Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lucky Starr the horse of Augustus 2018

 
Profiel   

Goeiemorgen,

[ img ]
<3

4 juni hadden we een speciale shoot in de duinen
Namelijk de Horse and Hunk shoot voor de maand Augustus

Wat hebben we een leuke en gezellige middag gehad die dag!

Het is best gaaf om je paard op een kalender te hebben maar als daar ook nog is knappe mannen bij staan is dat helemaal toff

We hadden een mooi plekje in de duinen tussen 2 bergen in

Mijn paardje gaat graag liggen en dat hadden ze nog niet eerder op de kalender gehad dus we gingen daarvoor!

Hij heeft super zijn best gedaan en daar zijn mooie plaatjes uit gekomen hij staat niet alleen in de maand augustus op de kalender hij staat ook nog is op de achterkant *\o/*

Ik heb gister de foto's ontvangen die deze dag gemaakt zijn het zijn er meer dan 15 dus uitzoeken blijft altijd moeilijk haha

Paard - golden lucky star
Model - Sil Visser
Fotograaf - Johnny van bergen
Horse and hunk 2018

Door aankoop van deze kalender steunt u ook Brooke Hospital for Animals

Er is ook gefilmd tijdens de shoot voor de mensen die dit leuk vinden de link staat hieronder
https://youtu.be/eYFmMpi3A98


De kalender foto
[ img ]


[ img ]
[ img ]
[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Paardrijden blijft soms lastig :p


Deze 2 blijven mijn favorieten
[ img ]
[ img ]


En nog 2 foto's samen met mij
[ img ]
[ img ]


Tot de volgende keer :D
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 08:38 



 
Profiel   

De foto's zijn echt prachtig :D leuk om te weten wie de eigenaar van het paard is.

Mijn vriend is degene die de filmpjes maakt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 18:35 



 
Profiel   

Bommeltje_ schreef
De foto's zijn echt prachtig :D leuk om te weten wie de eigenaar van het paard is.

Mijn vriend is degene die de filmpjes maakt :)


Ja ben er super blij mee <3

Wat leuk!

joris ja, doe hem de groetjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 18:55 



 
Profiel   

Haha, super coole foto's! En wat kijkt je paard onwijs schattig op die vierde foto <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 00:26 



 
Profiel   

Super gaaf!

Het model heeft op de zwart wit foto's wel duidelijk van die t shirt armen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 01:37 



 
Profiel   

Gaaf om je paard voor zo iets te lenen! *D
Knap paard ook!

Ik vind alleen persoonlijk dat ze nou niet de meest sexy foto hebben uitgekozen voor de kalender uiteindelijk. Ik vind tussen jouw foto's er sexy'ere tussen zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 02:13 



 
Profiel   

Elise_K schreef
Gaaf om je paard voor zo iets te lenen! *D
Knap paard ook!

Ik vind alleen persoonlijk dat ze nou niet de meest sexy foto hebben uitgekozen voor de kalender uiteindelijk. Ik vind tussen jouw foto's er sexy'ere tussen zitten.


Ja klopt snap wat je bedoelt haha
[ img ]
Ik vind deze lig foto erg mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 07:24 



 
Profiel   

Knappe foto's! Ze hebben inderdaad eigenlijk een mindere foto uitgekozen als ik kijk naar je collectie. Maar wat onwijs tof dat je paard er tussen staat seg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 07:59 



 
Profiel   

mooie foto's. Je kunt er bijna je eigen hunk and horse kalender wel van maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 09:27 



 
Profiel   

Mocht je hem niet mee naar huis nemen. Als compensatie of zo? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 10:20 



 
Profiel   

sas66 schreef
mooie foto's. Je kunt er bijna je eigen hunk and horse kalender wel van maken.


Ja presies haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 10:20 



 
Profiel   

AbbyBlues schreef
Mocht je hem niet mee naar huis nemen. Als compensatie of zo? :+


Haha nee hij woond wel in de beurt dus hij komt wel keer paard rijden :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 10:21 



 
Profiel   

Prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 10:21 



 
Profiel   

'paard rijden' <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 10:21 



 
Profiel   

Erg leuk om te zien! Een hele eer lijkt me, als je paard hiervoor uitgekozen wordt.

Vanuit EquiDay hebben we een leuk contact met Horse&Hunk en mogen we 1 van hun foto's gebruiken voor onze volgende flyer. Laat daar nu net de keuze bestaan tussen jouw paard (+hunk) en nog eentje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 11:38 



 
Profiel   

Typisch Bokt: mooie mannen zonder CAP, zadel, op vreemd paard, wel of geen ervaring met paarden: ik hoor niemand klagen en zuchten hoe gevaarlijk dit wel niet is.

De koninklijke familie te paard op Het Loo, en waar viel Bokt over: de prinsjes hebben geen CAP op. Het blijft toch bijzonder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 12:01 



 
Profiel   

EquiPlay schreef
Erg leuk om te zien! Een hele eer lijkt me, als je paard hiervoor uitgekozen wordt.

Vanuit EquiDay hebben we een leuk contact met Horse&Hunk en mogen we 1 van hun foto's gebruiken voor onze volgende flyer. Laat daar nu net de keuze bestaan tussen jouw paard (+hunk) en nog eentje...


OH gaaf! Super tof als dat mijn paardje word mag ook een van deze foto's worden van mij dan wil ik ook wel graag een flyer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 13:23 



 
Profiel   

Wauw wat ontzettend leuk dat je paard op de kalender staat!
Ik vind de foto's prachtig maar voor de kalender had ik inderdaad een andere gekozen. Maar gelukkig is nu vooral de nadruk op je prachtige paard gelegd <3


CharleyT schreef
Typisch Bokt: mooie mannen zonder CAP, zadel, op vreemd paard, wel of geen ervaring met paarden: ik hoor niemand klagen en zuchten hoe gevaarlijk dit wel niet is.

De koninklijke familie te paard op Het Loo, en waar viel Bokt over: de prinsjes hebben geen CAP op. Het blijft toch bijzonder.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 14:00 



 
Profiel   

Lisitano schreef
Wauw wat ontzettend leuk dat je paard op de kalender staat!
Ik vind de foto's prachtig maar voor de kalender had ik inderdaad een andere gekozen. Maar gelukkig is nu vooral de nadruk op je prachtige paard gelegd <3



Ja ben super trots op de foto's en trots op me paardje dat hij met een)(vreemde) ook zo chil ging liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 14:02 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Typisch Bokt: mooie mannen zonder CAP, zadel, op vreemd paard, wel of geen ervaring met paarden: ik hoor niemand klagen en zuchten hoe gevaarlijk dit wel niet is.

De koninklijke familie te paard op Het Loo, en waar viel Bokt over: de prinsjes hebben geen CAP op. Het blijft toch bijzonder.


Je scheert wel lekker iedereen over 1 kant zeg :P

Wat een gave foto's <3 Je hebt echt super schattig paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 17:25 



 
Profiel   

Kiekeboefje schreef
CharleyT schreef
Typisch Bokt: mooie mannen zonder CAP, zadel, op vreemd paard, wel of geen ervaring met paarden: ik hoor niemand klagen en zuchten hoe gevaarlijk dit wel niet is.

De koninklijke familie te paard op Het Loo, en waar viel Bokt over: de prinsjes hebben geen CAP op. Het blijft toch bijzonder.


Je scheert wel lekker iedereen over 1 kant zeg :P

Wat een gave foto's <3 Je hebt echt super schattig paard!


Dankjewell nog geen 1 dag spijt van hem :D
Op die mensen reageer ik gewoon niet hoor haha dat is te veel energie en verspilling van dit topic

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 18:14 



 
Profiel   

CharleyT schreef
Typisch Bokt: mooie mannen zonder CAP, zadel, op vreemd paard, wel of geen ervaring met paarden: ik hoor niemand klagen en zuchten hoe gevaarlijk dit wel niet is.

De koninklijke familie te paard op Het Loo, en waar viel Bokt over: de prinsjes hebben geen CAP op. Het blijft toch bijzonder.

Jij bent zeker niet "hunk" waardig, ga trainen en geef je op voor de volgende kalender.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 19:58 



 
Profiel   

bigone schreef
CharleyT schreef
Typisch Bokt: mooie mannen zonder CAP, zadel, op vreemd paard, wel of geen ervaring met paarden: ik hoor niemand klagen en zuchten hoe gevaarlijk dit wel niet is.

De koninklijke familie te paard op Het Loo, en waar viel Bokt over: de prinsjes hebben geen CAP op. Het blijft toch bijzonder.

Jij bent zeker niet "hunk" waardig, ga trainen en geef je op voor de volgende kalender.


En daar heb ik wat aan? Ik kies ze niet uit hoor en dan nog wat heeft dat voor zin om hier te plaatsen? Dit gaat over mijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 20:18 



 
Profiel   

Ik reageerde niet op jou, jij hebt en mooi en erg leuk paard. Maar de persoon die zat te miepen over mannen te paard en bokt dames vinden in één keer alles mooi. Het is zelf een kerel dus gewoon een jaloerse reactie waarop ik reageerde. Dus voel je niet aangesproken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 20:31 



 
Profiel   

bigone schreef
Ik reageerde niet op jou, jij hebt en mooi en erg leuk paard. Maar de persoon die zat te miepen over mannen te paard en bokt dames vinden in één keer alles mooi. Het is zelf een kerel dus gewoon een jaloerse reactie waarop ik reageerde. Dus voel je niet aangesproken.


OH dat wist ik niet!
Ja dan is het raar idd
Dankjewel :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 21:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen