Joey

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 12:50

Haha Heike dat weet ik allemaal nog wel ja. Dat was echt een gezellige trektocht en Joey was ook echt komisch met zijn rare fratsen.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 17:47

Leuke foto's!!!
Joey blijft een poepie.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:07

Hmm foto's die heb ik wel maar daar moet ik dus even naar zoeken.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:17

Die bles is super!
wat is zijn afstamming?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 19:54

Helaas heeft Joey geen papieren(kwijtgeraakt?!). Hij is overduidelijk welsh. Maar verder?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 22:22

Had Joey eerst wel papieren Heike of heeft Barbara die niet gekregen ofzo van de vorige eigenaar?

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-03 23:11

Hij is aan mij verkocht zonder papieren, zijn vorige eigenaresse scheen die ook niet te hebben. Wist ik maar wat zijn afstamming was Haha!
Heike als je ooit een keer tijd hebt zou je dan willen kijken voor me of je ergens nog foto's van hem kunt vinden?? de foto's die op de site van de nieuwe ark staan heb ik al ontdekt Haha! (die van ponykamp etc.)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 00:36

Volgens mij zijn die er al weer af.

Maar Ditte had ook de papieren niet anders had je die er zeker bij gekregen. Ze heeft hem bij een handelaar vandaan. Toen was hij vijf, geloof ik.

Nog een verhaaltje?

Ik was de stallen aan het uitmesten en toen kwam de hoefsmid. Of ik even wilde helpen. "Ja, hoor" Toen hij klaar was vroeg ik of ie nog effe naar Joey kon kijken want die liep niet helemaal lekker. Toen ik hem uit de stal haalde was duidelijk te zien dat ie nu echt kreupel was. rechtsachter.

Dus de smid wilde even knijpen. Joey was altijd heel braaf bij de smid dus ik hiel hem heel relaxed vast. Maar meneer vond het nu dus niet goed!! Hap een heel stuk uit mijn arm.*auw*

Uiteindelijk hebben we hem met twee man in de houdgreep genomen tegen de kastjes op de poetsplaat aan. De hoefsmid heeft geknepen en dat was duidelijk gevoelig. Joey kwam met alle vier de beentjes van de grond! En zo bleef hij dus gewoon hangen terwijl de smid de zweer eruit sneed. het was echt een grote zweer. De troep kwam er uit gelopen. Joey was not amused! Toen de smid klaar was, liep ie nog even kreupel en toen een heel stuk minder. De blik in zijn ogen. Hij had het ons op slag vergeven!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 12:26

Er staan weer foto's op de site van de manege van vroegere ponykampen Heike, ik heb ook een paar foto's van Joey Barbara maar ik weet niet of je die al hebt, anders wil ik ze wel naar je mailen.