Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tinker sweety gewassen *KWIJL*

 
Profiel   

Vandaag hebben mijn moeder en ik Sweety lekker gewassen Haha! . ze vond het heerlijk met dit weer. Sinds ik Sweety heb zo een 3 jaar nu is ze nog nooit echt gewassen. 2 weken geleden deden we een poging maar omdat Sweety toen een tijdje had stilgestaan lukte het helemaal niet haar goed te wassen. Vandaag was het dus DE dag. En jee ik schrok echt ik wist niet dat ik zo een prachtige Tinker had sorry mag je normaal niet zeggen van je eigen beestjes maar ze is een plaatje na die wasbeurt OK dan! . Wat vinden jullie?
Hier is ze lekker nat. let vooral op haar zwart sterretje dat zie je anders niet onder haar voorlok.
[ img ]
[ img ]
Kijk haar tongetje. net of ze denkt meteen ga ik me toch rollen lekker puh Tong uitsteken
[ img ]
Ikke met Sweety. Let niet op mijn vuile kleren want als je je paardje wit wilt word jij alleen viezer natuurlijk *LOL*
[ img ]
Deze is zo lief!
[ img ]
[ img ]
zal ik jouw eens een kusje geven SMAK!
[ img ]
[ img ]
Kwijl
[ img ]
Kwijl Kwijl
[ img ]
Hier kwam de straatkat een kijkje nemen en dat vond Sweety wel intressant.
[ img ]
[ img ]
Spaanse stap Haha!
[ img ]
Hier gingen we terug naar de wei.
[ img ]
Haar mooie staart.
[ img ]
En wat vinden jullie van mijn gewassen Stinkertje?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:26 



 
Profiel   

JEEE, Die staart, die manen! *ZUCHT*
Mooi zeg, en zo lekker wit!
Duurt dat wit zijn bij Sweety ook net zo kort als bij Sterre, of valt het mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:28 



 
Profiel   

Het is ook echt weer om te wassen!! Iedereen is aan t wassen! Sweety ziet er mooi uit zeg!!! Helemaal fris om weer te gaan rollen Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:30 



 
Profiel   

Wat een prachtige manen Kwijl
Gave tink

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:32 



 
Profiel   

Ik ga snowdon ook lekker wassen van de week Tong uitsteken

Maar ziet er goed uit Kalinka!!!! zeer zekers wel... !!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:33 



 
Profiel   

idd, iedereen wast.. denk dat ik boefie ook maar is onder de douche stop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:40 



 
Profiel   

Citaat
Duurt dat wit zijn bij Sweety ook net zo kort als bij Sterre, of valt het mee?

Bij Sweety valt het wel mee. Want dit is de eerste keer dat ik ze zo goed waste en ze is nooit zwart van het vuil geweest het gaat er met de regen enzo altijd goed terug uit. Het enige probleem met haar staart is dat die te zwaar is om op te heffen als ze moet poepen en dan blijft een deel in de staart hangen dat is minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:40 



 
Profiel   

Vraag me af hoelang ze zo wit blijft Knipoog
Maar even off topic, staat ze nou met een touwhalster vast?? Dat is toch het eerste waar je voor gewaarschuwd word als je een touwhalster gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:46 



 
Profiel   

Yep ze staat met een touwhalter vast. Maar ik vergroot hem als ik haar ermee vastzet zodat ie gamakkelijk over der oren schuift. ik heb er nog nooit een probleem mee gehad. maar tot nu toe heeft sweety ook nog nooit aan een halster getrokken als ze ermee vaststaat touw of gewoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 16:57 



 
Profiel   

heeej mooi man! ziet er echt gaafuit! wat een verschil kan dat toch zijn he als je een paard gewassen hebt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 17:20 



 
Profiel   

Echt een mooie tinker zeg.
Echt om te kwijlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 17:45 



 
Profiel   

Ze ziet er zeker heel mooi uit hoor, maar dat vond ik voor de wasbeurt ook al wel *LOL*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-03 17:55 



 
Profiel   

Mooie schone tinker hoor, ziet er wer fris uit, dus klaar om weer te rollen in de wei. Schijnheilig
Alleen, ik hou absoluut niet van zulke lange manen, bedoel het niet negatief naar je toe hoor, is gewoon iets persoonlijks, maar ik zie de manene lievre iets korter, vind dit zelf net iets te veel van het goede.
Maar zoals ik al zei, is dit persoonlijk, jij vindt het wel mooi, het is jouw paardje dus dan is het prima zo .

groetjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 01:27 



 
Profiel   

Wauw! Heb gelijk zin om mijn sitnker te gaan wassen... er zitten hele mooie paardjes onder al dat geel en bruin... Pling

Dat staart optil probleem heb ik nou ook! Scheelt een stuk als je de staart flink kortwiekt, ( tot kootholte hoogte) maar blijft een vieze staart krijgen...

Mooie witte voorpluk zo zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 08:43 



 
Profiel   

hmmm vooral die laatste foto vind ik erg mooi geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 09:15 



 
Profiel   

Kom je Spix ook 's tonen dat wassen niet levensbedreigend is??? Hij vindt het DOODENG gewoon. Water is gevaarlijk en paardetend Haha! . Bijgevolg nog steeds een vieze stinker hier Boos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 11:43 



 
Profiel   

wat een heerlijke manen
echt een leuke tinker Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 12:42 



 
Profiel   

dat met die staart dat ken ik niet zo.. Snowdon tilt hem wel op als ie moet poepen Lachen Ook als ie gaat showen btw... Maar nu hij aan de dunne is.. is het echt baggerzooi Verdrietig

sonjabelgium: Shakyra van Elke vond wassen ook eng, maar gewoon doorgaan en ze merken vanzelf dat t niet eng is, had ik met Snow ooit ook Lachen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 12:52 



 
Profiel   

waw, echt heeel mooi gewassen, alsof ze op die laatste foto ook staat te pronken met haar prachtige witte staart!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 13:11 



 
Profiel   

WaaW Kwijl wat een mooie tink! nu helemaal dat ze wit is Kwijl

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 13:15 



 
Profiel   

Citaat
Alleen, ik hou absoluut niet van zulke lange manen, bedoel het niet negatief naar je toe hoor, is gewoon iets persoonlijks, maar ik zie de manene lievre iets korter, vind dit zelf net iets te veel van het goede.

Dat is idd een kwastie van smaak. sweety haar manen en staart zijn mijn grote trots daar zet ik echt geen schaar in. Als ik rij vlecht ik ze in. Toen ik haar kocht had ze echt vreeselijke manen met overel plukken uit en heel kort. dat was vreeselijk. nu heeft ze prachtige manen en daar ben ik echt trots op Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 16:53 



 
Profiel   

Snowdon, je hebt gelijk!!!!!!! Deze namiddag hebben we Spix in zijne stal onder de tuinslang gezet ... eerst alle hoeken van de stal heeft ie gezocht om te schuilen, tot ie in één hoekske bleef stilstaan al trillend. Toen zijn we de stal ingegaan, en hebben we hem met lichte straal en de borstel erop geschrobt, met wat dettol erbij ... en toen afgespoeld. Hapje in de voerbak gedaan, en nog wat extra afgesponsd met vliegenspul ... en waarempel, hij bleef staan eten!!!!!!!! Spix is STOER Haha! Haha! Haha! ... nu maar zien of ie de volgende keer geen zo'n paniekaanvallen meer doet bij het zien van water Tong uitsteken. In ieder geval niet meer in de stal dan hoor. Ik heb na z'n douche de hele boel uitgeschrobt met bleekwater ... Zwoegen en zweten hoor!!!!! En nu is hij schoon (wel, was, hij is alweer groen hier en daar ), en de stal ook helemaal schoon .... hij wou er niet meer in vanavond ... z'n "geurtje" was weg Haha!. En z'n rubber matten brandschoon ... ENG JOH ... hahahaha ... met wat overtuiging en toen ik in de stal ging gaan staan kwam ie wel! Ja ... HIJ IS STOER

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-03 23:18 



 
Profiel   

idd een plaatje!!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-03 02:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 23 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen