Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 51 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
Fijn zeg dat het zo goed gaat met haar. Hoef je je daar tijdens het studeren in ieder geval niet druk om te maken :)

Ik bof heel erg! _/-\o_

jobamara schreef
Dat is dus twee keer poetsen _O- slim van Lotje. Mooi halster <3, succes morgen met immuno, je kan het niet stressen komt goed

Dankjewel! Ik had ontzettend veel geluk met de vragen dus hopelijk heb ik die gehaald :D

Zometeen de laatste van de 6 en dan eindelijk een weekje vrij! *\o/* *\o/* *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 09:25 



 
Profiel   

Hopelijk is de laatste nu voorbij!!
Ga je in je weekje vrij nog naar Lotje dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 13:20 



 
Profiel   

Gefeliciteerd TS! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 13:22 



 
Profiel   

Ooooh ja! Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 13:26 



 
Profiel   

Felien_Kyra schreef
Hopelijk is de laatste nu voorbij!!
Ga je in je weekje vrij nog naar Lotje dan?

Ik ga morgen naar huis en dan ben ik er tot zondag avond *\o/* . De rest van de vrije week ben ik weer in Gent helaas.

Felien_Kyra schreef
Ooooh ja! Gefeliciteerd!!

Haha dankjewel! :D

Smee__ schreef
Gefeliciteerd TS! :D

Dankjewel! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 17:39 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 19:58 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-20 23:10 



 
Profiel   

Dagje te laat, maar nog proficiat *\o/* Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-20 09:49 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Gefeliciteerd!

Dankjewel! :D

Coconut schreef
Van harte gefeliciteerd!!!!

Dankjewel! :o

jobamara schreef
Dagje te laat, maar nog proficiat *\o/* Y)(^)

Dankjewel! *\o/*

Gisteren zag ik Lotje eindelijk na een maand, maar het was te donker voor foto's. Dus vandaag 2 leuke voor jullie!
Ik denk dat ze me wel een klein beetje heeft gemist want toen ik haar riep stak ze meteen haar hoofd uit de stal. En vandaag kwam ze ook meteen naar me toe <3
[ img ]

[ img ]
Denken jullie ook dat ze is afgevallen? Of zie ik spoken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 16:21 



 
Profiel   

Wat lijkt het mij een vreselijk moeilijke situatie voor je geweest te zijn, en er dan achterkomen dat ze toch nog leeft...

Fijn dat ze weer thuis is waar ze hoort, ik volg je topic graag mee en wens jullie nog fijn wat jaren samen waarin ze fijn van haar pensioen genieten kan <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 20:10 



 
Profiel   

Ze ziet er nog steeds goed uit maar ik denk ook dat ze ietsjes kwijt is, maar zolang de winter zo zacht blijft zal dat niet zo erg zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 07:57 



 
Profiel   

Volgens mij zit ze inderdaad strakker in haar vel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 08:06 



 
Profiel   

Ik vind haar ook iets dunner hoor. Niet te dun, maar ik ben iemand die ze graag wat aan de dikke kant ziet :) ik moet zeggen dat ze hier nu ook hooi bijgevoerd krijgen op de wei... het gras is niet veel meer. Ons oudje (nu wel overleden), kreeg het de laatste winters ook steeds lastiger met op gewicht blijven. Trok in de zomer altijd weer mooi bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-20 17:14 



 
Profiel   

Kristy1998x schreef
Wat lijkt het mij een vreselijk moeilijke situatie voor je geweest te zijn, en er dan achterkomen dat ze toch nog leeft...

Fijn dat ze weer thuis is waar ze hoort, ik volg je topic graag mee en wens jullie nog fijn wat jaren samen waarin ze fijn van haar pensioen genieten kan <3.

Welkom!
Het was inderdaad erg moeilijk, zeker omdat je moeilijk iemand kan dwingen om te antwoorden. En om dan erachter te komen dat de 5 sterren huisje gelogen was, dan voel je echt heel schuldig.
Maaaar, eind goed al goed! Lotje geniet al meer dan 2 jaar van haar pensioen inmiddels, de tijd gaat hard!
Erg leuk dat je komt volgen, heel erg bedankt! :D

jobamara schreef
Ze ziet er nog steeds goed uit maar ik denk ook dat ze ietsjes kwijt is, maar zolang de winter zo zacht blijft zal dat niet zo erg zijn.


Coconut schreef
Volgens mij zit ze inderdaad strakker in haar vel :)


Felien_Kyra schreef
Ik vind haar ook iets dunner hoor. Niet te dun, maar ik ben iemand die ze graag wat aan de dikke kant ziet :) ik moet zeggen dat ze hier nu ook hooi bijgevoerd krijgen op de wei... het gras is niet veel meer. Ons oudje (nu wel overleden), kreeg het de laatste winters ook steeds lastiger met op gewicht blijven. Trok in de zomer altijd weer mooi bij.


Ik quote jullie drieën even samen, want jullie zien hetzelfde. Ik ben ook niet van mening dat ze te dun is, maar ik vond het verrassend dat ze slanker was. Normaal valt ze niet af. Ze staan dit jaar voor het eerst gedurende de winter in de buitenbak ipv de wei. Ze krijgen (net als andere jaren) een paar keer wat hooi om te eten.
Soms vraag ik me af of het te weinig is, maar voorheen viel ze nooit af.

Ik vertrek vanavond weer voor de maand februari. Misschien kan ik het weekend van de 21e even op en neer. Dat zou wel leuk zijn. :o

Hier een foto met Lotje en haar grote vriend :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 18:42 



 
Profiel   

<3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 19:11 



 
Profiel   

Lotje lijkt wel een dwerg naast dat grote paard. Wel een schattige foto van die twee samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-20 22:02 



 
Profiel   

darkangel23 schreef
Lotje lijkt wel een dwerg naast dat grote paard. Wel een schattige foto van die twee samen.

Vind ik ook! Maar haar grote vriend is 1.82m, dus dat maakt elk ander paard een mini :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-20 20:53 



 
Profiel   

Oeeh eventjes tussendoor! Ik ben voor al mijn examens geslaagd! *\o/* *\o/* *\o/*

Vandaag is dinsdag dus zal Lotjes verzorgster vanmiddag naar stal gaan. Als ik foto's ontvang dan deel ik ze meteen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 07:20 



 
Profiel   

Wat goed! Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 07:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 08:59 



 
Profiel   

*\o/* top!!! Proficiat

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-20 12:26 



 
Profiel   

Gefeliciteerd nog!! :D


Geen foto's ontvangen dinsdag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 20:36 



 
Profiel   

Topper!!!! Gefeliciteerd meid :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 21:29 



 
Profiel   

FennaK schreef
Wat goed! Gefeliciteerd!

Dankjewel!!! *\o/*

ScarOfWars schreef
Gefeliciteerd!!

Dankjewel!!! :D :D

jobamara schreef
*\o/* top!!! Proficiat

Dankjewel! <3

Coconut schreef
Topper!!!! Gefeliciteerd meid :D

Dankjewel! _/-\o_

Felien_Kyra schreef
Gefeliciteerd nog!! :D

Geen foto's ontvangen dinsdag?

Dankjewel! :D

Ik heb zeker foto's ontvangen! Ik heb ze alleen niet geplaatst want op eentje schrok ik heel erg van hoe dun Lotje eruit zag. Ik heb toen aan stalgenoten gevraagd of ze even wilden controleren of Lotje echt zo dun was geworden of dat het puur aan de foto lag. Vandaag heb ik het goede nieuws gekregen dat ze gewoon tip top in orde is. :o

Ik heb een filmpje gekregen zodat ik het zelf even kon bekijken, ik zal even kijken of het lukt om het te uploaden.

Hierbij alvast een leuke foto van dinsdag :o
[ img ]

Edit: hier het filmpje! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 22:13 



 
Profiel   

Proficiat! Knap werk! Vergeet nu niet om heerlijk te genieten en het goed te vieren. *\o/*

Lotje ziet er goed uit. Ze komt de winter goed door. Knap dier <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 23:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 51 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen