Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 46 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Lieve Lotje! Ze ziet er goed uit zeg!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 19:59 



 
Profiel   

Heerlijke foto!!
Voor filmpje moet je het eerst uploaden naar youtube en dan de link hier tussen
[video ] [ /video] zetten

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 15:34 



 
Profiel   

Coconut schreef
Lieve Lotje! Ze ziet er goed uit zeg!

Dankjewel! :D

Punz schreef
Heerlijke foto!!
Voor filmpje moet je het eerst uploaden naar youtube en dan de link hier tussen
[video ] [ /video] zetten

Ik zal eens kijken of het lukt met YouTube!


De foto's zijn vorige week maandag gemaakt en vandaag heb ik ze van mijn moeder ontvangen. Wie wil ze zien? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 15:18 



 
Profiel   

Ik ik ik ik ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 16:07 



 
Profiel   

Ja hoor!! Show die foto's maar! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 16:48 



 
Profiel   

Ik ook :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 20:52 



 
Profiel   

Ik!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 21:05 



 
Profiel   

En ik ook wel eigenlijk..............

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 21:44 



 
Profiel   

Kom maar op hè, wachten, wachten wachten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 22:08 



 
Profiel   

Jaaaaa het topic is gemaakt! *\o/* *\o/*

[ITP] The Miracle Pony is 28 jaar geworden!

Hier een voorproefje <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 05:22 



 
Profiel   

<3 <3 Lief!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 08:22 



 
Profiel   

Prachtige foto! Wat een mooi en glimmend Lotje! Een foto om te koesteren (en eventueel te vergroten)! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 20:36 



 
Profiel   

jobamara schreef
<3 <3 Lief!!!

Jaaaa <3 <3

Riel schreef
Prachtige foto! Wat een mooi en glimmend Lotje! Een foto om te koesteren (en eventueel te vergroten)! <3

Dankjewel! Ik denk dat het er inderdaad eentje wordt die ooit geprint zal worden :o

---------------------------------------------------------
Ik heb inmiddels mijn eerste weekje les van de Master in Gent erop zitten. Alhoewel er toch best veel verandering is, bevalt het mij erg goed. Ik denk dat ik hier een erg leuke tijd zal hebben. :D Alle vakken van dit semester zijn herhaling van de vakken van vorig jaar, maar dan vanuit een andere invalshoek. Dus i.p.v. een miljoen parasieten leren bij familie orde, naam, uiterlijke kenmerken, cyclus, bla bla bla :') leren we het nu vanuit een ziekte. Dus bijvoorbeeld een kalfje van <1 maand vertoont diarree, welke parasieten kunnen dit veroorzaken. Dan leer je de parasiet, pathogenese (verklaart de symptomen), behandeling en preventie. Veeeeeeel leuker dus!!! *\o/*

Omdat ik vorige week nog last minute op een 5-daagse Zuid-Frankrijk vakantie ben geweest met vriendlief, ben ik dus bijna 2 weken van huis geweest. Maar dat heeft Lotje niet gemerkt want haar verzorgstertje is helemaal dol op het poetsen en doet het ook fanatiek. Van de week regende het en ik kreeg een berichtje dat ze gewoon is gegaan (al zei ik dat het met de regen niet hoeft want er is toch niks te doen). Ze heeft Lotje op stal lekker gepoetst en verwend. <3 Ik heb zo'n geluk met dit meisje en Lotje zeker ook <3 .

Vandaag kon ik eindelijk zelf naar stal en zo word ik inmiddels begroet als ik de wei in loop :D
[ img ]

Bij het terug in de wei zetten gallopeert ze altijd zelf en dan moet ze bij het draadje op mij wachten. Ik wilde een foto van haar maken, maar ze komt altijd te dicht bij. Dus ik ben eerst zelf onder het draadje gegaan om afstand te kunnen houden, maar Lotje vond het maar lang duren :')
[ img ]

Het gaat erg goed met Lot. Volgende week komt eindelijk de hoefsmid weer. Ik vond het al weken nodig maar helaas was een afspraak maken niet erg gemakkelijk :+ . Gelukkig heeft Lotje nergens last van aangezien ze lekker op de wei staat en dus niet over het harde moet. Ik merk dat ze op het harde wat meer struikelt als haar hoeven scheef zijn afgesleten (was ook de reden van onze grote val voor de zomer). Vanaf volgende week kunnen we dus weer gaan wandelen :D .

Verder is er niet echt veel nieuws. Het echte leven begint weer en dat zal even wennen zijn. Maar ik denk dat we er goed doorheen zullen komen :D .

Bedankt voor alle lieve reacties in het andere topic en bedankt dat jullie nog altijd blijven volgen <3 _/-\o_ *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 16:46 



 
Profiel   

Hihi totaal off topic maar vind je het “Gents” niet moeilijk te verstaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 22:50 



 
Profiel   

Steffi4 schreef
Hihi totaal off topic maar vind je het “Gents” niet moeilijk te verstaan?

Niemand in nl kan mij verstaan en ik woon in oost vlaanderen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 09:05 



 
Profiel   

jumpyhorse schreef
Steffi4 schreef
Hihi totaal off topic maar vind je het “Gents” niet moeilijk te verstaan?

Niemand in nl kan mij verstaan en ik woon in oost vlaanderen :')

Daarom inderdaad haha! Ik woon in Antwerpen en heb ook moeilijkheden met bepaalde andere dialecten, kan me voorstellen dat het voor iemand uit NL nog moeilijker is. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 20:05 



 
Profiel   

Steffi4 schreef
Hihi totaal off topic maar vind je het “Gents” niet moeilijk te verstaan?

Hahaha nou ik moet zeggen toen ik mijn eerste weekje les in Antwerpen had 3 jaar geleden, schrok ik ook hoe lastig Vlaams te verstaan is als je niet naar diegene aan het kijken bent. Ik had toen les van een professor die geen PowerPoint digitaal beschikbaar had gesteld dus ik moest alles met de hand meeschrijven. Elke keer als ik weg keek om iets te schrijven dan raakte ik de draad kwijt := .

Na 3 jaar kan ik wel zeggen dat ik het gewoon kan verstaan. Ik heb zelfs niet eens door als er in Nederland een Vlaming op tv is ofzo, terwijl de rest van de schoonfamilie zegt 'hey kijk! Die is Belgisch _O-)' .

--------------------
Ik heb niet veel te vertellen aangezien ik pas volgend weekend weer naar huis ga. Maar vandaag is eindelijk de smid weer geweest. Ik vond het echt te lang geleden maar de smid vindt dat wij op stal vaak te snel de hoeven al te lang vinden. Bij mij gaat het op zich niet over de lengte maar wel over dat Lotje echt super scheef haar voorhoeve slijt. En dan begint ze te struikelen. In de wei gelukkig niet dus als haar hoeven scheef beginnen te worden dan gaan we gewoon een tijdje niet op pad.

Ik kon er vandaag niet bij zijn maar de verzorgster wilde dat wel omdat ze het nog nooit eerder heeft gezien. Ze heeft Lotje goed vastgehouden :D
[ img ]

Zo was het dus:
[ img ]
[ img ]

En nu kan ik weer een tijdje rustig slapen, zie hier het verschil :wow:
[ img ]

Welterusten allemaal! :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 19:11 



 
Profiel   

Hihi, wat een knappe hoefjes heeft Lotje nu! Je kunt nu inderdaad gerust zijn want ze staat weer mooi op haar pootjes! Je verzorgster heeft Lotje goed gesteund tijdens de behandeling zo te zien! Lotje helemaal gerust, goed zo! Succes met je studie in het verre Gent :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 19:26 



 
Profiel   

Voetjes weer netjes. En toch ook leuk voor je verzorgstertje, om gewoon op momenten gewoon ook écht nodig te zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 21:03 



 
Profiel   

Ben het helemaal met je eens, was echt nodig. Lief zo met het meisje erbij die komt niks te kort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 09:05 



 
Profiel   

Riel schreef
Hihi, wat een knappe hoefjes heeft Lotje nu! Je kunt nu inderdaad gerust zijn want ze staat weer mooi op haar pootjes! Je verzorgster heeft Lotje goed gesteund tijdens de behandeling zo te zien! Lotje helemaal gerust, goed zo! Succes met je studie in het verre Gent :-)

Dankjewel! :D Het is inderdaad ver haha. Ik merk dat het echt veel vermoeiender is om nu thuis te komen want ik moet steeds meerijden met verschillende mensen ipv met mijn beste vriendin die nog in Antwerpen zit. :

Punz schreef
Voetjes weer netjes. En toch ook leuk voor je verzorgstertje, om gewoon op momenten gewoon ook écht nodig te zijn!

Ik ben erg blij met haar <3 . Ik heb haar beloofd om morgen een stapritje te gaan doen. Nu hopen dat het weer mee zit :')

jobamara schreef
Ben het helemaal met je eens, was echt nodig. Lief zo met het meisje erbij die komt niks te kort.

Lotje komt inderdaad echt niks meer te kort nu :D


Van de week is mijn moeder even langs geweest en heeft snel een foto gemaakt. Lotje stond op stal te eten en dat leverde een leuke foto op waarbij het lijkt alsof ze lacht :D
[ img ]

Vandaag kon ik eindelijk zelf gaan. En toen ik riep keek ze meteen op in de wei en toen ik dichterbij kwam liep ze naar me toe <3

De knappe dame vandaag :D
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 15:37 



 
Profiel   

Hoi allemaal! (degenen die nog volgen haha)

Hebben jullie ook zo'n lekker weer gehad vandaag? :D Wij hadden erg veel geluk want hier was na een ochtend bewolking de rest van de dag zon en maarliefst 23°C! :wow:
Zoals beloofd mocht Lotje's verzorgstertje eindelijk eens op Lotje! *\o/* En dat terwijl we lekker op pad gingen buiten. :D

Ik (en ik denk ruiter+pony+hond) heb(ben) zo ontzettend genoten! Ik kon zonder zorgen ernaast lopen en volop genieten van de herfstgeuren en -kleuren <3. Vandaag was echt een geslaagde dag :j.

Lotje zag er weer tip top uit. De thema was 50 shades of blue _O-. Lichtblauw hoofdstel, donkerblauw oornetje, lichtblauw dekje, donkerblauw bareback pad, lichtblauw rijbroek, donkerblauw rijjas, twee verschillende blauwe halstertouwen als extra zekering en ga zo maar door :=

Verzorgstertje mocht van mams met gezicht gepost worden, dus bij deze ontmoeten jullie de beste verzorgster ooit! *\o/*
[ img ]
[ img ]

En wij drietjes :D (drie-en-een-halfjes, Denver pastte er helaas niet op, want mijn mega groot hoofd zat er weer eens voor _O- ). En ja ik heb alweer sportkleding aan want ik was voor Lotje al wezen sporten :'). Ik heb de dress/kleur code ook helaas niet meegekregen :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 15:41 



 
Profiel   

<3 Genieten!!! Lotjes nieuwe vriendinnetje staat er enorm goed op, toppertje!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 08:06 



 
Profiel   

Wat een super leuke combinatie! Het ziet er mooi en natuurlijk uit! Lotje vindt het zo te zien ontzettend fijn! Wat ziet ze er levendig en vrolijk uit! Ze wordt blijer met de foto! Wat fijn dat ze opnieuw vaste mensen rond haar heen heeft. Het doet haar zichtbaar goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 16:09 



 
Profiel   

Wauw zeg, Lotje ziet er ongelooflijk goed uit! Ze straalt gewoon <3 !
En petje af voor je jonge verzorgster. Hopelijk leest ze mee want een complimentje aan haar adres mag ze gerust ontvangen +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 17:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 46 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen