Strandrit!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:14

iwayalover schreef:
wat gaaf hee *LOL* echt mooie paardjes ook. ik heb daar ergens in de buurt ook een keer een strandrit gemaakt bij manege Noot. was echt supervet!!!



Daar staat Cloris met haar paard en ik heb daar ook gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:59

RodeoGirl"]
[quote="Picasso"]Euh (sorry weer off-topic), Sonnega, Haskerhorne en Leeuwarden zijn een eind fietsen hoor! *LOL*
[/quote]

Ik heb geoefend op mama heeeeeel lief aankijken Haha!

[quote="Picasso schreef:
Maarre we zullen even zien Jildau, wat we aan een pony kunnen doen voor jou voor de volgende strandrit.....


Ja ik wil echt heel erg graag mee en als ik moet w88 tot ik mijn eigen heb dan zijn we weer 100 strandritten verder...Misschien iemand die 2 pony's heeft? Schijnheilig ..En dan een pony die wat kan hebben want mijn rijervaring slaat nergens op en ben er bijna 3 maaand tussenuit dusse...IK HEBE R ZO'N ZIN IN!!!
[/quote]


Geduld is een schone zaak..... Schijnheilig Haha!
Zei zij die het meeste geduld heeft......... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:27

Llewella"]
[quote="Picasso schreef:
Hè verdorie, begin ik net een beetje lef te krijgen; wil iedereen een stapritje over het strand.... Huilen *LOL*

Maar zomer is nog zooooooo ver weg?
Kunnen we niet eerder iets regelen??



Ik hoef geen stapritje hoor Knipoog
Maar dan moet ik wel van te voren even flink voorbereid zijn aangezien ik niet meer zo vaak rijd Knipoog
[/quote]


Je hebt iig nog drie weken om je voor te bereiden; totdan ben ik druk met concoursen *LOL* Dusssss........

Ik hoop echt dat we binnenkort weer zoiets kunnen regelen als het weer een beetje meewerkt!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:34

Jemig ik word nog gekker dan ik al was (d8 dat dat nie kon maar blijkbaar wel dus)...Op school denk ik alleen maar aan die strandrit...Het lijkt me zo gaaf!!!...Ik kan niet w88 tot de zomer hoor wante dan heb ik een probleem Tong uitsteken ...Iemand die nog een pony/paard weet die meekan naar het strand voor mij??? Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:46

Je kunt aan Carina (Gomir op bokt) vragen of haar "buurman" nog pony`s verhuurt. (stefan dus)

jacky11
Berichten: 223
Geregistreerd: 15-10-03
Woonplaats: Almere stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 13:53

AnneOmie schreef:
Geweldig he zo'n strandrit Haha! Ik heb zondag 19 oktober mijn 1e strandrit met mijn Omar Tong uitsteken gemaakt.. ook een supersnelle donder *LOL*

Wat was dat water toch eng zeg Bloos! Omar deed net of de golven hem wilden opslokken en verslinden Op de heenweg trok hij helemaal links de duinen in.. auw mijn arme RSI arm Scheve mond

Op de terugweg eindelijk de zee in dankzij bokker danifur met Fury.. Fury is Omar zijn speelmaatje en toen Fury ging wou Omar ook Schijnheilig Tong uitsteken echt heerlijk zo'n 1e strandrit.

Leuke foto's!!



die van mij vind dat prachtige
die weet als hij de trailer ziet weten ze genoeg

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 12:24

Hebben jullie al een datum geprikt voor strandrit binnenkort?

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 12:25

Picasso schreef:
Ja ik ken de Belgische kust, daar is het rijden bijna geen doen hè?
Kom ook gezellig eens deze kant op.
Volgens mij moeten we in de zomer idd maar een grote Bokt-strandmeeting houden!!!


Zie mijn onderschrift Knipoog

Leo

Berichten: 50174
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:05

Hee daar heb ik van de zomer nog languit gelegen Haha!

Strandritten zijn gaaf, maar wel heavy Schijnheilig

aqua

Berichten: 239
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:03

ik ken mas en omar ook!staat op manege emmeloord,ik heb daar ook gereden!

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:04

ik ga dus volgende week zaterdag een mega strandrit maken met maar liefst.... !120! ijslanders! dat word via zon ijslander iets georganiseerd, gaaf he!! leuke fotos btw!!! geweldig gaaf ziet t eruit!