Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

"Gelukkig heb je de foto's nog...."

 
Profiel   

Veeeel vlotter en sportiever. +:)+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:22 



 
Profiel   

ik zei het al op facebook "oh nee! What have you done????"

Oooh, ik vind het zo zonde, zijn mooie maantjes ...

Maargoed, het groeit wel weer aan, en het belangrijkste is dat jij het mooi vindt :D
denk ik...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:28 



 
Profiel   

Staat hem wel die sportcoupe!
Als je het wat minder "gemaakt" wilt hebben kan je altijd nog deel manen trekken. zijn ze ook direct dunner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:35 



 
Profiel   

-O- Hij was veel knapper met lange manen. := Maar goed, jou paard dus jou beslissing...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:37 



 
Profiel   

Wat grappig het is echt een heel ander gezicht! Staat stoer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:43 



 
Profiel   

Staat hem goed!
Na een week ziet het er vaak weer normaal /natuurlijk uit na het knippen. Ik knip de manen van mijn paarden ook omdat ik een hekel heb aan trekken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 18:51 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
-O- Hij was veel knapper met lange manen. := Maar goed, jou paard dus jou beslissing...

Ik vind een van de schoonheden van een Haflinger juist die lange manen. Dat hoort toch echt bij het ras.Maar inderdaad,het is jouw paard en dus heb jij het recht om hem te toiletteren zoals jij wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:20 



 
Profiel   

Ik heb eens een haf gezien met een boog zoals bij fjorden wordt geknipt. Ik vind dat zo gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:51 



 
Profiel   

Ik vind t wel stoer, sommige mensen laten de manen maar lang terwijl ze hardstikke dun zijn en ongelijk, dán krab ik me toch ff achter mn oren. En agh, paardlief had sowieso sportcoupe, maar was heel dun dus november helemaal afgeschoren en nu staat t dus rechtop, bij een groninger type merrie 8)7 maar ik vind dat ook wel stoer 8-) [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:53 



 
Profiel   

Ohnik vind dit echt veel mooier.
Lang is mooi,maar dit maakt hem net een beetje mooier, leuker, sportiever, en knapper :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:54 



 
Profiel   

Ja dat was mijn eerste plan. Maar hij heeft hele fijne manen. Wel een dikke bos, maar fijn haar. Dat gaat niet rechtop staan. Dan had ik het moeten scheren. En dat vond ik wel een stap te ver :=

Azmay: hoe is het nu? Dat is wel heel kort :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:55 



 
Profiel   

Ik vind het heel cool! Stiekem wil ik het bij mijn shettem ook maar die hebben wel echt mooie manen momenteel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:56 



 
Profiel   

Amanda schreef
Ja dat was mijn eerste plan. Maar hij heeft hele fijne manen. Wel een dikke bos, maar fijn haar. Dat gaat niet rechtop staan. Dan had ik het moeten scheren. En dat vond ik wel een stap te ver :=

Azmay: hoe is het nu? Dat is wel heel kort :))



ja dat snap ik..haha, maar ik vind het ook niet verkeerd, het maakt hem jonger en frisser

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 19:57 



 
Profiel   

Amanda schreef
Ja dat was mijn eerste plan. Maar hij heeft hele fijne manen. Wel een dikke bos, maar fijn haar. Dat gaat niet rechtop staan. Dan had ik het moeten scheren. En dat vond ik wel een stap te ver :=

Azmay: hoe is het nu? Dat is wel heel kort :))


Dit was voor ik er het apparaat weer overheen trok :=
Spoiler:
[ img ]


Houd het gewoon kort, is wel stoer zo 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 20:02 



 
Profiel   

Staat prima.
Ik vraag mij altijd af hoe paarden die vlechten ervaren. Het lijkt mij nogal oncomfortabel voor ze.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 20:10 



 
Profiel   

Lange manen zijn ook alleen maar mooi voor op de foto. 99% van de tijd zitten lange manen namelijk in van die klitterige, pluizige vlechten, daar heb ik echt nooit de charme van gesnapt. :') Vind de korte coupe persoonlijk dus ook veel mooier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 20:16 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Ik heb eens een haf gezien met een boog zoals bij fjorden wordt geknipt. Ik vind dat zo gaaf!

Bij de meeste Haflingers zijn de manen daar te zacht voor. Alhoewel ik vroeger wel eens Haflingers zag van wie de manen niet wit waren,maar grijs,peper-en-zoutkleurig. Die waren ook wat harder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 20:29 



 
Profiel   

veel leuker dat korte.

bij die van mijn ex-kennis de haflinger ook eens geknipt omdat diete snel zweette onder die dikke bos manen.
RIP Astra :(
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-19 21:12 



 
Profiel   

Haha hoe sommige reageren alsof de wereld is vergaan ! :P ik zeg toppie zo functioneel en pracktisch ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 06:07 



 
Profiel   

Ik vind het ook tof!
Hier ook radicaal de schaar erdoor gehaald toen ik er klaar mee was :o
Van ruim een meter naar een fjordenboog :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 08:17 



 
Profiel   

Ik vind lange manen altijd zo lelijk en onverzorgd staan. := mijn mini Appaloosa heeft sinds ik hem heb al een sportcoupe. Vind dat lange haar echt helemaal niets haha.
Vind dit korte heel mooi staan bij je haf! Heel stoer en sportief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 08:41 



 
Profiel   

Precies Frummels. Ik ben ook niet zo’n type wat “ohhhhh” en “aaaaahhhh” roept bij lange manen. :D
Kort vind ik veel leuker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 08:49 



 
Profiel   

Smaken verschillen,en een van de leuke dingen van het hebben van een eigen paard is dat je zelf mag weten hoe je toiletteert. Maar,als je fotomodel-paarden ziet,hebben die vrijwel altijd lange manen.Natuurlijk vergen die wel wat verzorging. Ik was altijd uren bezig met het met de hand uitpluizen van de lange golvende manen van mijn Haflinger. Een rustgevend karweitje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 13:32 



 
Profiel   

Veel leuker en stoerder! Geslaagd zou ik zeggen :)) ik zou de sokken er ook afscheren. Staat veel frisser. Of in ieder geval bijknippen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 13:38 



 
Profiel   

lekker fris toch :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 14:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen