Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Dans met mij!

 
Profiel   

Eens met mijn voorgangers. Qua styling zou de amazone geheel in het zwart ook juist nog een extra beetje spanning kunnen toevoegen aan het geheel (in plaats van te moeten 'wegvallen' bij het paard). Een soort dag-nacht duo dat de dans met elkaar aan gaat ofzo
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 19:13 



 
Profiel   

Amable schreef
Het is natuurlijk altijd even slikken als je deze reacties krijgt. En om dan met een goed onderbouwde reactie te komen, daar moet ik dan eerst alles even voor laten bezinken. Vooral omdat er ook veel kritiek komt op anderen, de kritiek op mijzelf vind ik makkelijker te handelen dan die op de fotograaf en de danseres.

Maar ik begrijp de kritiek en veel kritiek is ook absoluut terecht. Sommige kritieken zijn ook een kwestie van smaak. Ik lees alles, ga het doorspreken met de danseres en ik ga kijken of we deze shoot nog eens over kunnen doen. Heb via pb al een heel lief aanbod van een goede fotograaf die al jaren ervaring heeft. Dus dat komt goed :)

Er zijn een aantal mensen die aangeven dat ze mij als amazone graag in een andere outfit zouden willen zien. Eerlijk is eerlijk, als ik ergens slecht in ben is het styling, hebben jullie misschien wat voorbeelden van meer flaterende kleding?

Ik vond de bandages voor Jauke persoonlijk een erg tof idee, maar las elders weer iemand die dat juist niet zou doen. Ik denk dat het juist wel goed is om ergens een eenheid met de danseres te vormen?

Anyway, thanks voor alle reacties, ze hebben me zeker aan het denken gezet en ik ga eea absoluut meenemen!
Ik volg dit topic een beetje en kan me wel vinden in de berichten dan anderen.

Toch wil ik je een groot compliment geven, onwijs tof om te zien hoe jij met de tips en adviezen om gaat, waar je tenslotte niets voor hoeft te doen en het toch doet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 19:20 



 
Profiel   

Zijn leuke sfeerplaatjes, maar vind het verder ook als zelf-ballerina te zijn heel storend dat de 'danseres' duidelijk geen ervaring of basis heeft wat het totaal plaatje ook qua kwaliteit heel wat naar beneden trekt. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 19:30 



 
Profiel   

Hoewel ik het eens ben met al het commentaar, vind ik de laatste foto wel echt prachtig <3.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-17 21:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 79 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen