Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 36 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Ik vind de selfie toch heel mooi gelukt! Heerlijk spontaan! Perfect zo!

Geniet van je verjaardag morgen! Succes met het uitblazen van de kaarsjes! *\%/* :# *\%/* :# *\%/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 18:21 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-19 22:15 



 
Profiel   

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Mooie foto's weer van Lotje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 07:10 



 
Profiel   

Gefelicitaart Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-19 20:50 



 
Profiel   

Als ik geweten had dat Jobamara naar jou toe ging was ik heel graag meegegaan.

Fijn dat de dekens nu zo goed gaan en dat het zo goed gaat met Lotje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-19 00:47 



 
Profiel   

Zo de tentamens gehad nu? Zat nog te denken als je nu 1 week vrij bent zou je met de buitendeken is langs een schoenmaker kunnen gaan, die hebben een goede naaimachine dan kan je de bevestigingen nog beter laten vastmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-19 14:03 



 
Profiel   

Vivat schreef
Wat een super leuke updates weer! <3

Dankjewel! Ik ben blij dat ze nog enigzins interessant zin :D

jobamara schreef
Y)(^) *\o/* proficiat!!!!

Heerlijk uitgewaaid zo te zien, en tja eten is natuurlijk heel belangrijk hè _O-

Dankjewel! *\o/*

Riel schreef
Ik vind de selfie toch heel mooi gelukt! Heerlijk spontaan! Perfect zo!

Geniet van je verjaardag morgen! Succes met het uitblazen van de kaarsjes! *\%/* :# *\%/* :# *\%/*

Toch wel? :') het nadeel aan de selfie stand is dat het spiegelbeeld is en dat vind ik zo apart met haar bles.
Dankjewel!

FennyPower schreef
Gefeliciteerd!

Dankjewel! :D

Coconut schreef
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Mooie foto's weer van Lotje :D

Dankjewel! :D
Riel schreef
Gefelicitaart Y)(^)

Dankjewel! :D

Percy schreef
Als ik geweten had dat Jobamara naar jou toe ging was ik heel graag meegegaan.

Fijn dat de dekens nu zo goed gaan en dat het zo goed gaat met Lotje!

Kennen jullie elkaar toevallig?
Ik ben ook erg blij dat het deken probleem nu is opgelost. :j

jobamara schreef
Zo de tentamens gehad nu? Zat nog te denken als je nu 1 week vrij bent zou je met de buitendeken is langs een schoenmaker kunnen gaan, die hebben een goede naaimachine dan kan je de bevestigingen nog beter laten vastmaken.

Ja alle examens zijn nu geweest *\o/*. Dat van die schoenmaker is wel een goed idee. Als het deze week een beetje droog blijft, wil ik het even proberen. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 14:59 



 
Profiel   

Hallo lieve volgers!

Mijn examens zijn eindelijk klaar en inmiddels heb ik de resultaten ook mogen ontvangen :o
.
.
.
.
IK HEB ALLES GEHAALD!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Ik ben echt zo blij! Ik had het totaal niet verwacht en de cijfers zijn zelfs ook netjes!

Maar jullie komen hier natuurlijk voor Lotje, dus hier een update van vandaag!

We zijn lekker een rondje dorp gaan doen met een stalgenoot. Maar voordat we gingen, mocht ze lekker genieten van een flinke poetsbeurt, incl manen uitpluizen. Ze werd lekker glanzend en zacht en toen konden we op pad *\o/*

(okay, haar benen kreeg ik niet glanzend en zacht, maar dat is een geheimpje :'))

Net voor vertrek :D
[ img ]
Onderweg :j
[ img ]
Okay, het gaat soms niet altijd even goed met foto's maken _O-
Spoiler:
[ img ]

En weer thuis! *\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 15:06 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* Top!!! Was nog bang dat ik je te lang vd studie had gehouden, Wat heeft ze toch een lief, wijs hoofd ook. Ha ha goed getimed die foto _O- . Doe maar dan zit het beter vast, zal wel even droog zijn toch.
Ha ha Percy woont in Belgie maar tja ik maar 100 m vd grens dus idd we kennen elkaar, via bokt we hadden een verschil van mening over iemand en dus maar een keertje afgesproken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 15:23 



 
Profiel   

jobamara schreef
*\o/* *\o/* Top!!! Was nog bang dat ik je te lang vd studie had gehouden, Wat heeft ze toch een lief, wijs hoofd ook. Ha ha goed getimed die foto _O- . Doe maar dan zit het beter vast, zal wel even droog zijn toch.
Ha ha Percy woont in Belgie maar tja ik maar 100 m vd grens dus idd we kennen elkaar, via bokt we hadden een verschil van mening over iemand en dus maar een keertje afgesproken.

Haha nee tuurlijk niet! Juist door je hulp kon ik beter leren!
Goed dat het is uitgesproken tussen jullie +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 15:29 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* PROFICIAT!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Wat een leuke rit! Geniet nu maar heerlijk van je mooie paardje! Wat ziet ze er vrolijk en goed uit! En dit op die leeftijd in de winter! Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 15:50 



 
Profiel   

Van harte gefeliciteerd!! Dat is echt goed nieuws. En goed gevierd met het ritje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 16:11 



 
Profiel   

Riel schreef
*\o/* *\o/* *\o/* PROFICIAT!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Wat een leuke rit! Geniet nu maar heerlijk van je mooie paardje! Wat ziet ze er vrolijk en goed uit! En dit op die leeftijd in de winter! Super!

Dankjewel! Genieten doen we zeker!

Macs schreef
Van harte gefeliciteerd!! Dat is echt goed nieuws. En goed gevierd met het ritje?

Dankjewel! Ja zeker! Voor het eerst zonder stress of hoeven na te denken over school *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 16:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-19 16:17 



 
Profiel   

Firelight schreef
Gefeliciteerd *\o/* *\o/*

Dankjewel!!

-------------
Vanmiddag hebben we samen met mijn moeder en hond een wandeling gemaakt. Maar voor vertrek wilde Lotje nog eventjes aan haar kleurtje werken :D

[ img ]

Toen ze tevreden was over haar kleurtje, mochten we vertrekken :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 18:31 



 
Profiel   

Haha, haar hobby is zonnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 18:36 



 
Profiel   

emilyslaluna schreef
jobamara schreef
*\o/* *\o/* Top!!! Was nog bang dat ik je te lang vd studie had gehouden, Wat heeft ze toch een lief, wijs hoofd ook. Ha ha goed getimed die foto _O- . Doe maar dan zit het beter vast, zal wel even droog zijn toch.
Ha ha Percy woont in Belgie maar tja ik maar 100 m vd grens dus idd we kennen elkaar, via bokt we hadden een verschil van mening over iemand en dus maar een keertje afgesproken.

Haha nee tuurlijk niet! Juist door je hulp kon ik beter leren!
Goed dat het is uitgesproken tussen jullie +:)+


We hadden geen ruzie hoor :) Alleen een verschil van mening en, na de andere versie te hebben gehoord, heb ik mijn mening bijgesteld.

Proficiat met je examens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 18:45 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's weer!!!
Gefeliciteerd met het behalen van je tentamens! Super :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 19:21 



 
Profiel   

Ha ha tegenwind, die kuif _O-

Ha percy, tja hier in de buurt ligt die man ons niet zo, ik heb er gelukkig geen last van, en geloof best dat hij vriendelijk kan zijn als hij iets van je nodig hebt. Laten we het daar maar op houden hè ;) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 19:59 



 
Profiel   

Lijkt me een goed plan Jobamara :D Drinken we binnenkort een bak/tas koffie op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-19 20:23 



 
Profiel   

Ik kreeg vandaag toch wel een speciale herinnering op Facebook, namelijk van 5 jaar geleden toen ik voor het eerst bij Lotje ging kijken een maand nadat we haar naar die vrouw hadden gebracht. Dit was dus niet op de original stal, maar een soort van afgedankte boerderij vond ik toen.
Dit was ook de dag dat ik het meisje had ontmoet die Lotje toen verzorgde (die met de 'depressie'). Lotje zou haar ermee helpen.

Ik kijk er met gemengde gevoelens op terug, aan de ene kant blij want ik heb Lotje terug natuurlijk. Maar aan de andere kant ook wel teleurgesteld in mezelf dat ik al het ellende niet had voorzien en mijn gevoel toen niet had gevolgd.

Maar gelukkig is het een 'herinnering' en geen actualiteit meer, dus we kunnen blij zijn :o

[ img ]

Ik ga lekker vanmiddag weer van haar genieten *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 10:41 



 
Profiel   

Leuke foto's :)! Heel veel plezier vanmiddag :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 10:51 



 
Profiel   

He wacht eens even, ik besef me net dat ik lotje "ken". Ik herkende de manege op de foto van 9 jaar geleden! :D Wat een klein wereldje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 10:58 



 
Profiel   

Coconut schreef
Leuke foto's :)! Heel veel plezier vanmiddag :D

Dankjewel!!

Gypsy schreef
He wacht eens even, ik besef me net dat ik lotje "ken". Ik herkende de manege op de foto van 9 jaar geleden! :D Wat een klein wereldje!

Ah wat leuk! De manege van welke foto precies? Ik heb volgens mij zowel foto's van de manege waar ik haar toen vandaan had als van de eerste manege waar we stonden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 11:07 



 
Profiel   

De manege waar je haar vandaan had, op schouwen duiveland.:D Zie net dat ik zelfs haar baasje van toen nog op fb heb.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 36 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen