instructeur zegt het er bij) en dan komt het uit. Ook in-uitjes springt hij foutloos op verschillende afstanden. Echt waar, als dit een paard zou zijn ipv een fjord zou het een super springer zijn. We hebben die muur uit het filmpje ook al eens gesprongen met nog een balk er op. En niet gewoon los, nee ook een parcourtje met lastige lijnen hoef ikalleen maar te sturen en het tempo te regelen. Hij is echt super fijn met springen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:26 



 
Profiel   

die manen vind ik heel leuk zo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:28 



 
Profiel   

pieke is zoooooooooooooooooooooooooooooo gaaf!!! Kwijl

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:29 



 
Profiel   

leuk hor......hij springt netjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 19:36 



 
Profiel   

mooie fjord, en springen kan ie ook supper, knap hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 20:03 



 

Op stal is Pieke totaal mijn type niet, ik wordt knettergek van hem zelfs Haha! Altijd moet hij 10 duizend dingen doen als je hem poetst: "kan dat touw ook los? Hee daar hebbie Don, effe bijten. Guttegut, als we daar Mexx niet hebben, even kijken! Als ik me nu heel erg lang maak kan ik dan even in Pleasure zijn kont bijten? Oe gaaf bandagelappen! Kan je die eten? Even proberen! Ah gos, nu doe je me bandages om, mag ik helpen? Ik kan heel goed de touwtjes lostrekken hoor! Argh, laat me er nu bij, ik bijt wel even in je broek, dan laat je me er wel bij *LOL* "
En ik probeer dan dus gewoon door te gaan waar ik mee bezig ben en me niet te ergeren, zo is het fjordebaaltje nu eenmaal (ik moet wel toegeven dat ik het heel leuk vind om lekker ponyvlechtjes in zijn manen te maken, heerlijk dat getut).
Zo anders dan Pablo, die staat echt te genieten van het poetsen. Als hij kon spinnen als een kat zou hij het doen. Pablo is ook heel eigenwijs en oms mega-irritant maar op de 1 of andere manier kan ik van hem op stal meer hebben dan van Pieke maar hij is ook veel rustiger met het poetsen.
Maar als ik dan ga springen..heerlijke pony die Pieke Echt waar, die geeft je een heerlijk ruitergevoel!

Dus eigenlijk heb ik heel veel mazzel want Pieke is niet van mij en Pablo wel. Maar Pablo is lomp met springen en Pieke totaal niet en met Pieke zit in de springles Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 21:12 



 
Profiel   

Oehhhh ja gut wat komen die ergenissen me ineens weer bekend voor IJsco kon dat ook zo goed, ergerlijk!!! (maar daarom niet minder lief Haha! )

Ik vind Pieke onwijs stoer, en idd nog een talentje ook, ziet er echt goed uit hoor, zelfs die wal springt hij zo even!!
De filmpjes doen het helaas niet, ga ik morgen bij mijn moeder nog even proberen maar de foto's zien er al erg goed uit.
Echt een leuk dier

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 21:19 



 
Profiel   

ik had er even zin in om dit te maken dus hier zijn 2 collages van de 2 spring filmpjes

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 21:36 



 

Gaaf! Hoe heb je dat gemaakt? Ik mail ze meteen even door aan mijn mams, die vind dat wel leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-03 21:38 



 
Profiel   

Wauw zeg, stoere foto's! Ik heb de filmpjes nog niet bekeken, maar ikkan me er een beetje een voorstelling van maken.
Die manen van Pieke op die tweede foto... heeeeeel stoer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-03 07:44 



 
Profiel   

die loopt wel door Lachen
echt gave foto's enz Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-03 09:18 



 
Profiel   

o gaaf man en een geweldige fjord

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-03 09:29 



 
Profiel   

Wat een bos manen zeg! En Pieke kijkt zelf idd heel goed naar de sprong. Hij doet het echt netjes! jij zit er trouwens ook netjes op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-03 09:44 



 
Profiel   

sow coole manen! Leuke foto's en filmpjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-03 09:50 



 
Profiel   

Gaaf zeg! Geweldige Fjord ook! Hoe dat hij die wal springt! Geweldig

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-03 10:05 



 
Profiel   

dat tweede filmpje van dat springen bruggetje komt die hij een beetje raar neer.. als je dat ziet denk je dat die elk moment gaat vallen maar gelukkig nie Lachen goed hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-03 20:15 



 
Profiel   

Gaaf... Die kan zo te zien best wel goed springen voor een fjord! Gaaf hoor! Leuek combi...*LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 14:36 



 
Profiel   

gave manen en wat een knapperd Kwijl Kwijl

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 20:14 



 
Profiel   

wauw geef mij ook zo'n springfjord Kwijl
echt heel erg gaaf om te zien hoor *LOL*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 21:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 25 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen