Crea geweest, Snowflake :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:08

btw; het lettertype ook! Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-03 21:21

Heike schreef:
Dank je wel voor al je complimenten. Bloos

En ik ben echt niet een proff hoor. Ik ben wel grafisch vormgever, maar naambordjes schilderen hebben we nooit gehad op school. Haha!

Ik tril ook veel. En praat me niet over mijn rug. Maar op een af andere manier lukt het me altijd om netjes en heel precies te schilderen. Zelfs de dunste lijntjes doe ik met een penseeltje. En dat valt niet altijd mee kan ik je wel zeggen.

Maar ik vind het wel leuk om te doen. Helaas heb ik het nu zooooo druk.
Zelfs Karan heeft nog geen eigen naambordje. *schande*

Enne ik heb absloluut geen kritiek op je! Je doet het prachtig.
Ik heb er al veel gemaakt. (honderden!) en daardoor leer je veel. De eerste bordjes zagen er niet uit!

FOTO
herinner je het nog?
FOTO
herkansing! Stukje beter...

Trouwens heb je het bordje afgelakt? Dat moet echt anders hou je niets over. Als je dat niet gedaan hebt. Ik heb nog hele goede lak. Ik wil het wel even voor je doen.

Zie je wel! Dat doe je met een dun penseeltje!! Toch wel een proff Knipoog
Ik zit er met mijn brilleke zo dicht op dat mijn neus dat ding raakt, dan zit ik te pielen, gewoon niet normaal Tong uitsteken en onder tussen steek ik mijn tong uit... zo iets verschrikkelijks Tong uitsteken

En nee, Bordjes schilderen leer je inderdaad niet Knipoog
Maar goed, jij bent igg al grafisch vormgever Tong uitsteken ik ben student 4de jaars vmbo Knipoog verschil Tong uitsteken (en ik weet nog niet welke richting ik wil...)

Ik heb het bordje niet gelakt, de verf is op water basis (ik was niet van plan gelijk dure verf te kopen, stel dat het niet zou lukken en zo)
ik heb wel vernis staan maar na dat te proberen liep de verf uit.
Ik heb het bordje dan maar 10 keer ingespoten met haarlak Bloos
Volgens mijn ma werkt dat ook... maar dat betwijfel ik Haha!
dus... als je dat zou willen doen, en dat blijft goed, geweldig dan! Lachen

Flink oefenen nog, inderdaad, zo ver ik voor me zelf weet vind ik de bordjes die je nu maakt ook stukken mooier als die van friso en andere die al oud zijn.