Eerste shoot na 4 jaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JosefienE

Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Eerste shoot na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 22:55

Al een tijdje was het aan het kriebelen om mijn camera weer eens te gebruiken. Deze lag al een aantal jaar te verstoffen door gebrek aan inspiratie en drukte. Zonde! Dus zondag rond gevraagd wie ik op de foto mocht zetten. En er kwamen zoveel enthousiaste reacties. Dinsdag ben ik gelijk naar Lisa en haar 3 verzorgpony's geweest om ze op de foto te zetten.

1. Lisa & Shariff
Afbeelding

2. Shariff, Emmy en veulen Shimmer
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9. Voor het eerst een blackfoto
Afbeelding

10. Kan ik dit eten?
Afbeelding

11.
Afbeelding

12. Shimmer in de wei
Afbeelding

En nog wat foto's van de paarden waar ze mee samen lopen

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Reacties zijn leuk, tips zijn welkom!

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Eerste shoot na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 23:03

Leuke foto’s :)

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Re: Eerste shoot na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 23:41

Leuke foto's!

Zag dat tips welkom waren bij deze heb ik een kleine: voor de nog meer netheid van foto's even de volgende keer alle riempjes van het hoofdstel door de pasantjes doen. Staat stuk netter :)

JosefienE

Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-19 23:44

Kimmiee_D schreef:
Leuke foto's!

Zag dat tips welkom waren bij deze heb ik een kleine: voor de nog meer netheid van foto's even de volgende keer alle riempjes van het hoofdstel door de pasantjes doen. Staat stuk netter :)


Bedankt voor je reactie en hele mee eens! Alleen was het hoofdstel nieuw en lukte het niet ze er door te krijgen :') vond het zelf ook jammer. De sperriem hing ook helemaal naar beneden op wat foto's, maar dat heb ik nog kunnen bewerken.

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Eerste shoot na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 23:56

De foto's zonder hoofdstel om vind ik mooier dan deze met, beetje om de bovengenoemde reden. Neusriem lijkt ook te laag te hangen. Veel succes met het terug oppakken :D .

JosefienE

Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 00:02

Lori schreef:
De foto's zonder hoofdstel om vind ik mooier dan deze met, beetje om de bovengenoemde reden. Neusriem lijkt ook te laag te hangen. Veel succes met het terug oppakken :D .


Ben ik het mee eens, op foto 8 zie je ook dat het gewoon niet lekker past,en de keelriem vond ik ook wat strak. Maar keuze van de verzorgsters ;) hopelijk doet het niet te veel af aan de foto's.

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 00:10

JosefienE schreef:
Lori schreef:
De foto's zonder hoofdstel om vind ik mooier dan deze met, beetje om de bovengenoemde reden. Neusriem lijkt ook te laag te hangen. Veel succes met het terug oppakken :D .


Ben ik het mee eens, op foto 8 zie je ook dat het gewoon niet lekker past,en de keelriem vond ik ook wat strak. Maar keuze van de verzorgsters ;) hopelijk doet het niet te veel af aan de foto's.


Zeker niet foto's zijn verder leuk! Ik maak zelf voor de hobby ook foto's maar als ik dus bv die pasantjes zie vraag ik toch echt wel of die er door kunnen. Met dus reden dat foto's nog beter er uit komen. Zelfde met bv keelriem waarvan je duidelijk op foto ziet dat die strak is had je best kunnen zeggen.

JosefienE

Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 12:31

Kimmiee_D schreef:
Zeker niet foto's zijn verder leuk! Ik maak zelf voor de hobby ook foto's maar als ik dus bv die pasantjes zie vraag ik toch echt wel of die er door kunnen. Met dus reden dat foto's nog beter er uit komen. Zelfde met bv keelriem waarvan je duidelijk op foto ziet dat die strak is had je best kunnen zeggen.

Ik zal het volgende keer vragen :j

horselife7
Berichten: 8
Geregistreerd: 29-09-18

Re: Eerste shoot na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 14:01

mooie foto´s <3

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: Eerste shoot na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 14:24

Ik kan er wel door kijken natuurlijk maar inderdaad zeker niet mee in zitten om er wat van te zeggen als je ziet dat wat te strak zit of scheef of dergelijke :D . Zie zo soms zelfs bij de wat ervarenere fotografen dan foto's dat het touwhalster veel te laag zit, zo zonde want soms wel beelden dat je anders zo iets hebt van "deze is voor aan de muur".

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Eerste shoot na 4 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 09:54

Leuke foto's!

JosefienE

Berichten: 411
Geregistreerd: 02-08-18
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-19 10:18

lideli schreef:
Leuke foto’s :)


horselife7 schreef:
mooie foto´s <3


Kimmie25501 schreef:
Leuke foto's!

Dankjulliewel :)