Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 63 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
Foto's foto's foto's!! *\o/* *\o/* *\o/*

Deze post is voor straks als het zover is ^ haha


Is ze al een tijdje in Nederland trouwens? Of halen jullie haar op bij een vliegveld?
En waar komt ze precies vandaan? Had ze deze naam ook al? :D

Ik zou dit in de toekomst ook graag willen met mijn vriend. Hij is er geloof ik nog niet zo'n voorstander van maar hebben allebei veel honden gehad in het verleden dus ik zou het wel aandurven. Plaats je af en toe in dit topic ook een update over Maya? Of krijgt ze ook een eigen topic :D

Ze komt uit Portugal! Ze is vanwege corona met een klein vrachtwagentje gekomen ipv de vliegtuig. Helaas wel intensiever voor de honden maar anders zouden ze maanden moeten wachten in het asiel wat ook niet leuk is natuurlijk :o .

Ik zal hier wel updates af en toe plaatsen! Als jullie dat allemaal goed vinden natuurlijk. Er is ook een speciaal topic voor buitenlandse hondjes en daar stuur ik vaker dingen in. :D

venga schreef
Wat een lieffie! <3
Zo te lezen is ze bij een gouden mandje terecht gekomen, veel plezier met haar!

Dankjewel, super lief <3

Coconut schreef
Aahw wat een leukerd! Fijn dat het zo goed gaat :)

Dankjewel! <3

Firelight schreef
Wat ben ik blij dat Maya bij jullie terecht is gekomen! Betere baasjes had ze zich niet kunnen wensen.

Aaah super lief! Dankjewel! <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 14:57 



 
Profiel   

Ik heb net leuke foto's van Fenne ontvangen. Ze heeft Lotje lekker in de zon gepoetst. Door het lekkere weer mag Lotje deze week naakt naar buiten *\o/*
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 15:03 



 
Profiel   

Oh. Wat een heerlijke Maya en Lotje update!
Die Maya is wel echt een dotje zeg!

Zoals je weet heb ik ook geredde buitenlanders. Wij hebben ons "toegelegd" op oudere Roemeense ex zwervers. Hadden er drie, maar sinds een week of 2 nog maar 2 omdat we 1 van de oudjes moesten laten inslapen ( en de komende periode zal er dus ook wel weer eentje bijkomen)

Onze eerste Roemeense is ook over de weg gekomen: 2 dagen onderweg en wij hadden ook de indruk dat ze onderweg nauwelijks gepoept en gepiest heeft, liep bij thuiskomst echt helemaal leeg. Maar daarna nooit meer iets in huis gedaan :)

Ik hoop dat jullie Maya snel gewend is en zich helemaal gaat ontspannen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 22:30 



 
Profiel   

Punz schreef
Oh. Wat een heerlijke Maya en Lotje update!
Die Maya is wel echt een dotje zeg!

Zoals je weet heb ik ook geredde buitenlanders. Wij hebben ons "toegelegd" op oudere Roemeense ex zwervers. Hadden er drie, maar sinds een week of 2 nog maar 2 omdat we 1 van de oudjes moesten laten inslapen ( en de komende periode zal er dus ook wel weer eentje bijkomen)

Onze eerste Roemeense is ook over de weg gekomen: 2 dagen onderweg en wij hadden ook de indruk dat ze onderweg nauwelijks gepoept en gepiest heeft, liep bij thuiskomst echt helemaal leeg. Maar daarna nooit meer iets in huis gedaan :)

Ik hoop dat jullie Maya snel gewend is en zich helemaal gaat ontspannen!!

Alleerst gefeliciteerd met je verjaardag!!! *\o/*

Wat leuk dat je ook adoptiehondje hebt. Jammer dat er eentje ingeslapen moest worden. Heel veel sterkte! Y;( Gelukkig heeft die bij jou oud mogen worden.

Wij gingen initieel ook voor een middelgrote oudere hond, maar zijn thuis gekomen met een smalle 2 jarige. Het lijkt wel net zo'n topic waarbij iemand op zoek was naar een goed opgeleide bruine ruin en met een 2 jarige onbeleerde schimmel merrie thuis komt haha.

Hoe dan ook, wij zijn helemaal verliefd op ons meisje. Ze slaapt ongeveer 22 uur per dag, maar op momenten dat ze wakker is laat ze al lichtjes haar karakter zien. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 23:38 



 
Profiel   

Dank voor je felicitatie!

En verliefd zijn is het allerbelangrijkst :)

Hoe doet ze het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 16:52 



 
Profiel   

Nog twee zonnige foto's van Lotje door Fenne gemaakt <3
[ img ]
Ze kijkt wel een echt papzakje hier, maar je ziet hoe veel ze geniet van haar leven denk ik :o
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 12:32 



 
Profiel   

Ohh.. Die slaap foto!
Te lief <3 <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 22:29 



 
Profiel   

Aaaah heerlijk weer was het om even zonder deken te staan :D

Lijkt net alsof ze 2 verschillende vachten heeft op je laatste foto :D haha

Fijn dat jullie zo gek zijn op Maya ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 12:30 



 
Profiel   

Punz schreef
Ohh.. Die slaap foto!
Te lief <3 <3 <3

Dutten in de zon is een nieuwe hobby <3

Felien_Kyra schreef
Aaaah heerlijk weer was het om even zonder deken te staan :D

Lijkt net alsof ze 2 verschillende vachten heeft op je laatste foto :D haha

Fijn dat jullie zo gek zijn op Maya ook.

Ze geniet er zeker van! :j
Ja klopt! Om een of andere reden heeft ze een rare streep ontwikkeld met deze wintervacht. Waarschijnlijk door hoe de deken zit.


Maya is hier nu 3wk en we hebben besloten om volgend weekend de stap te nemen om naar mijn ouders te gaan voor 1 nacht, 2 dagen. We willen niet te lang blijven zodat Maya gewoon kennis kan maken zonder te lang van huis te zijn. En het is een perfecte gelegenheid voor mij om naar Lotje te gaan *\o/* (al laat ik Maya denk ik thuis daarvoor).

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:36 



 
Profiel   

Ik ben helemaal vergeten om nog een update te geven! Met Lotje gaat het heel goed. Ze wordt lekker veel verwend door Fenne. Vorig weekend was ik er en na 4wk weg te zijn geweest was het heel fijn om haar weer eens te zien. Volgend weekend gaan we weer die kant op!

Ik heb helaas geen foto's van Lotje, maar voor wie het leuk vindt, hier foto's van Maya! <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 17:58 



 
Profiel   

:o zo schattig

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 18:58 



 
Profiel   

Wat een superknappe hond <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 20:17 



 
Profiel   

Och... wat een absoluut schatje is het!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-21 22:36 



 
Profiel   

fenne_haaren schreef
:o zo schattig

Hopelijk kan ze binnenkort mee naar stal :D

Firelight schreef
Wat een superknappe hond <3

Dankjewel!! <3 Ze lijkt echt niet op een straathond hè?

Punz schreef
Och... wat een absoluut schatje is het!!!

Dankjewel! <3 Dat weet ze zelf ook wel haha :') Het is moeilijk om nee te zeggen :o


Ik heb van de week foto's van Fenne ontvangen! Dit weekend ga ik weer lekker die kant op, hopelijk blijft het nog enigszins mooi weer! :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 13:36 



 
Profiel   

Leuke foto's weer en knappe hond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 14:59 



 
Profiel   

Heerlijk en wat fijn dat je haar dit weekend zelf weer kunt zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-21 20:23 



 
Profiel   

Coconut schreef
Leuke foto's weer en knappe hond!

Dankjewel! <3

Punz schreef
Heerlijk en wat fijn dat je haar dit weekend zelf weer kunt zien

Ik heb er echt naar uitgekeken!!! Deze keer maar 2 weken weg geweest maar om een of andere reden mis ik haar nog meer met het mooie weer :o (al mis ik haar altijd wel veel!)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 18:38 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's weer en wat ziet ze er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 18:39 



 
Profiel   

Wat een fijne foto's weer en wat ziet Lotje er goed uit! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 19:28 



 
Profiel   

Wat ziet ze er goed uit inderdaad! En fijn dat je weer even van haar hebt kunnen genieten :D
Maya is ook echt een leuk hondje om te zien ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 15:24 



 
Profiel   

Dat koppie .. zo lief!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-21 20:22 



 
Profiel   

Firelight schreef
Wat een heerlijke foto's weer en wat ziet ze er goed uit!

Dankjewel! Ik ben ook erg blij met hoe ze eruit ziet
<3

Coconut schreef
Wat een fijne foto's weer en wat ziet Lotje er goed uit! <3

Dankjewel!! Niet slecht voor bijna 30 :D

Felien_Kyra schreef
Wat ziet ze er goed uit inderdaad! En fijn dat je weer even van haar hebt kunnen genieten :D
Maya is ook echt een leuk hondje om te zien ;)

Ik ben blij dat ik er weer even was. Helaas was van de hele week maar de eerste en laatste dag mooi weer. Dus tussendoor enkel steeds even gedag gezegd. Maar de eerste dag en vandaag hebben we lekker in de zon genoten van het poetsen <3 .

Sinds gisteren mogen ze weer de wei op, rustig opbouwend. Ik denk dat ze daar heel blij mee is! *\o/*

[ img ]

Gisteren lekker op pad geweest samen met Fenne. Lekker met de GoPro op pad om een leuke video te maken :j . Helaas eindigde het in een grote struikel zoals vorig jaar. Gelukkig niet zo erg als toen ik erop zat en Fenne bleef mooi zitten. Destijds viel Lotje helemaal neer tot aan haar knieën op het asfalt maar gisteren kon ik haar redelijk opvangen waardoor ze minder diep viel. Helaas heeft ze er wel twee wondjes aan overgehouden. Het was even schrikken in het begin want het was niet zoals de vorige keer dat het louter schaafwondjes waren die langzaam aan begonnen te bloeden. Deze keer spoot het bloed er meteen uit in stralen. Gelukkig stopte het zonder af te drukken al heel snel (we waren nog onderweg dus we hebben het eventjes aangekeken). Eenmaal op stal netjes gespoeld, geschoren en ontsmet. Achteraf lijken ze toch nog redelijk oppervlakkig dus de DA vond het niet nodig om langs te komen.



Vandaag zien de wondjes er goed uit en Lotje lijkt nergens last van te hebben!
[ img ]

Ik vind het zo erg om na zoiets weer terug naar België te moeten. Maar ze is in hele goede handen. Als ze er slecht aan toe was geweest dan was ik natuurlijk gewoon gebleven. Met een beetje TLC van de staleigenaar en Fenne geloof ik dat ze niks tekort zal komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:28 



 
Profiel   

Wat jammer dat Lotje weer struikelde maar zoals je zelf al zegt lijkt het mee te vallen en is ze in goede handen.
En ze mag lekker genieten op het gras *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 20:34 



 
Profiel   

Ik zal goed op lotje passen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 06:49 



 
Profiel   

<3 Gelukkig maar!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-21 23:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 63 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen