Nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe aanwinst.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe aanwinst.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 12:58

Begin dit jaar besloot ik na een halfjaar geen plezier meer te hebben, toch mijn eerste maatje te verkopen. Met veel pijn in mijn hart ging Vince naar het beste plekje waar ik een super gevoel had. Prinses Maxima Manege, binnen twee weken was Vince weg. Ging snel maar het was goed en ik mag altijd langskomen. Meneer leeft als de koning daar.

1. <3 Je word gemist hoor vriendje Afbeelding

Na een maand kwam mijn nieuwe aanwinst.
Gino (Boss VDL x Lux)
8 jaar
ruin
1.80
springgefokt

Was niet helemaal mijn bedoeling zo'n groot paard te kopen maar hij voldeed aan al mijn eisen en omdat hij smal is oogt hij niet zo groot als je erop zit
1. De foto waar ik verliefd op hem werd
Afbeelding

2. Gino op zijn nieuwe plekje
Afbeelding

3. Na een week mocht hij gelijk naar de tandarts. Was duidelijk nodig.
Afbeelding

4. Omgetoverd tot heus dressuurpaard. (in het roze := )
Afbeelding

5. Geen perfecte foto maar we waren hier nauwelijks een maand een combinatie. We krijgen les geen worries
Afbeelding

6. En uiteraard mocht hij elke dag lekker buitenspelen. (Hij heeft inmiddels passende dekens haha)
Afbeelding

Hierna is de osteopaat geweest en kwamen we tot conclusie dat hij toch wel heel erg vast zat. Hij staat nu 3 weken stil en dan komt de osteapaat voor een herhalingsbehandeling. Een mooi moment om elkaar te leren kennen en leuke dingen te doen zoals wandelen en grazen.

Nu kwam er een ontzettende mooie bloesem in de bloei op stal en een vriendin haar dochter wilt fotografie opleiding gaan doen en die wilde wel wat foto's proberen te maken. De foto's zijn niet perfect/ professioneel maar ze vond het leuk om te doen en ik vind dat er toch wat leuke plaatjes uit zijn gekomen.

7. Prins charming.... Dit is zijn standaard hoofd zo meestal haha.
Afbeelding

8. <3
Afbeelding

9. De achtergrond is hierbij achteraf vervaagd.
Afbeelding

10. Perfect blauwe lucht
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. :evaw:
http://boktimg.nl/img/m/21xy1f.jpg

Wij zijn benieuwd naar jullie reacties! :j :j
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 24-04-19 07:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link veranderd, max 15 zichtbare afbeeldingen toegestaan

veerle_1001
Berichten: 102
Geregistreerd: 19-11-09

Re: Nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe aanwinst.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 21:28

Mooi paard! En hij oogt inderdaad niet eens zo enorm groot (waarschijnlijk ben jij dan ook niet de kleinste, maar toch)

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 21:42

veerle_1001 schreef:
Mooi paard! En hij oogt inderdaad niet eens zo enorm groot (waarschijnlijk ben jij dan ook niet de kleinste, maar toch)


Dankjewel! Ik ben rond de 1.75 idd niet de kleinste.

Ilse459
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-04-19

Re: Nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe aanwinst.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:12

Gave foto's heb je gemaakt en wat een mooi paard! Welk niveau heeft hij gelopen?

MarjanB

Berichten: 16438
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe aanwinst.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:21

He wat leuk! Mijn oude merrie staat ook bij de pmm :)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 15:11

Ilse459 schreef:
Gave foto's heb je gemaakt en wat een mooi paard! Welk niveau heeft hij gelopen?


Dankjewel! Hij heeft L niveau springen en cross gelopen volgens mij en M niveau springen op training.

MarjanB schreef:
He wat leuk! Mijn oude merrie staat ook bij de pmm :)

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!


Ah wat leuk. Had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik mijn paard aan een manege zou verkopen maar het voelde zo goed en Jenneke was zo vriendelijk. Ben echt blij hij heeft een super plek daar!

Denk dat het plezier wel gaat lukken met hem :j

MarjanB

Berichten: 16438
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Nieuw jaar, nieuwe start, nieuwe aanwinst.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:50

Ja ze staan er echt fijn! Had gehoopt dat ik van het bestaan wist voordat ik haar verkocht aan een kennis die de boel probeerde op te lichten =:) dan had ik haar in 1 keer aan ze verkocht ipv via handel. (Maar dat is weer een heel ander verhaal.

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 21:46

MarjanB schreef:
Ja ze staan er echt fijn! Had gehoopt dat ik van het bestaan wist voordat ik haar verkocht aan een kennis die de boel probeerde op te lichten =:) dan had ik haar in 1 keer aan ze verkocht ipv via handel. (Maar dat is weer een heel ander verhaal.


Oh bah zeg... ja was iemand komen kijken en had er geen fijn gevoel bij. Paard bokte zelfs terwijl hij dat nooit doet en dag later kwamen Jenneke en instructeur en had natuurlijk op facebook gekeken en dacht ja dit is een match made in heaven. En dan heb ik nu een best onstuimig paard haha dat is wel wennen.