Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 45 van de 45 [ 1108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Profiel   

Dat is echt een mega geweldige ervaring geweest! Gaaf hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 17:39 

Profiel   

ScarOfWars schreef
Het is wel mooi dat je die extra bevestiging voor optie paard hebt gekregen, dat is imo altijd fijn!
Ik ga er vanuit dat het verschil wel aardig groot is of niet? Kan er natuurlijk helemaal naast zitten. :')
Ook fijn dat je dat doel ook hebt behaald/gedaan, geeft een voldaan gevoel! :D

Dat is fijn thuis Komen, mooie bos bloemen, happy family, fijn zeg! Oh, als Lotje het kan hebben dan is het al helemaal prima!

Weetje, ik denk dat Lotje het gewoon al fijn vond dat je er weer was, je hoeft dan ook niet per sé iets te doen, al is dat natuurlijk wel leuk, het er gewoon weer zijn is natuurlijk ook gewoon tijd doorbrengen met haar. :)

Het verschil zit hem vooral in de afwegingen die je moet maken als je kijkt naar diagnostiek en kosten. Hier doet mijn DA gewoon vanalles en daar wordt letterlijk elk ding besproken voor het gedaan wordt (wat in mijn ogen juist goed is). Ook ga je niet meteen een RX maken als een dier verdacht wordt van een kruisbandruptuur. Het is daar allemaal te duur.

jobamara schreef
Wat ontzettend mooi om te lezen dat het zo tof en leerzaam was. Gave foto's kan me voorstellen dat je over een.paar jaar zo die kant op zou willen.

Dankjewel! Ik ben blij dat ik het aanbod heb. Het is voor nu een compliment en misschien een stiekeme droom. Maar voor hetzelfde geld vind ik hier misschien iets gaafs en dan hoeven we niet ver weg van familie te gaan verhuizen. :o

venga schreef
Dat is echt een mega geweldige ervaring geweest! Gaaf hoor!

Dat was het zeker! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 22:58 

Profiel   

Ah, dat is inderdaad wel een verschil. Ook wel interessant eigenlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:00 

Profiel   

Klinkt als een erg mooie ervaring!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:06 

Profiel   

Zoals beloofd wat foto's van Lotje weer :D

Ze doet het nog steeds erg goed. Zoals eerder vermeld is ze misschien iets afgevallen maar dat is zeker geen probleem. :o

Verder kan ik niet echt iets interessants bedenken. We hebben enkel hier en daar geknuffeld en ik heb haar gepoetst. Ik hoop dit weekend met de hond en Lot te gaan wandelen. :D

Kusjes na heel lang vliegen <3
[ img ]

Haar shet vriendinnetje mocht ze voor het eerst in een tijdje zien. Deze stond een hele tijd op een andere locatie tijdelijk met het vorige hengstveulen die op stal was geboren (van een Friese merrie). En toen ze terug kwam moest ze op een minder rijke wei, wat niet bij Lotje was. Maar ik vind het zo schattig hoe ze steeds snuffelen <3
[ img ]

Kusjes selfie!
[ img ]

[ img ]

Ik was met de hond hardlopend naar stal en vroeger vond hij het verschrikkelijk. Door veel verschillende symptomen kwamen we erachter dat hij hypothyroidie had. Sinds hij medicatie krijgt is hij helemaal zoals hij hoort te zijn en vond hij voor het eerst hardlopen wél leuk! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:07 

Profiel   

Ze ziet er echt ontzettend goed en blij uit zeg! En die foto met haar maatje, te lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:34 

Profiel   

Wat een lieve foto's! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:37 

Profiel   

Die laatste foto <3

Wat fijn dat de hond weer helemaal happy in zijn lijf is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 07:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 45 van de 45 [ 1108 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen