Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welkom in Nederland - Disney filmpaard Pasador

 
Profiel   

Disney, Disneyfilm, heel knap filmpaard die ook nog mee naar huis mag... Wat een geluk!! :D Echt heel erg gaaf. *\o/*
Ben benieuwd naar die film. Ik was er als kind helemaal gek op en heb de videoband helemaal versleten. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 09:49 



 
Profiel   

Jaaa daar is hij dan!! Ons Disneypaard <3 !

Ik bof maar dat ik je zus ben :D ik kreeg de geweldige kans om een week te groomen en het was geweldig om er deel van uit te maken en voor al die witte prachtpaarden te zorgen :+: dat er nog maar veel avonturen mogen volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 11:58 



 
Profiel   

Wat een sprookje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 12:14 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je sprookjespaard!
Is hij nu ook eigendom of in bruikleen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 12:19 



 
Profiel   

Gaaf hoor!
Ze hebben 2 weken terug ook opnames gemaakt bij het Muiderslot voor Redbad

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 12:48 



 
Profiel   

Wauw wat gaaf!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 12:50 



 
Profiel   

Wat gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 12:53 



 
Profiel   

Heel gaaf zeg! Ben ook wel benieuwd waarom hij zo maar met je mee mocht! :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 13:50 



 
Profiel   

Ze is nu op stage dus vanavond zal ze het wel uitleggen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 14:13 



 
Profiel   

Super stoer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 14:19 



 
Profiel   

Wauuuw, Penny in real life, maar dan nóg beter! Veel succes met hem, hij is echt prachtig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 17:23 



 
Profiel   

Wat een heerlijk verhaal met een happy end !
Wat een knap disneypaard ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 17:26 



 
Profiel   

Zo wat een reacties al! :oo Iedereen heel erg bedankt voor de reacties!!!! <3 +:)+ <3

Het antwoord op de vraag die meerdere keren gesteld werd. :D
De stal van wie hij was heeft tussen de 80 en 90 paarden. Verschillende kleuren, soorten en maten. Nu is de filmwereld een grillige wereld. Soms zijn er veel jobs en soms een tijd niet. Ook is uit ervaring gebleken dat er niet veel vraag is naar witte paarden. Soms een keer voor een acteur of bijzondere gevallen (voor afgelopen film dus :+ ), maar meestal zijn het de neutrale kleuren. Dus stond hij het grootste gedeelte in de wei dik te worden. (Voor deze job stond hij ook alweer bijna 1 jaar in de wei (met heel afentoe een dagje hier en daar)) En dit vonden ze zonde van zo'n goed paard. Hij is nu 10 jaar oud, dus nog een heel leven voor zich. En toen ze hoorden en zagen dat ik zo gek met hem was, en doordat ze me al langer kennen, wisten ze wat wij hem zouden kunnen bieden, besloten ze ineens dat ik de kans kreeg om hem over te nemen. Voor mij ook echt een grote verrassing, want ze verkopen eigenlijk geen paarden. Had het voor de grap al eens eerder geopperd natuurlijk, maar toen waren ze heel duidelijk haha! Maar dit hadden ze dus wel onthouden. *\o/* Ze zijn erg loyaal naar hun paarden, ze worden bij hen oud. Erg mooi om te zien. Dus dit was wel een geweldig cadeau! <3

Er was ook nog een vraag over bruikleen of koop. Ik heb hem gekocht. Maar mochten ze hem ooit nodig hebben, dan reizen we zo weer die kant op natuurlijk. :D

_KiMbErLeY_, Haha, ja, hele moeilijk hint he? O:) Je gok van circuspaard is inderdaad goed haha! Het was niet heel ingewikkeld wat we moesten doen, maar toch wel een uitdaging op zo'n grote set.
_Dracarys, Wat gaaf! Ja, ze zoeken wel mooie locaties uit. Ben heel benieuwd naar de uiteindelijke film. :)

En iedereen nogmaals heel erg bedankt! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 18:34 



 
Profiel   

Jeetje wat een geluksvogel ben jij!
Ontzettend mooi dier en wat een geweldige dingen maak jij mee!
Echt een droom.
Geniet van elkaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 18:45 



 
Profiel   

Oh dus jij ontneemt hem nu dus zijn luilekker leventje van zalig nietsdoen op de wei O:) :D

Nee hoor, helemaal geweldig natuurlijk ! zo'n verhaal kom je ook niet elke dag tegen :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 18:51 



 
Profiel   

Wat een super vet verhaal :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 19:54 



 
Profiel   

Gaaf zeg! Mooi verhaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 19:56 



 
Profiel   

Kan zo in de penny :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 19:57 



 
Profiel   

Wat een leuk paard zeg! Vele meisjes dromen over hun Disney prins en jij krijgt zomaar Disney's witte paard.
Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 20:02 



 

Wat een geweldig mooi verhaal! Wauw!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 20:02 



 
Profiel   

Wat ontzettend Gaaaaaaaffffff

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-17 21:18 



 
Profiel   

jij hebt de baan en het paard van ieders dromen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 07:34 



 
Profiel   

Wow!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je ultieme droompaard! Hij is erg erg Mooi. Dit is wel De Kers op de taart hè. Een potje filmen is nog tot daaraan toe, maar dan ook nog je partner mee naar huis kunnen nemen ;-). En dan zeggen ze dat sprookjes niet bestaan, hiermee is het tegendeel bewezen! Misschien een idee om jouw verhaal te verkopen aan Disney, om er weer een film van te maken ;-)?
Wat zal hij gaan genieten van de nederlandse weiden :-).
Veel plezier met je prachtige Spanjaard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 08:21 



 
Profiel   

Zo gaaf dat dromen geen bedrog hoeven te zijn! Schitterend hoofd heeft hij. Mooie lichte ramsneus, hou ik erg van. En dan ook gelijk top natuurlijk dat hij hier in NL ook mag meedraaien. En dat jij ook weer gefigureerd hebt. Heb je andere topics ook gelezen indertijd en ben natuurlijk enorm benieuwd naar de resultaten, zo jammer dat dat pas in 2019 mag...

Veel plezier met je paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 08:46 



 
Profiel   

Wat een gaaf verhaal, en hij ziet er zo rustig en down to earth uit voor een filmpaard, maar misschien is dat juist ook wel nodig.
Heel veel plezier met hem!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-17 09:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 61 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen