Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 62 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Wauw wat leuk om toch sneeuwfoto's te ontvangen van Lotje :D heerlijk dat ze gewoon lekker naar buiten kon ondanks de sneeuw.
Wanneer ga je ons het andere nieuws vertellen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 14:32 



 
Profiel   

Super leuke foto's en ik ben reuze benieuwd naar jouw leuke nieuws!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 16:48 



 
Profiel   

Schitterende foto's en ik ben ook heel benieuwd naar je nieuws.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 17:34 



 
Profiel   

Jaaaa Lotje *\o/*. Keileuke foto's <3. Ze ziet er mega goed uit, ze is wat bijgekomen ook precies :j.
Knappe Lotje toch <3 !!

Ik ben nu ook benieuwd naar het nieuws :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 21:29 



 
Profiel   

mystery1980 schreef
oh dat centenbakje, zooooo lief!
en mooie foto's in de sneeuw, zeker die laatste, die kun je uitvergroten en boven je bed hangen!

Ja die liep hangt altijd een beetje! Ik vind het wel schattig <3 . Ik ben super blij met de foto's :D

Felien_Kyra schreef
Wauw wat leuk om toch sneeuwfoto's te ontvangen van Lotje :D heerlijk dat ze gewoon lekker naar buiten kon ondanks de sneeuw.
Wanneer ga je ons het andere nieuws vertellen?

Het scheelt dat ze geen ijzers heeft! Ze is eigenlijk ingepakt met 3 dekens maar ze hebben even voor de foto's ze eraf gehaald. :brr:

Coconut schreef
Super leuke foto's en ik ben reuze benieuwd naar jouw leuke nieuws!!!

:D :D :D

Firelight schreef
Schitterende foto's en ik ben ook heel benieuwd naar je nieuws.

:D :D :D

Omany schreef
Jaaaa Lotje *\o/*. Keileuke foto's <3. Ze ziet er mega goed uit, ze is wat bijgekomen ook precies :j.
Knappe Lotje toch <3 !!

Ik ben nu ook benieuwd naar het nieuws :)).

Ja ze lijkt wel dikker geworden inderdaad. Beter dan van de zomer. Al merk ik dat haar buik nu wel echt hangt. Die buikspieren hebben geen zin meer om hun werk te doen denk ik :') . Ik ken het gevoel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 19:01 



 
Profiel   

Nou ik zal het leuke nieuws maar eens vertellen! *\o/*

Mijn vriend en ik denken al 2 jaar over het adopteren van een hond. Elke keer was er wel een reden om het niet te doen, vooral mijn studie was een probleem. Maar toch bleven wij er over nadenken en nu het eindelijk zo ver is dat alle beren op de weg zowat verdwenen zijn, hebben wij besloten om ervoor te gaan!

Gedurende de 2 jaar hebben wij vaak allerlei stichtingen in de gaten gehouden waarbij we nooit een goede match tegen kwamen. Toen we hadden besloten om ervoor te gaan zijn we erin gegaan met het idee dat het toch wel lang zou kunnen duren. Maar 25 januari hebben wij een eerste reactie geplaatst op een hondje die toch wel bij ons zou kunnen passen. Helaas waren we in de top 2 kandidaten net niet gekozen. Jammer maar dat kan gebeuren. Dan maar geduldig wachten op een andere match. Alles gebeurt met een reden dus als dit hondje al een ander fijne thuis heeft gevonden dan betekent het dat wij een plaatje over hebben voor een ander hondje die misschien wel voor ons bestemd is :o . Tegen onze verwachtingen in kwamen we diezelfde week al in contact met een ander hondje en direct was het eigenlijk wel rond! Wij zouden perfect voor haar zijn. *\o/*

Het was nog even spannend want ze moest eerst nog getest worden op de Middellandse Zee ziekten. Maar daar is ze gelukkig negatief op getest en dussss......

Op 20 februari mogen wij haar ophalen, onze lieve Maya <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 19:41 



 
Profiel   

Cuteeee :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 20:05 



 
Profiel   

Ooooooooh my god,wat een zalig nieuws meid !!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Wat is Maya een knappe meid <3 . Hoe oud is ze ? Is ze een kruising?
Echt een mega dikke proficiat !!
Nu aftellen naar 20 februari :D. Wordt niet simpel :+ :D

:wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 21:58 



 
Profiel   

Wat een leuke hond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 22:22 



 
Profiel   

Wat een mooie hond <3
Ik hoop dat jullie heel veel mooie jaren met haar mogen hebben !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-21 23:29 



 
Profiel   

fenne_haaren schreef
Cuteeee :o

:o

Omany schreef
Ooooooooh my god,wat een zalig nieuws meid !!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Wat is Maya een knappe meid <3 . Hoe oud is ze ? Is ze een kruising?
Echt een mega dikke proficiat !!
Nu aftellen naar 20 februari :D. Wordt niet simpel :+ :D

:wave:

Leuk hè! *\o/* Wat voor ras/kruising weten we niet. Maar wat het ook is, het is een mooie combinatie! Ze is 2 jaar oud, 42cm en 9kg. Dus heel fijn gebouwd!

mystery1980 schreef
Wat een leuke hond!

Dankjewel! :D

Firelight schreef
Wat een mooie hond <3
Ik hoop dat jullie heel veel mooie jaren met haar mogen hebben !

Dankjewel! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 16:36 



 
Profiel   

Wat een schatje!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 19:54 



 
Profiel   

Ohhh Wat een leuke updates!!
Heel erg leuke foto's van Lotje in de sneeuw ( ooh.. die tweede met Fenne <3 <3 <3 )


En woohoooo............Een HOND.. *\%/* *\%/*
Gefeliciteerd! Wat een absoluut schatje is dit zeg! Echt té lief!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-21 23:14 



 
Profiel   

Woehoe wat leuk :D :D Nog maar een kleine week wachten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 12:20 



 
Profiel   

Coconut schreef
Wat een schatje!!!

Dankjewel! <3

Punz schreef
Ohhh Wat een leuke updates!!
Heel erg leuke foto's van Lotje in de sneeuw ( ooh.. die tweede met Fenne <3 <3 <3 )


En woohoooo............Een HOND.. *\%/* *\%/*
Gefeliciteerd! Wat een absoluut schatje is dit zeg! Echt té lief!!!

Dankjewel!!! *\o/*

Felien_Kyra schreef
Woehoe wat leuk :D :D Nog maar een kleine week wachten :j

Jaaa nu nog 3 dagen!!! Het is echt onwerkelijk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-21 09:04 



 
Profiel   

Vandaag is de dag! Om 14:30 uur mogen we haar ophalen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:04 



 
Profiel   

Heel veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:06 



 
Profiel   

Super leuk!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 10:16 



 
Profiel   

Foto's foto's foto's!! *\o/* *\o/* *\o/*

Deze post is voor straks als het zover is ^ haha


Is ze al een tijdje in Nederland trouwens? Of halen jullie haar op bij een vliegveld?
En waar komt ze precies vandaan? Had ze deze naam ook al? :D

Ik zou dit in de toekomst ook graag willen met mijn vriend. Hij is er geloof ik nog niet zo'n voorstander van maar hebben allebei veel honden gehad in het verleden dus ik zou het wel aandurven. Plaats je af en toe in dit topic ook een update over Maya? Of krijgt ze ook een eigen topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 11:46 



 
Profiel   

Jaaaaaaa !!!! *\%/* Geniet ervan !! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 13:09 



 
Profiel   

Wat leuk *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 18:11 



 
Profiel   

Nou hier komt de update van onze Maya! <3

Initieel zouden we de transportauto tegemoet rijden vanuit het adres van mijn ouders, afgesproken tijd 14:30 uur. We zouden daarna door rijden naar ons eigen thuis. Dit zou alsnog ruim 1 uur rijden zijn voor Maya. Rond 11 uur kregen we te horen dat we haar bij een nieuwe locatie mochten ophalen wat maar 15 minuten rijden naar huis toe zou zijn. Dit was super nieuws voor Maya, want dan zou het totaal 5 uur schelen in de wagen. Maar het betekende dat de transportwagen eerder bij de andere bestemming zou zijn en wij verder moesten rijden om daar te komen (aangezien we van mijn ouders vertrokken waren). Toevallig was ik net op stal toen ik het berichtje kreeg en ben ik alles wat sneller gaan afronden zodat we voor 12 uur al in de auto zouden zitten! *\o/*

Eenmaal op de afgesproken plaats hebben we geduldig zitten wachten op de vrachtauto. Vervolgens werden alle papieren gecontroleerd en werden er 3 honden één voor één uitgeladen. Maya was nummer 2 :D .

Gelukkig waren er twee lieve dames die die instemden om het te filmen. Maya was initieel natuurlijk best bang. Ze heeft uiteindelijk een reis van 26 uur gehad wat niet niks is. Eenmaal in onze auto keek ze meteen blij uit het raam. Binnen 5 min had ze haar hoekje gevonden en ging ze liggen. Ze vond het wel prima volgens mij.

Bij aankomst bleef ze geduldig liggen dus hebben we eerst alle spullen uitgeladen voordat we haar toen hadden gepakt. Buiten durfde ze niet te plassen en dus gingen we naar boven. Ze heeft lekker rond gesnuffeld en toen kwam haar halve lichaamsgewicht aan plas. Jeetje, dat ze dat allemaal heeft opgehouden :oo . Arme meid heeft volgens mij de hele reis niet geplast. Ook nummer 2 kwam er meteen achteraan. Dat geeft niks. Het was zeker te verwachten.

Wat heel leuk is, is dat haar nieuwsgierigheid sterker is dan haar angst. Ze wil eigenlijk wel heel graag contact, maar dan voorzichtig. Terwijl ik gehurkt zat om haar ongelukje schoon te maken, voelde ik een honden neus tegen mijn billen aan. Ik moest blijkbaar even goedgekeurd worden. Ik denk dat ik geslaagd was want ze kwam toen naar mijn gezicht en begon me helemaal af te likken. :o

Ze heeft uiteindelijk best veel geslapen. Ze is net even naar buiten geweest maar ze vond het heel spannend, dus geen plasje helaas. Maar dat is ook te verwachten. We laten haar nu lekker met rust. Vanavond nog 1 poging voor het slapen gaan en dan gaan we de nacht in. :j

Hier twee foto's van zaterdag <3
Net thuis:
[ img ]
Haar eerste dutje <3
[ img ]

De eerste twee nachten zijn heel goed gegaan. Mijn vriend heeft op de bank geslapen. Ze sliep de hele nacht door en sliep ook uit.

Uitlaten vindt ze nog redelijk spannend. Maar we zien al best snel vooruitgang. We gaan naar een rustig paadje aan de andere kant van de straat waar ze alle tijd heeft om te snuffelen. Gister avond ging ze op ontdekkingstocht uit richting de weg. Eenmaal daar zag ze in de verte mensen lopen. Daar bleef ze nieuwsgierig naar kijken ipv bang (haar houding was spits ipv teruggetrokken). Vervolgens gebeurde iets heel liefs. Toen ze het toch te spannend vond worden, draaide ze zich om en liep ze naar mijn vriend om bij zijn voeten te staan en dan naar de wandelaars te kijken. En toen kwam ze naar mij gelopen en bleef ze achter mij staan. Ondanks dat het een teken is dat ze het toch nog spannend vindt, laat ze wel zien dat ze zich bij ons veilig voelt <3.

Dit was gister middag:
[ img ]

En haar lievelingsding om te doen is uit het raam kijken <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 08:50 



 
Profiel   

Wat een lieffie! <3
Zo te lezen is ze bij een gouden mandje terecht gekomen, veel plezier met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 09:23 



 
Profiel   

Aahw wat een leukerd! Fijn dat het zo goed gaat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 14:00 



 
Profiel   

Wat ben ik blij dat Maya bij jullie terecht is gekomen! Betere baasjes had ze zich niet kunnen wensen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 18:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 62 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen