Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

And I will try to Fix you....

 
Profiel   

Na lang over een titel te hebben nagedacht, heb ik besloten om de eerste zin van het nummer Fix you van Coldplay te gebruiken... Een nummer die voor iedereen een andere betekenis heeft, en ook veel betekenissen kan hebben.


Gisteren was het precies 1 jaar terug dat mijn opa is overleden. Vorig jaar heb ik toen voor hem een laatste "showtje' gegeven. [ITP] een laatste show.. voor mijn onvergetelijke opa


Al een tijdje liep ik met het idee rond om met Jackie naar het strand te gaan en weer een "showtje" voor mijn opa op te voeren. Iedereen mist mijn opa onwijs erg bij mij thuis, ik zelf mis hem ook nog iedere dag. Er zijn nog zoveel dingen die ik zou willen vragen aan mijn opa of die ik hem zou willen laten zien. Zoveel dingen waar ik altijd met mijn opa over kon praten/lachen, en alle andere kleine/groote dingen die we samen deden, die ik nu alleen moet doen..

Toen ik aan mijn vriend vroeg wat hij van mijn idee vond stond hij direct achter mij, samen met mijn ouder's. Ik zelf was er in eerste instantie een beetje onzeker over, maar dankzij mijn ouders en vrienden weet ik dat het niet vreemd/raar is en dat ik echt trots mag zijn op zulke vrienden die mij steunen op dit soort momenten.

Ik ben afgelopen maandag naar het strand gegaan met mijn vriend, doordat hij doordeweeks intern zit aan de andere kant van Nederland (tussenjaar, licht en geluid techniek) konden we alleen maandag samen naar het strand en ik wilde wel graag dat hij er bij was aangezien ik mezelf ken en heel snel zoiets heb van "ik kan het niet .. ik kan het niet -O- "




1. [ img ]

2. [ img ]

3. [ img ]

4. [ img ]

Het leek mij geen verstandig idee om Jack te laten steigeren met blootte voeten, dus besloot ik om eerst mijn kleren weer aan te trekken en Jack daarna te laten steigeren. Tevens is dit de eerste keer dat het steigeren op de foto is vast gelegd, en heb ik ook niemand verteld dat Jack dit trucje al een tijdje beheerst (zelfs mijn vriend niet ;) ). Het leek mij wel leuk/mooi om voor dit moment te bewaren. Ik zit er ook over na te denken om deze foto te laten uitvergrootten en boven mijn bed te hangen, als aandenken aan deze avond.
5. [ img ]

6. [ img ]

Mario had ook gefilmd toen ik met Jack op het strand speelde, op het filmpje is te zien dat ik o.a op blootte voeten rond loop dit deed ik ook echt alleen maar voor deze avond (net als vorig jaar) veder ben ik er absoluut geen voor stander van.

reactie's en tips zijn natuurlijk welkom, alleen is dit wel een beetje een gevoelig topic.
Tevens was het echt ontzettend koud, en loop ik daardoor best wel een beetje :brr: ;)... Ik twijfelde echt enorm of ik dit wel online zou zetten (ivm negatieve reactie's) maar ben toch overgehaald door mijn vrienden en ouders en alleen al door hun lieve reactie's durf ik dit filmpje te plaatsen.





Ik heb geen idee of mijn opa dit daadwerkelijk ziet, erbij is of ook maar iets van mee heeft gekregen. Maar voor mij was het fijn om te doen en toch een beetje een eerbetoon aan mijn opa die voor mij altijd mijn grote voorbeeld zou blijven.

lieve opa

ik mis u ontzettend erg, en hoop dat waar u ook bent dat het goed met u gaat en u geen pijn meer heeft....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 18:39 



 
Profiel   

Wat een mooie gebaar... :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 18:50 



 
Profiel   

Lief......

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 18:51 



 
Profiel   

@Ponylove_11 en boyca


bedankt voor de lieve reacties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 21:46 



 
Profiel   

Allereerst, nog heel veel sterkte! Ik las je berichtje op facebook, wilde nog reageren maar was het alweer vergeten.
Ten tweede wat is Jack toch een topper, en wat gaaf dat hij nu kan stijgeren!
En als laatst, zeker een heel mooi filmpje Ik denk dat je opa erg trots op je zal zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 21:57 



 
Profiel   

kippenvel staat dik op m'n armen, evenals de tranen in mijn ogen!
Wat zal jouw opa trots op je zijn! Hij kijkt vast van boven met een dikke glimlach naar jou ;)

Jouw verhaal, het filmpje, de foto's en het gemis van jouw opa voel ik door mijn beeldscherm heen.
Echt prachtig gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-15 22:11 



 
Profiel   

Wat een prachtig gebaar naar je opa, wat zal hij je dankbaar zijn!
Die eerste serie foto's zijn echt werkelijk prachtig!

Nog heel veel sterkte toegewenst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-15 09:22 



 
Profiel   

heel erg Bedankt mandy en Marjo1996,

En taartjee ik kreeg ook dikke tranen in mijn ogen van jou reactie, heel erg bedankt :).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-15 15:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen