Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

In de kou en de modder

 
Profiel   

Hallo!

Omdat het nu ontzettend rotweer is en ik als overdreven koukleum dan een stuk liever lekker bij de kachel zit met mijn chocomel begon dat uiteindelijk te vervelen. Ineens zag ik dat het heel erg mooi licht was buiten dus toch maar de kou getrotseerd (met 5 jassen, en 3 thermobroeken) om snel met de camera een paar foto'tjes te maken van de paarden (die gelukkig naast mijn huis staan). Ik ben niet heel erg tevreden met het resultaat omdat het buiten al wat schemerde en de iso dus wat hoger moest en er zit nu wel wat ruis op maarja, het gaat om het idee!.
Het leek mij een leuk idee om ze met jullie te delen!

dit was van een paar weken terug toen de wei nog te doen was:
1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

deze zijn van vandaag, de wei is een grote modder zooi -O-

4. zo snel mogelijk aan komen stappen omdat draven niet meer gaat in deze blub
[ img ]

5.
[ img ]

6. de ijslander die denkt dat hij in scandinavië woont en een wintervacht voor 3 aanmaakt.
[ img ]

7. ik had de telelens erop en ze vinden de lens altijd erg interessant dus ze stonden steeds veel te dichtbij
[ img ]

8.
[ img ]

9. flink hard wegrennen (poging tot) en springen en dansen wekt soms nog wat aandacht gelukkig :))
[ img ]

10. zelf toch maar weer uit de wei gevlucht omdat ze ook even moesten testen of dat gekke uitsteeksel ook eetbaar was. _-:(
[ img ]

11.
[ img ]

12. even mooi kijken *-:)
[ img ]

13. en nog even hard hinniken als ik weer terugvlucht naar mijn warme huisje
[ img ]


Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Het zijn baggere foto's maar het gaat om het idee :+

Groetjes, Faith ( en de paardjes natuurlijk)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:47 



 
Profiel   

wat een leuke pony's! lieve koppies <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:52 



 
Profiel   

Leuke foto's, wat kijken ze lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 22:58 



 
Profiel   

Lieve foto’s :+:
Wat ik mij bij het verhaal echt afvraag... wat trek jij in godsnaam aan als het echt koud word? Ik stond zondagmiddag mijn ramen te zemen in een wollen trui en zomer jas ( tegen de wind) als het windstil was geweest had ik dat zonder jas gedaan :')

Dit terwijl ik het echt wel snel koud heb als de waterkou toeslaat... maar dat is het nu gelukkig nog niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 23:04 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Lieve foto’s :+:
Wat ik mij bij het verhaal echt afvraag... wat trek jij in godsnaam aan als het echt koud word? Ik stond zondagmiddag mijn ramen te zemen in een wollen trui en zomer jas ( tegen de wind) als het windstil was geweest had ik dat zonder jas gedaan :')

Dit terwijl ik het echt wel snel koud heb als de waterkou toeslaat... maar dat is het nu gelukkig nog niet.

bedankt voor alle lieve reacties!

Ja dat weet ik ook nog niet helemaal. Ik lig nu al s'nachts onder 3 dekens plus een verwarmd bed met de elektrische deken dus dit word een zware winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:48 



 
Profiel   

Beweeg je wel genoeg? Daar krijg je het warmer van als op de bank met een dekentje op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:53 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Beweeg je wel genoeg? Daar krijg je het warmer van als op de bank met een dekentje op :)

jaa, ik fiets sowieso 2 uur per dag, en dan nog een halfuurtje weide uitmesten en een uurtje rijden daarbij opgeteld. En 4x in de week nog een rondje hardlopen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-17 10:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen