Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Vosbonte Pico (nrps) fotoshoot!

 
Profiel   

Toen Pico 9 maanden oud was, plaatste ik dit topic: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1884202 Ik heb hem gelijk na zijn geboorte gekocht en nooit een seconde spijt gehad!

Inmiddels is Pico een stukje gegroeid en 3 jaar oud. Hij is een zoon van Picasso van Knedo en nu ongeveer 150cm hoog. Hij heeft een ontzettend fijn stoer karakter, precies wat ik hoopte.
Ik ben hem wat dingetjes aan het leren maar hij is nog niet onder het zadel. Hij staat bij mijn oudere bruine Arabier Alter. Foto’s zijn gemaakt door Reindert Jansen: enjoy!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Laatst bijgewerkt door bella24 op 04-10-18 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-18 22:15 



 
Profiel   

Wat een stoer ding! Prachtig is hij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-18 22:22 



 
Profiel   

Wat een mooie verschijning!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-18 22:46 



 
Profiel   

Dank jullie! Leuk om te lezen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-18 22:49 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Hij heeft een lieve maar ook ondeugende, nieuwsgierige uitstraling. Vind vooral dat extra kwastje verf op zijn linkerbil erg grappig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-18 22:54 



 
Profiel   

Wat een prachtig paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 09:06 



 
Profiel   

Wat een prachtige, warme kleur vos <3
Die laatste foto kan zo op de cover van de penny.
Hij heeft inderdaad een prachtig sprekend hoofd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 09:09 



 
Profiel   

Wauuuuw die Pico, wat is hij knap en hi ziet er echt heel goed uit zeg. Wat fijn om te zien. Reindert Jansen heeft weer eens mooie foto's gemaakt <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 09:12 



 
Profiel   

Thanks! :o <3

Hey Nikki, dank! Het gaat inderdaad heel goed met ze. Hoop met jouw lieve dame ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 17:41 



 
Profiel   

Wat is hij stoer! Prachtige foto's hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 18:13 



 
Profiel   

Zooo, die is leuk geworden! En zo te zien heb je ook een fijne plek voor ze. Geniet van je knappe paarden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 18:15 



 
Profiel   

Koper schreef
Zooo, die is leuk geworden! En zo te zien heb je ook een fijne plek voor ze. Geniet van je knappe paarden :)


Ja klopt! Deze plek voelt als thuiskomen (voor hen en voor mij) en dat zie je terug in glans en stabiel gedrag, vind ik. Hoop dat jij ook een fijne stek hebt nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-18 22:45 



 
Profiel   

Zeker :) Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie, superleuk dat je ze nu samen hebt staan weer. Herkenden ze elkaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-18 08:20 



 
Profiel   

bella24 schreef
Toen Pico 9 maanden oud was, plaatste ik dit topic: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1884202 Ik heb hem gelijk na zijn geboorte gekocht en nooit een seconde spijt gehad!

Inmiddels is Pico een stukje gegroeid en 3 jaar oud. Hij is een zoon van Picasso van Knedo en nu ongeveer 150cm hoog. Hij heeft een ontzettend fijn stoer karakter, precies wat ik hoopte.
Ik ben hem wat dingetjes aan het leren maar hij is nog niet onder het zadel. Hij staat bij mijn oudere bruine Arabier Alter. Foto’s zijn gemaakt door Reindert Jansen: enjoy!


Hij ziet er goed uit Karien

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:09 



 
Profiel   

Wat een knapperd zeg! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-18 11:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen