Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Daantje, leven geeft hoop, hoop geeft leven..

 
Profiel   

Arm ding, het zit jullie niet mee!
Heel veel sterkte en beterschap!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 11:36 



 
Profiel   

Ten eerste... als ik niet meteen reageer op jullie berichten, ik zie en lees ze allemaal, maar afgelopen dagen zijn echt een rollercoaster, enorm druk maar ook loodzwaar.
Ik reageer zodra het weer kan!

Vandaag de bloedwaardes binnen gekregen.
Zoals wel al verwacht was er van alles en nog wat op te zien.
Er is heel overduidelijk te zien dat zijn lijf ergens tegen aan het vechten is.
Aan de hand van de waardes hebben we besloten om volledige maximale antibiotica te spuiten.
Vandaag en morgen nog en dan zijn we klaar met spuiten.
is hij 10 dagen gespoten.
Vandaag ook besloten om de Dectomax te spuiten.

Nog steeds groen snot en heel veel hoesten, enigste voordeel is dat we geen koorts hebben.

En vanaf morgen.... de tijd gaat het leren.... Gaat hij het doen of word het voorgoed afscheid nemen....

Tuurlijk... ik kan er oneindig lang medicatie in duwen.... tot we misschien dan wel een beetje goed resultaat hebben.

Maar ik kan en moet helaas zeggen.... Ik doe het Daantje niet aan, genoeg is genoeg.

en financieel gezien.... Dit kost echt een enorme klap geld allemaal.
Ook daar moeten we op een gegeven moment realistisch in zijn.

Geld is er helaas ook niet in bakken aanwezig, ik doe wat ik kan, zover het in mijn mogelijkheden ligt.

Nu ben ik jullie al enorm dankbaar voor de financiële hulp! dat maakt echt al een groot verschil.

Het is er op of er onder met Daantje....

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:00 



 
Profiel   

Jij kunt niet meer dan je best doen en dat doe je, volop. Daan had niet beter terecht kunnen komen en mocht het toch genoeg zijn de komende tijd dan heeft hij toch een kort maar erg fijn leven bij je gehad, je bent een absolute topper!!!


Laatst bijgewerkt door BigOne op 09-07-19 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:11 



 
Profiel   

Jeetje meis Ik krijg kippenvel als ik dit lees. Wat heftig voor je om je maatje zo te zien en te zien knokken. Weet dat je een top baas bent! Dat je hem nu al zo'n mooi leven hebt gegeven! Dat kan niemand jullie meer afpakken. Ik duim heel hard mee!! Sterkte deze dagen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:11 



 
Profiel   

Meid wat jij voor daantje doet/hebt gedaan zouden veel mensen het je niet na doen. Je hebt er al zo veel voor gedaan. Wat je beslissing ook is hij heeft het iniedergeval super bij je gehad. Je bent echt super voor je dieren

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:14 



 
Profiel   

Ik vind je heel realistisch.
Daantje moet ook kwaliteit van leven hebben, dus ik kan me voorstellen dat het een keer genoeg is,
los van het feit dat het natuurlijk ook bakken met geld kost.
Ik duim dat hij nu vooruit gaat, maar ben bang dat hij toch altijd een kwakkelend zorgenkindje zal blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:14 



 
Profiel   

Wat heb jij veel voor dit paardje over. Ik hoop dat hij opknapt en weer een gezonde pony mag worden. Aan jouw goede zorgen ligt het zeker niet! Ik ga ook hard voor jullie duimen. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:15 



 
Profiel   

Ik heb ontzettend veel respect voor je. Wat jij allemaal hebt gedaan voor Daantje is buitengewoon. Ik duim heel hard dat het helpt en dat Daantje er boven op komt. Als het anders loopt dan snap ik je keuze volkomen, genoeg is genoeg inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:16 



 
Profiel   

Ik begrijp je heel goed
enige wat ik nog kan aanbrengen is de natuurlijke manier
https://www.sensipharm.nl/paarden/lucht ... -paard.htm
sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:28 



 
Profiel   

heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 23:42 



 
Profiel   

Sneu allemaal. Knuffel !

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 00:07 



 
Profiel   

Jeejtje wat triest zeg |(
Wat vreselijk voor je paardje, en voor jou. Ik ga voor hem duimen en hopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 00:54 



 
Profiel   

Jeetje ik kan me voorstellen dat je nu in een rollercoaster zit :(:) .

Ik vind je echt een top meid en je hebt alleen maar het beste met Daantje voor . Ik hoop zo dat hij na de antibiotica het zelf gaat doen , maar ik ben ook bang dat zijn lichaampje al zoveel te verduren heeft gehad.

Hoe het ook verder afloopt met Daantje , hij heeft zich wel geliefd gevoeld bij je en je hebt er echt alles aan gedaan om hem beter te krijgen.


Je bent een lieve meid met een gouden hart, dus namens Daantje wil ik je bedanken wat je voor hem allemaal doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 06:52 



 
Profiel   

Sterkte met Daantje, je doet er alles aan hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 07:20 



 
Profiel   

Ik heb een geldbedrag overgemaakt naar Linda. Wellicht dat er meer mensen deze intensie hebben. Als je op de facebookpagina “het leven van Daantje” kijkt, zie je dat iemand een actie heeft opgezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 17:02 



 
Profiel   

Ik heb geen facebook en was best even zoeken maar heb het gevonden. Zal ook een bijdrage doen. Moet toegeven dat ik dat nog nooit gedaan heb omdat mijn eigen dieren mijn inkomen al grotendeels opmaken maar heb een enorme zwak voor Daantje én ts...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-19 17:25 



 
Profiel   

hoe gaat het nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 17:47 



 
Profiel   

Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 13:05 



 
Profiel   

Houden van is ook " los laten "
Ik was ergens blij om jou post van 09-07-19 te lezen.
Je weet heel goed waar je staat en waar je wel of niet naar toe wilt, en in beide gevallen zeg ik HULDE!! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 13:18 



 
Profiel   

Hoe is het met Daantje? een vraag die ik heel veel krijg afgelopen dagen.

Op zich gaat het wel oke, temperatuur zit rond de 38 a 38.5 en er komt her en der wat gekleurd slijm/snot af.

Vanavond was hij wel terug wat benauwd, daarom weer slijmoplossers gegeven.

Het is afwachten wat ons vriendje gaat doen... komende tijd gaat de temperstuur terug omhoog en ben ergens bang dat hij het benauwd gaat krijgen.

Maar tot die tijd doet hij het redelijk oké...
Maar we zijn er helaas echt nog lang niet... maar hoop met heel mijn leven dat wel gaat lukken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 21:51 



 
Profiel   

Fijn dat het toch iets beter gaat. Sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 07:21 



 

Denk aan jullie !

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 21:56 



 
Profiel   

Duim ook nog steeds voor jullie! Heb vandaag eindelijk de bijdrage overgemaakt :o
Alle beetjes helpen....
Kom op Daantje :*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 19:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 98 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen