Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Na een lange zoektocht eindelijk mijn match gevonden!

 
Profiel   

Sinds mijn paard met (actief) pensioen staat, was ik aan het kijken naar een 2e paard om weer (meer) te kunnen rijden. Na lang zoeken heb ik hem eindelijk gevonden:

Aron! Een 5 jarige, lieve en eigenwijze Haflinger ruin van 1.55m hoog.
Het was "liefde" op het eerste gezicht. We hadden meteen een klik! Ik ben zo blij met hem.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Afgelopen maandag is hij goedgekeurd door de dierenarts. Op vrijdag stond de verhuizing naar de nieuwe stal gepland. Tot die tijd kon hij gelukkig op z'n huidige stal blijven staan en ben ik elke dag langs geweest en grondwerk met hem gedaan om hem beter te leren.

[ img ]
Heb ik een paard of een giraffe gekocht?

[ img ]
Overal aanraken met de carrot stick, geen probleem!

[ img ]
Aron wil de stick ook wel eens zelf aanraken.

[ img ]
Smalle doorgang ter voorbereiding voor het trailer laden.

En vandaag was het zo ver! De verhuizing naar zijn nieuwe plek (grote wei met schuilstal). Trailer laden ging goed (stapje voor stapje er op en toen hij met 4 benen op de klep stond liep hij in 1x door. Waarschijnlijk zag hij toen het hooinet want hij begon direct te eten haha, het is en blijft een echte haflinger he!)

[ img ]
Allebei heel blij dat het trailer laden gelukt is :+

[ img ]
Lief snoetje

[ img ]
In de nieuwe wei! (hier stond hij inmiddels al een paar uurtjes, toen ik de wei in kwam liep hij meteen naar me toe. Vervolgens volgde hij me de hele wei door, tis echt zo'n schatje!)

[ img ]
Op de achtergrond z'n 2 nieuwe vriendjes

[ img ]
Even een selfie

[ img ]
Toen ik bij het hek stond bleef hij maar naar me toe komen. Wilde volgens mij stiekem niet dat ik weg ging :)

[ img ]
Knapperd!

[ img ]
En toen ik weg ging, begon hij keihard te hinniken en heel hard door het weiland te galopperen. Ik was even bang dat hij over het hek zou springen om me achterna te gaan. Gelukkig niet gebeurd!

Ik ben heel benieuwd hoe het morgen met hem gaat! En hoop dat we in de toekomst heel veel leuke avonturen gaan beleven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 20:01 



 
Profiel   

Wat een schatje <3 , veel plezier met je nieuwe aanwinst!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 20:07 



 
Profiel   

Een veelbelovend begin!

Ik denk dat jullie inderdaad veel leuke avonturen gaan beleven. Een tip: als je een haflinger hebt, kan je zelf maar beter zorgen dat je een goedgevulde pot met humor bij de hand hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 20:07 



 
Profiel   

Bedankt!

Haha Maflinger, m'n eerste paard is een 'halve' haflinger dus ik ben wel wat gewend :P de gekkigheid vind ik juist het leukst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 20:09 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Een veelbelovend begin!

Ik denk dat jullie inderdaad veel leuke avonturen gaan beleven. Een tip: als je een haflinger hebt, kan je zelf maar beter zorgen dat je een goedgevulde pot met humor bij de hand hebt.


100 punten mee eens :')
Met een haff is het nooit saai.

Veel plezier met deze knapperd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-18 20:12 



 
Profiel   

Dankjewel Nadia!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 21:12 



 
Profiel   

Wat een plaatje.
Gefeliciteerd met deze knappe man.

Met een blondjes is het leven nooit saai.... neem aandelen in de behang fabriek zodat je genoeg rollen heb om hem er achter te plakken en vooral blijven lachen..._O-

Nee hoor grapje...
Lekker genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 21:31 



 
Profiel   

Hij is heel knap. Veel plezier met elkaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 21:34 



 
Profiel   

Wat een knapperd zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 22:02 



 
Profiel   

Wat een prachtig beest!!! Heel erg leuk, kan me voorstellen dat je happy bent.
Mooie plek lijkt het ook, waar is het eigenlijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 22:05 



 
Profiel   

Leuk! Veel geluk met hem!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-18 22:57 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties!

Mando schreef
Wat een plaatje.
Gefeliciteerd met deze knappe man.

Met een blondjes is het leven nooit saai.... neem aandelen in de behang fabriek zodat je genoeg rollen heb om hem er achter te plakken en vooral blijven lachen..._O-

Nee hoor grapje...
Lekker genieten

Hahahaha, geweldige opmerking! De eerste paar dagen moest ik idd soms veel geduld met hem hebben, maar sinds hij op de nieuwe plek staat luistert hij opeens heel goed naar me :D Hopelijk houden we dat vast :+

Ninx schreef
Wat een prachtig beest!!! Heel erg leuk, kan me voorstellen dat je happy bent.
Mooie plek lijkt het ook, waar is het eigenlijk?

Hij staat in Ede, vlakbij de hei en het bos :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-18 06:15 



 
Profiel   

Niemand meer?
Gisteren heeft m'n moeder leuke foto's van mij en Aron gemaakt maar die mag ik volgens mij alleen op de 2e pagina plaatsen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 10:53 



 
Profiel   

Leuk dier! Ga je vast heel veel plezier mee/aan beleven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 11:12 



 
Profiel   

Mooie Haflinger. Veel plezier samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 12:02 



 
Profiel   

Mijn leukste tijd met de paarden was met een hafje, ze hebben hun karakter, maar ook zoveel te geef. Aan haar heb ik mijn mooiste herinningen ana paardenritten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 12:09 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties!

Manadeluca schreef
Mijn leukste tijd met de paarden was met een hafje, ze hebben hun karakter, maar ook zoveel te geef. Aan haar heb ik mijn mooiste herinningen ana paardenritten.

Wat leuk om te horen! Ik heb ook al veel geweldige herinneringen met mijn eerste paard, een 'halve' haflinger. Nu hoop ik weer nieuwe dingen te kunnen doen met Aron. Hij is nu (na 1 week) al zo erg op mij gericht, ik weet zeker dat we goede maatjes gaan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 13:48 



 
Profiel   

Wat super leuk dat jullie elkaar hebben gevonden. Jullie zien er allebei zo leuk blij uit! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 13:55 



 
Profiel   

Wat een leukerd zeg. En wat fijn dat je op zijn oude plek al elke dag langs kon komen. Zo kon je elkaar al mooi een beetje leren kennen. Daardoor is die waarschijnlijk ook zo aanhankelijk nu, jij bent de enige bekende.
Veel plezier met elkaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-18 14:13 



 
Profiel   

Bedankt!

san4nie schreef
Wat een leukerd zeg. En wat fijn dat je op zijn oude plek al elke dag langs kon komen. Zo kon je elkaar al mooi een beetje leren kennen. Daardoor is die waarschijnlijk ook zo aanhankelijk nu, jij bent de enige bekende.
Veel plezier met elkaar!

Klopt helemaal! En dat is nu erg fijn en handig! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 08:25 



 
Profiel   

Ah wat lief! Mooie sierlijke haf! Veel geluk samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 13:29 



 
Profiel   

Ziet er uit als een leukerd! Heel veel plezier saampjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 14:33 



 
Profiel   

Wat leuk dat je al zo snel een mooie band hebt met je nieuwe knappe aanwinst....
Heel veel plezier samen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 14:37 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Ik heb echt een zwak voor haflingers, zo heerlijk eigenwijs <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-18 14:52 



 
Profiel   

Bedankt voor de lieve en leuke reacties! Ik zal het aan hem doorgeven ;)
Hij staat nu bijna een week op de nieuwe stal en het gaat heel goed. Hij is heel makkelijk aan de hand en heel fanatiek en leergierig met het grondwerken. Echt leuk om zo weer bezig te zijn met een paard. Volgende week wordt er een schriktraining georganiseerd op stal, mooi moment om dat eens te oefenen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 17:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen