Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

July 2, 2015...

 
Profiel   

[ img ]
sera roth

...is de datum dat Jackson bij mij is gekomen. Wat betekent dat hij afgelopen zondag alweer twee jaar in mijn
bezit was! Ik heb hem vaak genoeg achter het behang willen plakken, maar wat ben ik blij dat hij nog steeds
mijn maatje is. <3 Knappe Ierse vriend. Jack(son), of Midnight Thunder, zoals hij eigenlijk heet, is een uit
Ierland geïmporteerde Connemara ruin. Hij heeft een redelijke gebruiksaanwijzing met veel knopjes, is dus
niet de makkelijkste en ontsnapt zo nu en dan ook nog wel eens. Stel je voor: word je 's Ochtends wakker,
staat je paard op de parkeerplaats tussen de auto's te pitten ipv zijn stal *D Hij is best wel een beetje stout.

Maar goed, omdat hij verder ook best wel lief eens, leek het mij leuk om een soort eerbetoon voor hem te
maken. Hierbij dus een greep uit onze hoogtepunten van het afgelopen jaar!


We beginnen met voor mij een enorme mijlpaal: Voluit galopperen over de zandpaden in Havelte. Jack is
enorm heet en enthousiast buiten en wou eigenlijk alleen maar rennen en bokken. Hierdoor durfde ik bijna
niet met hem naar buiten, terwijl we het beiden juist het liefste deden. Mede doordat we bijna nooit gingen,
werd hij steeds enthousiaster als we dan weer wél een keer gingen. Dus, moed bij elkaar geraapt, veel oefenen
met andere brave paarden erbij en een paar maanden geleden was het dan zover: hij mocht voluit..

Wat heb ik genoten! *\o/*



[ img ]


Dan gaan we verder naar mei, nog maar kortgeleden dus: onze tweede fotomeeting! We hadden een stuk
beter weer en hij was vele malen braver dan bij onze vorige meeting. Ik durfde er dan ook nog eventjes op!


[ img ]

[ img ]

[ img ]
[size=7]sera roth

[ img ]

[ img ]

[ img ]



De Nederlandse Connemara Kampioenschappen:

[ img ]

[ img ]

[ img ]



De momentjes dat hij gewoon lekker bij mij thuis staat (hij staat anders op pension op 5 min. fietsen):

[ img ]

[ img ]


2015 of 2016, nog met zijn 'lange' manen (en behaarde oren :P) blijft ook een gaaf gezicht!
[ img ]



Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-17 18:13 



 
Profiel   

Wat een knappe pony! Zo te lezen heb je, je handen er wel vol aan maar het is fijn dat je er ook van kunt genieten. Ik hoop dat er nog veel mooie jaren voor jullie bij mogen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-17 18:18 



 
Profiel   

Ik heb jullie inderdaad al een paar keer voorbij zien komen op bokt.
Maar wat fijn dat jullie zo goed vooruit zijn gegaan.
Ik denk ook wanneer je vaker naar buiten gaat dat hij ook steeds rustiger gaat worden.
De filmpjes zien er in elk geval veelbelovend uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 07:06 



 
Profiel   

Je hebt echt een prachtige pony! Veel succes en plezier gewenst samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 07:33 



 
Profiel   

Knappe stoere Jack!!! <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 08:34 



 
Profiel   

Prachtige pony en leuk om te zien dat jullie samen steeds beter gaan. Komt vast goed. Probeer zelf een beetje te ontspannen op je wedstrijd. Misschien vertekent het door een momentopname van de foto maar je lijkt daar wat krampachtig te zitten. Ik vind jullie mooie combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 08:39 



 
Profiel   

Prachtige pony en leuk om te zien dat jullie samen steeds beter gaan. Komt vast goed. Probeer zelf een beetje te ontspannen op je wedstrijd. Misschien vertekent het door een momentopname van de foto maar je lijkt daar wat krampachtig te zitten. Ik vind jullie mooie combinatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 08:39 



 
Profiel   

Ik vind het zo'n knappe pony <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 08:58 



 
Profiel   

Zie ik ineens mijn foto in uitgelicht staan, zo leuk! Prachtige pony om op de foto te mogen zetten, en jullie zijn een super combi! Veel plezier met m <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 10:30 



 
Profiel   

Leuke pony is het! En wat heerlijk dat je nu ook gewoon lekker met hem naar buiten kunt, dat is uiteindelijk toch gewoon het fijnste inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 11:00 



 
Profiel   

Leuk! jullie zijn van ver gekomen, mag je trots op zijn! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 12:00 



 
Profiel   

Wat een geweldige pony <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 12:47 



 
Profiel   

Wow wat een reacties en ook meteen in uitgelicht! Super leuk, bedankt voor al jullie leuke reacties *D

sas66 klopt hoor! Ik was een beetje zenuwachtig want hij was vlak daarvoor weg geschoten van een mest container :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 12:50 



 
Profiel   

Knappe Jack <3
Op naar nog veel mooie jaren. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 13:06 



 
Profiel   

Knappe Jack! Nog vele jaren met je knappe man!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 13:08 



 
Profiel   

wat een MEGA knapperd zijn echte naam ast wel goed bij hem hé
nog veel plezier gegund *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 13:55 



 
Profiel   

Prachtige pony <3 maar wel een echte boef zo te lezen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 18:46 



 
Profiel   

Wauw wat een knap diertje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-17 20:46 



 
Profiel   

Bedankt voor alle reacties <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-17 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen