Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Stijgeren en knielen 1,5 jarige AMHA en falabella.

 
Profiel   

HorseyDude schreef
Uhhh, staan ze gewoon bij de TS in haar TUIN? Het grasgedeelte ziet er ook niet echt superdeluxe uit...

Wel leuke poowns! :)


Als je evenn leest zie je dat ze daar maar af en toe even staan en verder in een groot land.
Eerst kijken dan zeiken ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:29 



 
Profiel   

Ach, wat een kleintjes! Twee vuile bolletjes wol :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:39 



 
Profiel   

saddledancer schreef
HorseyDude schreef
Uhhh, staan ze gewoon bij de TS in haar TUIN? Het grasgedeelte ziet er ook niet echt superdeluxe uit...

Wel leuke poowns! :)


Als je evenn leest zie je dat ze daar maar af en toe even staan en verder in een groot land.
Eerst kijken dan zeiken ;)

Sjemig, ikke leest er even ergens over heen (het is nog ochtend!) en meteen duikelt heel Bokt over me heen......

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:47 



 
Profiel   

Niet alleen over jou... Er was nog iemand die vroeg of de pony's in de tuin stonden...
Maar eerlijk is eerlijk..
Dit topic had pas een pagina, dus zo moeilijk was het niet geweest om even te lezen.
Als het topic nou al 10 pagina's had gehad dan was het een ander verhaal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:50 



 
Profiel   

Geweldige foto's heb je zo en mooi je commentaar en topictitel :)
Lachen.

En het is extra genieten als ze deze show dan bij je eigen huis gaan geven tijdens hun overnachting. Laat zien dat ze zich daar ook prima thuis voelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:55 



 
Profiel   

Wat een heerlijke pony's! En een mooi stukje zo ook, al zou het voor de hele winter zijn is het nogprima denk ik.
Staat denzel zo beroerd op de beentjes als de foto's doen vermoeden? Want dan zou ik daar wel liever gisteren dan vandaag iets aan gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:56 



 
Profiel   

smurffie schreef
Wat een heerlijke pony's! En een mooi stukje zo ook, al zou het voor de hele winter zijn is het nogprima denk ik.
Staat denzel zo beroerd op de beentjes als de foto's doen vermoeden? Want dan zou ik daar wel liever gisteren dan vandaag iets aan gaan doen.



Zou ik mogen weten waar je dit aan ziet? Het zijn 1.5 jarige die aan het spelen zijn, dan komen de beentjes volgens mij wel eens in een gymnastieke houding. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 09:59 



 
Profiel   

Chardy schreef
smurffie schreef
Wat een heerlijke pony's! En een mooi stukje zo ook, al zou het voor de hele winter zijn is het nogprima denk ik.
Staat denzel zo beroerd op de beentjes als de foto's doen vermoeden? Want dan zou ik daar wel liever gisteren dan vandaag iets aan gaan doen.



Zou ik mogen weten waar je dit aan ziet? Het zijn 1.5 jarige die aan het spelen zijn, dan komen de beentjes volgens mij wel eens in een gymnastieke houding. :')



Ik denk dat ze die laatste foto bedoelt...
Maar het zou natuurlijk ook gewoon een vertekend beeld kunnen zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 10:05 



 
Profiel   

Leuk om te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 10:33 



 
Profiel   

Wat een heerlijke bolletjes :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 10:39 



 
Profiel   

Wat een stel <3 en wat heerlijk dat je ze af en toe aan huis kan laten logeren! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 10:46 



 
Profiel   

die hebben lol samen, 2 bollenwol-lol, cute.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 11:06 



 
Profiel   

Ook op niet nette rechte standfoto's, maar speelfoto's kun je veel op zien aan stand, echter kan het ook zoals je zegt(en ik ook in het bericht) door foto's komen maar het beestje lijkt heel zwak in de koten en niet recht op de knieen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 11:17 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! En wat een schattige haarballen heb je.
Ben onder de indruk van wat ze allemaal al kunnen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 11:23 



 
Profiel   

Wat een lief stel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 11:24 



 
Profiel   

als eerste wat een verrassing om vandaag in uitgelicht te staan, echt heel leuk *D

en wat een ontvangst, iedereen bedankt voor de lieve en leuke reacties!

@Regina76, Denzel zijn vader is Winsteria Monarchspots n dots. AMHA's zijn echt prachtig he.

@marjo89, wat een lieve reactie! wanneer ze groter zijn wil ik met beide gaan mennen maar ook wil ik veel natural horsemanship grondoefeningen met ze gaan doen en lange lijnen lijkt me ook heel leuk. Vrijheidsdressuur is geen uitdaging meer :p maar de kunstjes op commando zetten staat ook nog op de lijst. Genoeg te doen dus.

@Fem, bedankt voor je lieve reactie :(:)

@Isapaardje, leuke topic titel he ~~}> beetje rellen op bokt veroorzaken, heerlijk! En nu gaat het niet eens meer over vrijheidsdressuur maar hebben commentaar het keurig verzorgde plaatjes (mijn achtertuin) waar ze staan :D

@Smurffie, bedankt voor je bezorgdheid, gelukkig vertekend de laatste foto heel erg, hij staat daar inderdaad apart met zijn voorbeentjes. De hoefsmid komt hier iedere 8 weken en let gelukkig ook goed op de beenstand van beide heren ;)

nogmaals bedankt iedereen voor warme reacties <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 15:26 



 
Profiel   

Geweldige pluizenbollen <3 denzel word steeds knapperd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 15:44 



 
Profiel   

Wat een heerlijke stel! Zo fijn dat ze elkaar hebben. Goed voor hun geestelijke gezondheid :j Ze zien er goed uit! Leuk dat ze af en toe mee naar huis gaan. Er is is toch niets leuker dan wakker worden en naar je pony's kunnen kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 17:20 



 
Profiel   

Wat een lekker stel kwajongens!
Gaat er knap ruig aan toe af en toe 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 18:17 



 
Profiel   

VD-ITP ---> ITP

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 18:57 



 
Profiel   

Wat schattig en grappig! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-16 23:56 



 
Profiel   

Ahh <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-16 10:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 47 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen