Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Elisa2 schreef
Wat een fijne update dat ze helemaal zuiver loopt! geef je haar nu ook supplementen?


Nee nog niet. Vrijdag komt de DA weer voor de tweede ronde entingen. Ik ga dan met haar overleggen wat voor supplementen voor Lotje handig zijn. :) Er zijn zoveel tegenwoordig dat ik geen idee heb waar ik het beste mee kan beginnen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 09:07 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Ik zou voor halter 2 gaan. Vindt 1 en 2 wel mooi. Maar bij twee zit al een mooi passend touw bij als je die voor halster 1 erbij moet kopen ben je denk ik meer geld kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 15:56 



 
Profiel   

Ik zou voor halster 1 gaan, een touw heb je al toch? :)
Gefeliciteerd met je rij examen en het behalen van je schoolvakken!! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 22:57 



 
Profiel   

Ik heb evt nog halster liggen weet niet welke maat lotje heb

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 14:36 



 
Profiel   

MachoPablo schreef
Ik heb evt nog halster liggen weet niet welke maat lotje heb


Super lief! Ik heb halster 2 toevallig net bij PostNL opgehaald :D ik kon niet wachten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 14:49 



 
Profiel   

Ik wilde tussen de regen door even snel naar Lotje toe, ben ik in de haast haar nieuwe halster vergeten :') .

Ik had trouwens voor Lotje de hele tijd zo'n Lik It, de appel smaak in zo'n leuke ronde houder. Echter zat ze er nooit aan. Ik snapte het niet want ze vond de snoepjes ervan altijd erg lekker.
Ik zag dat het best vies was geworden door de vliegen, dus besloot ik om het even schoon te maken. Toen ik terug kwam en het voor Lotje vast hield (horizontaal) bleef ze er aan likken. Ze vindt het dus wel lekker! Ik denk dat ze er gewoon niet fijn bij kon doordat die altijd verticaal hing. Dus ik heb samen met mijn vriend een manier gevonden om hem horizontaal te laten hangen in haar stal.
Toen Lotje doorhad dat het nu wel beter lukte, ging ze echt tekeer. Eerst veel likken ( *\o/* ), helaas ging dat te langzaam, dus besloot ze dat ze er meer vanaf kreeg door te bijten...

R.I.P Lik It Apple (2017-2017) :')

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 21:10 



 
Profiel   

R.I.P. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 21:22 



 
Profiel   

Arme Lik It! Maar ach, lotje komt voor mij vanuit je updates wel over als een gelukkig paard, die verwend word bij het leven! Wat heeft die pony het goed bij jou!! En ook dat ze helemaal zuiver loopt, het kan niet beter..

En alles is het uiteindelijk wel dubbel en dwars waard geweest volgens mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-17 21:43 



 
Profiel   

aMomentLT schreef
Arme Lik It! Maar ach, lotje komt voor mij vanuit je updates wel over als een gelukkig paard, die verwend word bij het leven! Wat heeft die pony het goed bij jou!! En ook dat ze helemaal zuiver loopt, het kan niet beter..

En alles is het uiteindelijk wel dubbel en dwars waard geweest volgens mij!


Verwend is ze zeker! Dankjewel! Ik ben ook zo gelukkig dat ze het zo goed doet.

Vandaag is de DA geweest voor haar tweede ronde entingen. We mogen gewoon door gaan met wat we doen :) . Ik begon me zorgen te maken over het feit dat ik straks door de weeks Lotje geen beweging kan geven. Volgens de DA is dat geen probleem aangezien ze overdag in de wei gewoon haar beweging krijgt. Helemaal fijn dus!

Oeeeeeh het halster staat haar trouwens zo mooi!!!! Jullie advies was zeker goed!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 16:30 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je examens en je rijexamen!

Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat met lotje! En dat halster staat haar heel mooi, goeie keus dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 16:38 



 
Profiel   

Super leuk, ik werd gevraagd voor een interview voor het 'Bokker achter het topic' segment. Het is nu eindelijk online! Kijk hier naar het resultaat!
[VN] Bokker achter het topic: emilyslaluna

Ik hoop dat het leuk lezen is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-17 20:40 



 
Profiel   

Had je topic destijds gevolgd, maar niet gezien dat je een volgtopic had! Ik kom hier alvast volgen. Super tof regen deken & halster dat je gekocht hebt, en fijn om te lezen dat de 'jaren manegepony' haar dus niet zullen blijven achtervolgen en ze nu weer zuiver loopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 20:10 



 
Profiel   

Leuk al die positieve updates!!! Halster staat haar prachtig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 04:50 



 
Profiel   

Het halster staat haar inderdaad beeldig! Goede keuze! :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 11:23 



 
Profiel   

The_Cat schreef
Had je topic destijds gevolgd, maar niet gezien dat je een volgtopic had! Ik kom hier alvast volgen. Super tof regen deken & halster dat je gekocht hebt, en fijn om te lezen dat de 'jaren manegepony' haar dus niet zullen blijven achtervolgen en ze nu weer zuiver loopt!

Leuk dat je weer volgt! Ik ben ook super blij dat ze het echt goed doet *\o/* .

Djoopie schreef
Leuk al die positieve updates!!! Halster staat haar prachtig :)

Ja toch wel? Ik begon te twijfelen of het te veel updates waren. Maar ik vind het zo leuk om alle goede dingen (hopelijk nooit slechte) met jullie te delen. Zonder Bokt had ik haar immers nooit terug gevonden!
Het halster is inderdaad zo geweldig mooi! Dankjewel!

Riel schreef
Het halster staat haar inderdaad beeldig! Goede keuze! :-)

Dankjewel!

------------------------------
Inmiddels is het mijn 3e dag op vakantie. Ik heb van een stalgenoot de taak gekregen om niet over Lotje na te denken en gewoon te genieten :') . Want ze staat er fantastisch bij! <3

[ img ]

Ik ben zo dankbaar voor mijn stalgenoten _/-\o_ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 18:36 



 

Die Lotje toch! <3

Ik vind je updates erg leuk en ik lees ze graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 18:40 



 
Profiel   

Ik lees ook graag mee hoor... kruipt weer onder steen....

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 19:54 



 
Profiel   

Wat moet je toch genieten zo hè?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 00:02 



 
Profiel   

Ik lees en geniet ook mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 19:01 



 
Profiel   

Hier ook stille meelezer. Gewoon blijven posten wat mij betreft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 23:26 



 
Profiel   

Volg het ook nog steeds, word elke keer weer blij van de positieve ontwikkelingen rondom Lotje.

Halster en regendeken staan geweldig bij haar voskleur. Op de foto's ziet ze er bepaald GELUKKIG uit, ze zal niet weten wat voor geeluk haar overkomen is, weer bij jou te kunnen zijn na al dat gedoe in het verleden.

Wens jullie alle goeds en meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 11:10 



 
Profiel   

Ik volg ook, ik reageer alleen niet zo vaak...
Dikke pluim voor je stalgenoten, dat jij fijn en hopelijk zonder zorgen op vakantie kunt!
En Lotje mag zich gelukkig prijzen met jou als 'baas'!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 11:31 



 
Profiel   

Wat gaaf dat zoveel het nog leuk vinden om te blijven volgen. Ik zal dan maar gewoon verder gaan met updates geven :j .
Ik kom deze middag thuis van vakantie, wat kan ik niet wachten om Lot te zien! Het is zo raar, ik heb dus 3 maanden zomervakantie erop zitten (is in België altijd zo lang want we hebben door het jaar heen eigenlijk geen vakantie), maar ik snap niet dat het nu al voorbij is. Ik denk omdat ik de helft ervan bezig was met Lotje terug te krijgen. Vervolgens herexamens en de rest vliegt dan voorbij! Ik ga erg veel knuffelen met Lotje deze paar dagen, want dit weekend moet ik alweer terug naar Antwerpen |( . Ik heb op zich wel zin in dit jaar, de vakken zien er qua naam erg interessant eruit. :)

terpentijn schreef
Volg het ook nog steeds, word elke keer weer blij van de positieve ontwikkelingen rondom Lotje.

Halster en regendeken staan geweldig bij haar voskleur. Op de foto's ziet ze er bepaald GELUKKIG uit, ze zal niet weten wat voor geluk haar overkomen is, weer bij jou te kunnen zijn na al dat gedoe in het verleden.

Wens jullie alle goeds en meer!


Heel erg bedankt! Het belangrijkste is dat Lotje inderdaad gelukkig is. Ik hoop dat ik ervoor kan zorgen dat ze nog lang en gelukkig mag leven :D .

soesie schreef
Ik volg ook, ik reageer alleen niet zo vaak...
Dikke pluim voor je stalgenoten, dat jij fijn en hopelijk zonder zorgen op vakantie kunt!
En Lotje mag zich gelukkig prijzen met jou als 'baas'!


Ja mijn stalgenoten zijn echt geweldig! Ik heb het echt getroffen dat ik gewoon weer terug mocht naar deze stal, zelfs met open armen!
Dankjewel! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 10:01 



 
Profiel   

Heerlijk dat jullie weer samen zijn! En Lotje haar ontspannen lipje op de foto's spreekt boekdelen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 15:59 



 
Profiel   

Hier nog een volger hoor!
Vooral lekker blijven posten :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 20:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen