Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Renza en de andere paarden + pony's daar

 
Profiel   

Ben vandaag voor het eerst sinds 2 jaar weer naar Renza toegeweest...
Ik verzorgde Renza alweer 3 jaar geleden, samen met Gaby hier op bokt. Gaby rijdt nog steeds af en toe op haar, maar rijdt nu vaker op Joker (Gaby is nogal groot Tong uitsteken , Renza een niet al te grote pony en Joker is een paard Schijnheilig ) .
Gaby ging eerst nog even op Joker rijden en na afloop mocht ik er ook nog even op Haha! ! Ik had er nog nooit op gereden, maar hij was erg braaf en ik vond het een leuk paard. Niet eens zo heel groot alleen af en toe een beetje een etterbak. Met rijden niet echt, maar met poetsen / uit de wei halen je omver duwen / schuren, tijdens opstijgen uiteraard niet stilstaan en de bak uitlopen Lips are sealed , maar verder een lief beest Lovers .
Hij heeft Z gelopen en meneer Bos (eigenaar) rijdt er ook menwedstrijden mee, maar volgens mij is het de bedoeling dat hij uiteindelijk verkocht wordt (maar dat zeiden ze 3 jaar geleden ook al..).

[ img ]
Gaby op Jokertje, uitstappen..

[ img ]
Joker's hoofd.

Ook nog wat foto's van Hiriska gemaakt. Ook een lief paard, heeft eveneens Z gelopen en is een knuffelpaardje Lovers . Ik mestte haar stal altijd uit en ze hinnikte soms ook naar me Schijnheilig Lovers .

[ img ]
Jammer dat haar neus eraf viel, anders was het wel een leuke foto geweest!

[ img ]
Lovers

Omdat Miroma op wedstrijd ging (loopt nu L2, mag al wel M1 starten) hadden we haar nog even gewassen.

[ img ]
Hier kijkt ze naar Gaby. Ze staat een beetje onduidelijk op de foto, maar het is een lief paard. Alleen soms een beetje chago op stal, dus ik vond haar altijd heeeel eng Schijnheilig .

Toen maar naar de wei gegaan en wat foto's van de pony's gemaakt, ik heb nu foto's van alle pony's, behalve van Litho omdat die ook op wedstrijd ging.

[ img ]
De pony's in de wei, v.l.n.r.: Indian, Renza, Silvia en Bendor

[ img ]
Renza Lovers !

[ img ]
Dr hoofdje Kwijl

[ img ]
Aan de kant jij! Ik ben hier de baas! (links Renza, rechts Bendor)

[ img ]
Ja daaaaaahag, jij gaat mij uit deze wei halen! (Bendor)

[ img ]
Hier is het weer veilig Vork !

[ img ]
Indian, lieve maar zeker niet makkelijke (vooral niet als ze hengstig is) pony. In de wei was ze wel lief, toen we eraan kwamen gelijk hinniken Lovers .

[ img ]
En Silvia, Renza's grote vriendin.

[ img ]
Renza en Indian. Ze lijken wel op elkaar Schijnheilig , daarom had meneer Bos Indian ook gekocht, voor 2-(of 4)span. Alleen dat vond Indian niet zo'n goed idee Extreme duivel (bokken etc. als ze voor de kar stond Scheve mond ).

[ img ]
Silvia en Renza.

[ img ]
Dag pony's ..

[ img ]
Verderop in de andere wei stonden nog, v.l.n.r., Romy (dochter van Miroma, is nu 4 jaar ofzo?), Kelly en Romely (dochter van Kelly, even oud als Romy, ze lijken ook best wel op elkaar Schijnheilig dus misschien dat Romy Romely is en omgekeerd Schijnheilig ).

[ img ]
In nog een andere wei stonden Joker (achter) en Uro (voor, zoon van Miroma, 2 jaar en sinds kort een ruin).

[ img ]
M'n oor jeukt!

[ img ]
Vork

Dat was het dan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 16:41 



 
Profiel   

leuke foto's hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 16:46 



 
Profiel   

leuke beestjes hoor ! Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 16:48 



 
Profiel   

Leuke foto's!
Uro kijkt wel lief op die een na laatste foto, maar Renza is ook lief Lovers
Maar wat eten ze ei'k in die wei waar Renza enzo staan? Ziet er niet echt gras-achtig uit...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 16:53 



 
Profiel   

Dat moet gras voorstellen Tong uitsteken .
Maar de wei is een "beetje" leeggegeten.. Vork

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 16:54 



 
Profiel   

Die Bendor is kei leuk! Gave kleur zo, die staart!
Leuke foto's Renza!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 17:02 



 
Profiel   

Renza en Sylvia Kwijl Lovers
Zijn allemaal wel leuke beestjes! *LOL*
Ja, als het kriebelt moet je ... KRABBEN! Knipoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 17:16 



 
Profiel   

leuke paardje, is alleen maar goed dat ze zo schraal staan, ze zien er allemaal gezond uit, zo'n vette wei is echt niet alles...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 17:17 



 
Profiel   

Bedankt voor de link naar dit topic, Irene ! Wat een enorm leuke foto's zijn het geworden. Die foto van Renza en Silvia en die van Joker zijn beide geweldig Kwijl !
Treffer --> Ze krijgen, als het goed is, steeds een klein strookje vers gras om te eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-03 22:29 



 
Profiel   

wat een prachtige omgeving, als ik zo even die weidefoto's bekijk en dan op de achtergrond.... echt leuke paardjes en mooie fotootjes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-03 19:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen