Gezins buitenrit met Tinker Sweety (veel foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:56

Mooi tinker zeg
echt een leukerd !!!

Leuk ook dat iedereen van je fam er op durft ( mijn moeder stapt van der levensdagen niet op kane )

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 17:42

Citaat:
Persoonlijk vind ik het jammer dat je witte bitringen gebruikt, ik zou voor zwart hebben gekozen.

Ik kreeg ze gratis bij het bit. het is zo een K&K ultra bit. maar ze heden toen enkel nog witte. als deze versleten zijn ga ik zwarte halen. Was ik al een beetje van plan.

Citaat:
Wow! Ik vond Sweety altijd al ene mooie tinker, vond Candy wel leuker, maar mn mening is veranderd Ze is echt veranderd volgens mij..

Tja mijn kleine meid is een grote dame geworden. De eigenaar van de melkerij waar ze vandaan komt heeft ook al lang spijt dat hij haar toen verkocht heeft Lachen
Citaat:
en wat heb je een mooi stockzadel, je hebt er wel engelde beugels aanhangen he, en een heel vet bontje, en een supergaaf borsttuig

Ik heb de originele beugels heel lang eraan gelaten maar toch vind ik de engelse beter zitten dus nu laat ik ze er gewoon aan. Hier in de buurt is een winkel die toevallig alles voor stockzadels verkoopt en ik kwam er toevallig op uit. Deed wel enorm veel pijn aan mijn budjet maarja 1 keertje mag dat wel eens he. en dan wist ik meteen waarom ik vakantiewerk gedaan had Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 18:58

Ik wou dat er hier ook ergens een zaak was die aussie-spul doet ...

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 20:13

Die winkel licht in Bilzen; is dat ver van bij jullie? ik vergeet telkens van waar je ook weer bent

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 10:35

Da's héééééééééél ver . Ik ben van Zuid-West-Vlaanderen.