Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 50 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

emilyslaluna schreef
Ik heb een poging gedaan om een kaart te maken voor je, hopelijk kun je erom lachen, het is niet zo goed gelukt als ik in mijn hoofd had :=
Heel veel beterschap :(:)
[ [url=m/m0qnXy.png]Afbeelding[/url] ]

Aaah!!! Zie hem nu pas, wat lief en heel grappig :D !!!

Wat ziet Lotje er toch goed uit <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-19 12:00 



 
Profiel   

Ohhh.. .wat een heerlijke kerstkaart!!
Complimenten aan verzorgster!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 23:45 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Fijne Feestdagen!

Dankjewel! :D

Omany schreef
Waaauw !!!! Wat een mooie foto van Lotje <3 . Fijne feestdagen {:) !!!!

Dankjewel! :D

Riel schreef
Je verzorgster is een fotografeertalent en Lotje is een fotomodel! Prachtkaartje! <3

Ze hebben het inderdaad erg leuk gedaan <3

jobamara schreef
Ook voor jullie een gezond en goed 2020 alvasr.

<3 wauw wat een mooie foto echt geweldig , zo'n verzorgster wil ik ook echt super gedaan, LIEF!!!!

Dankjewel! Ik bof echt heel erg met haar :o

Coconut schreef
Aaah!!! Zie hem nu pas, wat lief en heel grappig :D !!!

Wat ziet Lotje er toch goed uit <3

Hihi gelukkig, ik was al bang dat je er niet om kon lachen :=

Punz schreef
Ohhh.. .wat een heerlijke kerstkaart!!
Complimenten aan verzorgster!

Hopelijk leest ze zelf mee, anders geef ik het zeker door! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 15:26 



 
Profiel   

Allereerst de beste wensen voor 2020! *\o/*

Ik heb iets erg leuks om te laten zien en nu de verrassing al is gegeven kan ik het eindelijk delen *\o/*

Ik heb er even een extra topic van gemaakt, want dan kon ik meer foto's ervan delen:
[ITP] Schleich paardje -> Lotje!!!

Omdat ik morgen helaas terug naar Gent moet, hebben we vandaag een soort mini feestje samen met Lotje gevierd. Lekker op pad naar de speeltuin, rugzakje vol met lekkernijen, o.a tompoucen voor ons en snoepjes voor Lotje :D
[ img ]

We hebben een heerlijk picnicje gehad, die niet al te lang duurde want het was erg koud en nat :brr:
[ img ]
[ img ]

Het was ontzettend gezellig en volgens mij was het cadeautje in de smaak gevallen :D .
[ img ]

Dit zal voor nu eventjes de laatste update zijn, want maandag is mijn eerste examen van de 6 :wow: En op mijn verjaardag (29jan) de laatste. Maar als ik tussendoor foto's ontvang dan zal ik deze natuurlijk met jullie delen :j.

Groetjes aan jullie allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 15:58 



 
Profiel   

Jij/jullie ook de beste wensen!

Leuke foto's weer, en een schleich Lotje, wát leuk! Ze lijkt er sprekend op!

Alvast veel succes met je examen maandag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 16:09 



 
Profiel   

De beste wensen!!!

Wat een ontzettend gaaf idee zeg van dat Schleich paard. Goed gelukt ook! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 17:45 



 
Profiel   

Eerst en vooral! De allerbeste wensen voor 2020!

Wat een superleuke dag! Jullie doen superleuke dingen samen! Doe zo voort! :D

En heel veel succes gewenst met je examens! Ik supporter! *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-20 19:44 



 
Profiel   

Voor jullie allemaal ook de allerbeste wensen voor 2020!!

Geweldige foto's weer, jammer dat het zo kkkkkoud was. Jullie genieten toch wel zo te zien <3 . Heeft je verzorger geen boktaccount?

Voor jou heel veel succes de komende maand, 6 stuks :wow: , zet hem op hoor!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 09:46 



 
Profiel   

De beste wensen allemaal!

En veel succes met je tentamens TS. Ik duim voor je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-20 23:58 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Jij/jullie ook de beste wensen!

Leuke foto's weer, en een schleich Lotje, wát leuk! Ze lijkt er sprekend op!

Alvast veel succes met je examen maandag!

Dankjewel!!! :D Morgen alweer mijn tweede en dan komen ze wat sneller achter elkaar ;(

Coconut schreef
De beste wensen!!!

Wat een ontzettend gaaf idee zeg van dat Schleich paard. Goed gelukt ook! :D

Dankjewel!!! Ik ben erg blij met het resultaat :D

Riel schreef
Eerst en vooral! De allerbeste wensen voor 2020!

Wat een superleuke dag! Jullie doen superleuke dingen samen! Doe zo voort! :D

En heel veel succes gewenst met je examens! Ik supporter! *\o/* *\o/* *\o/*

Dankjewel Riel! *\o/* *\o/* *\o/*

jobamara schreef
Voor jullie allemaal ook de allerbeste wensen voor 2020!!

Geweldige foto's weer, jammer dat het zo kkkkkoud was. Jullie genieten toch wel zo te zien <3 . Heeft je verzorger geen boktaccount?

Voor jou heel veel succes de komende maand, 6 stuks :wow: , zet hem op hoor!!

Zo ver ik weet heeft ze (nog) geen eigen account. Misschien komt dat ooit nog. Maar ze heeft de link dus meelezen kan ze wel!
Dankjewel! 6 zijn inderdaad erg veel. Maar ik moet zeggen dat ik vorig semester zelfs 10 examen momenten had 8)7 . Dus dan vallen 6 wel mee! :=
Een vriendin van mij uit Denemarken kon hier op uitwisseling komen. Dat was ontzettend leuk geweest maar ze zei dat de recensies van de lessen slecht waren. Dat kwam omdat ze daar maar 2 vakken per half jaar hebben en wij dus minimaal 6 _O- .

Punz schreef
De beste wensen allemaal!

En veel succes met je tentamens TS. Ik duim voor je!

Dankjewel!!! :D

-------------------------
Ik heb nog een leuke foto voor jullie! Mijn verzorgster heeft voor haar verjaardag nog een halster gekregen en die is ze meteen gaan passen op Lotje. Zijn ze niet ontzettend leuk samen? <3
[ img ]

Ik kan met een gerust hart leren voor mijn examens. Die twee kunnen prima zonder mij de maand doorkomen :j (al mis ik Lotje wel!!!)

Mijn eerste examen ging aan de ene kant wel goed, maar aan de andere kant heb ik zo iets doms gedaan. De laatste vraag wist ik niet zeker en na 3.5 uur te zitten schrijven, had ik echt geen puf meer om moeite te steken in een gok antwoord. Maar achteraf had ik gewoon mijn eerste gedachten op moeten schrijven want dat was wel juist geweest.

Het leren is de afgelopen week erg slecht gegaan. Ik heb nog nooit zo slecht kunnen leren. Wel elke dag aan mijn bureau gezeten en zitten leren, maar ik kon niks echt onthouden. Op een gegeven moment herkende ik alles wel maar echt uit mezelf iets volledig opnoemen lukte niet. Daardoor kwam er helaas best een dipje...
Maar ik heb me herpakt mbv de motiverende woorden van vriendlief en vriendinnen, dus ik ga er weer helemaal voor! Ik ben over de helft van mijn studie, nog 1.5 jaar hierna echt in de schoolbanken en dan 1 jaar praktijk en dan ben ik eindelijk dierenarts!!!
Morgen zoals eerder genoemd mijn tweede examen. Hopelijk gaat deze goed zodat ik met goede moed door kan leren voor de derde!

Wish me luck!

PS. sorry dat de update meer over mijn leerwerk ging dan Lotje, maar soms helpt het om iets van je af te schrijven en jullie zijn altijd zo supportive. Als jullie het liever niet hebben dan laat maar weten, dan blijf ik gewoon updaten over Lotje :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 16:29 



 
Profiel   

Jouw topic, jouw tekst!!

Dusss:

Go girl!!!! You can do this! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 16:56 



 
Profiel   

Wat een leuke foto van Lotje en haar verzorgsters!

En zoals Punz al zegt, het is jouw topic, dus typ wat je kwijt wil. :)

Heel veel succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 17:06 



 
Profiel   

Ik vind het wel interessant om ook over je studie te lezen. Succes met je examens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 19:59 



 
Profiel   

Lieve foto! Heel veel succes met je tentamens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 20:21 



 
Profiel   

Prachtige foto van Lotje en haar verzorgster! Super duo! Die amuseren zich wel! Hihi! Zo leuk! **\O/**

Heel veel succes met je examens! Dipjes zijn normaal! Super dat je bent opgestaan en niet opgeeft! Volhouden! Je bent er bijna!

*Zet supportermodus aan: *\o/* :# *\%/* :# *\o/* :# *\%/* :# *\o/* :# *\%/* :# *\o/* :# *\%/* :# *\o/* ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-20 20:47 



 
Profiel   

Lotje wordt verwend door haar verzorgster, vind het zo fijn voor jullie alle drie de liefde en vertrouwen stralen vd foto's af.

Heel veel succes, je kan het +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 10:35 



 
Profiel   

Punz schreef
Jouw topic, jouw tekst!!

Dusss:

Go girl!!!! You can do this! *\o/*

Super lief! Dankjewel! *\o/*

ScarOfWars schreef
Wat een leuke foto van Lotje en haar verzorgsters!

En zoals Punz al zegt, het is jouw topic, dus typ wat je kwijt wil. :)

Heel veel succes!

Dankjewel! :o

darkangel23 schreef
Ik vind het wel interessant om ook over je studie te lezen. Succes met je examens.

Gelukkig! Het is dat ik niks specifieks mag delen wat we tegenkomen oid, anders had ik een tweede volgtopic kunnen maken met "The Miracle of surviving Vet school" _O-

Coconut schreef
Lieve foto! Heel veel succes met je tentamens!

Dankjewel! :o

Riel schreef
Prachtige foto van Lotje en haar verzorgster! Super duo! Die amuseren zich wel! Hihi! Zo leuk! **\O/**

Heel veel succes met je examens! Dipjes zijn normaal! Super dat je bent opgestaan en niet opgeeft! Volhouden! Je bent er bijna!

*Zet supportermodus aan: *\o/* :# *\%/* :# *\o/* :# *\%/* :# *\o/* :# *\%/* :# *\o/* :# *\%/* :# *\o/* ...

Dankjewel Riel!!! *\o/* :# *\o/* :# *\o/*

jobamara schreef
Lotje wordt verwend door haar verzorgster, vind het zo fijn voor jullie alle drie de liefde en vertrouwen stralen vd foto's af.

Heel veel succes, je kan het +:)+

Ze wordt zeker verwend! Maar dat mag ook wel op deze leeftijd :D
Dankjewel!

Ik ben blij dat ik het toch hier even kwijt kon. Ik heb nog nooit een studeer dipje gehad zoals deze. Natuurlijk wel dat ik dan even geen zin meer had oid, maar nooit dat het gewoon niet lukte, hoe vaak ik ook iets herhaalde. Maar ik moet zeggen dat ik er denk ik wel uit ben gekomen! Vandaag ging het examen echt veel beter dan verwacht. Ik ben daarna ook meteen 3.5km gaan hardlopen + 90 squats + 90 lunges gedaan. Even weer terug in actieve modus en ervoor gaan!!! :D
[ img ]

Nogmaal super bedankt allemaal!!!
Ik zal jullie niet al te veel spammen met mijn school gedoe, maar het is fijn om te weten dat ik het hier altijd wel eventueel kwijt kan.
Zodra ik weer een leuke update heb over Lotje heb dan laat ik het meteen weten :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 16:15 



 
Profiel   

You go girl! Zet 'm op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 18:40 



 
Profiel   

Fijn dat je examen goed ging! Je kunt het!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 20:41 



 
Profiel   

Top dat er ook aan blijft denken om aan sport te doen! Ontzettend belangrijk tijdens de examens! Heel veel succes! Zet hem op! Je kunt het :D

Hoeveel examens heb je nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-20 22:29 



 
Profiel   

Heerlijk even sporten, je hoofd rust geven en weer opladen. Succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-20 10:17 



 
Profiel   

Goed plan, dat sporten!!
Enne: ik duim voor je dat je je examens gewoon gehaald hebt!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-20 22:47 



 
Profiel   

Coconut schreef
You go girl! Zet 'm op!

Dankjewel! *\o/*
ScarOfWars schreef
Fijn dat je examen goed ging! Je kunt het!!

Dankjewel! :D
jobamara schreef
Heerlijk even sporten, je hoofd rust geven en weer opladen. Succes

Dat doet het zeker! Omdat de examens in Belgie een hele maand duren en je al vanaf begin december aan het leren bent, zit je uiteindelijk richting de 8 weken binnen te studeren. Dat is elke dag dezelfde saaie routine. Zeker nu ik niet naar stal kan oid. Dus eventjes gaan sporten is wel fijn :D
Punz schreef
Goed plan, dat sporten!!
Enne: ik duim voor je dat je je examens gewoon gehaald hebt!!

Dankjewel! Ik hoop dat het duimen helpt _/-\o_

--------------
Leuke foto update van de verzorgster, Lotje met een van de nieuwe halsters. Ze is flink gepoestst maar is meteen erna gaan rollen. Daarvan heb ik wel een filmpje maar dat uploaden gaat helaas niet zo snel. Maar hier wel een na foto :D
PS. Typisch Lotje's lip voor de liefhebbers :o
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 11:02 



 
Profiel   

Fijn zeg dat het zo goed gaat met haar. Hoef je je daar tijdens het studeren in ieder geval niet druk om te maken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-20 22:33 



 
Profiel   

Dat is dus twee keer poetsen _O- slim van Lotje. Mooi halster <3, succes morgen met immuno, je kan het niet stressen komt goed
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 12:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 50 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen