Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Daantje, leven geeft hoop, hoop geeft leven..

 
Profiel   

Wat een prachtige foto’s! Ik hoop dat Daantje er weer snel bovenop is!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 18:29 



 
Profiel   

Daantje... wat leuk om weer iets over hem te lezen.
Ik hoop dat hij snel beter wordt en goed reageert op de medicatie.
Hele mooie foto's die is mooi opgedroogd de afgelopen 2 jaar.

Beterschap voor de kleine man.
Hou je ons op de hoogte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 19:03 



 
Profiel   

Hele mooie foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:02 



 
Profiel   

Wauw! Hij ziet er goed uit! Succes met het zoeken naar het middel om de cirkel te doorbreken.. Die van mij reageerde alleen op cortisonen en ook op de rest niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:05 



 
Profiel   

Mooie Daantje.
Jullie hebben beiden een lange weg afgelegd. Maar, Daantje is het waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:28 



 
Profiel   

Wat ziet Daantje er mooi uit! Vervelend dat je nog steeds zo aan het tobben bent met zijn gezondheid. Ik hoop dat hij snel weer opknapt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:50 



 
Profiel   

Daantje <3 Wat ziet hij er prachtig uit!

Wel heel vervelend dat het zo slecht met hem gaat. Zijn het daadwerkelijk zijn longen, of reageren die ergens anders op? Bijvoorbeeld zijn hart? Zeker met dit warme weer kunnen hartproblemen voor forse ellende qua longen en ademhaling zorgen. Hopelijk knapt hij snel weer op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 08:18 



 
Profiel   

prachtige foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 11:28 



 
Profiel   

Lief ding! Wellicht kun je hem helpen na het spuiten van de cortico's door middel van pufjes. Bij mijn Dartmoor moet dit helaas ook door ernstige benauwdheid. Als wilt weten hoe en wat stuur je maar een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 13:18 



 
Profiel   

Nadat hij Gisteren avond met groen/geel snot rondliep en weer flink aan het hoesten was toch weer besloten om op de antibiotica te zetten.
Ditmaal een andere, hopelijk geeft dit een gewenst effect en is er verandering te zien.
Was hem toestraks de manen aan het vlechten voor het warme weer. was helaas net te laat, had het andere gefilmd in hoe hij hoest.
het is echt net alsof hij stikt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-19 18:03 



 
Profiel   

Bah dat klinkt naar als je hem zo hoort hoesten.
Hij heeft al zoveel overwonnen dus ik ben er van overtuigd dat hij dit ook te boven komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 11:08 



 
Profiel   

We denken aan een bacteriële infectie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 12:35 



 
Profiel   

Hopelijk knapt je binkie snel weer op, heel naar voor jullie beiden dat het nu weer niet goed gaat met hem :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 23:26 



 
Profiel   

Wat krijgt hij te eten? Gras of hooi? En dan voordroog/uit plastic of baaltjes met touw?
Ik heb tot 2x toe een paard gehad die tot donkergele slijmproppen aan toe de longen uit het lijf aan het hoesten was. Bij beide paarden was het acuut over als ik overging op 24/7 wei of alleen nog voordroog. Het was dus dat ze niet tegen hooi konden. Iets om over na te denken

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 00:02 



 
Profiel   

Wauw wat is daantje opgeknapt zo!! Topic tijd terug gevolgd. Balen dat hij nu zo'n last heeft. Hoop dat hij snel opknapt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 01:08 



 
Profiel   

Ik volg jullie al sinds moment 1 dat je jullie eerste topic aanmaakte, nu ook nog steeds op Facebook. De foto's zijn prachtig! Hopelijk komt hij er snel bovenop :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 01:17 



 
Profiel   

Mooie Daantje, ik hoop dat hij met de juiste medicatie en dit jullie goede zorg zich snel weer wat beter mag voelen.
Het is ontzettend naar als ze zich zo beroerd voelen en herstel uitblijft terwijl je zo je best doet ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 02:56 



 
Profiel   

Gaan we dit redden....

Iets wat ik mij echt steeds meer afvraag.
Vandaag vind ik hem het echt slecht doen, eergisteren liep hij nog zijn rondje met een beetje activiteit in de bak, vanavond gewoon weg niet vooruit te branden...
Dan laat ik hem los in de longeerbak,en altijd rent hij een rondje van plezier. Vandaag niet meer als nutteloos voor zich uit staan te turen.
Hoesten veranderd helemaal niks... Enigste wat beetje veranderd is, is dat zijn snot van groen naar wit gegaan is.
Maar het komt er nog steeds met bakken uit als hij beweegt, staat hij stil komt er niks uit.
En zijn energie niveau is 3 keer niks...

Heb alles voor de pony over, maar waar is de grens van kwaliteit in leven hebben....
Een dier wat zich zo belammerd voelt... is ook helemaal niks.
En normaal gesproken zal je alles uit te kast halen voor de problemen om te lossen.
Maar Daantje is en blijft een pony met lichamelijke gebreken in zijn gezondheid.
We hebben veel minder op te teren bij hem....

Waar ligt de kwaliteit van leven, tot hoe ver ga je...

Daan... wat er ook mag gebeuren... jij bent en blijft mijn nummer 1...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:21 



 
Profiel   

knuffel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:24 



 
Profiel   

Ach arme Daantje. Ik hoop dat zo dat hij opknapt. Het is echt een kwakkelkindje, mijn duimen draaien volop voor jullie. Merk je ook verslechtering aan dr hand van het weer? Speelt dat nog mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:26 



 
Profiel   

Ach gossie arme Daantje hopelijk voelt hij zich snel weer beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:30 



 
Profiel   

Knuffel! Je hebt altijd zo goed voor hem gezorgd en alles gedaan wat je kon. Vergeet niet, je bent nooit te vroeg om te laten gaan, wel te laat. Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:41 



 
Profiel   

Hebben ze bij je praktijk geen vernevelingsapparaat ? En krijgt hij hooi of voordroog en wat voor stalbedekking? ( ongetwijfeld heb je dit zelf ook al bedacht maar toch) pollennetje en antihooikoortspilletjes??

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:47 



 
Profiel   

Wat naar zeg! Zou hij geen droes kunnen hebben? Heel veel beterschap gewenst! Is echt niet leuk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:49 



 
Profiel   

Lastige vragen idd, het warme weer van vandaag ( weet niet bij jou maar hier was het om 19 uur nog 30 graden) helpt natuurlijk ook niet mee.
Qua snot, als bij mij zelf het van groen naar wit gaat betekent dat dat het de beterende kant opgaat maar of dat ook zo bij paarden werkt geen idee.
Moeilijke van zo een beslissing is dat er niet 100% geen hoop meer is maar hoelang je op die hoop die et is door blijft gaan is niet in te schatten.
Denk dat het de juiste beslissing is wanneer je erzelf volledig achter staat. Te vroeg is het nooit en te laat dan ook niet.
Mochten Daan nog een aantal mooie jaren zijn gegund zou dat super zijn, mocht het hier eindigen is dat na alles wat je voor hem gedaan hebt en doet net zo mooi.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 22:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen