Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-19 18:26

Nah nee, stiekem houden ze heel erg veel van elkaar en zijn ze soms niet ervan overtuigd alleen te kunnen overleven als de ander eventjes uit de wei gaat ofzo.

Watch heb ik 5 jaar niet gehad, nu is ze alweer 2,5 jaar terug bij mij, schaam schaam want dit is ons eerste topic sinds dien pas weer.
In September/oktober ben ik langzaam een beetje rond gaan neuze voor een vriendje voor haar, ze ging met mij mee verhuizen en ik wil geen paard alleen hebben staan.
Zo ben ik via Facebook uitgekomen bij mijn kleine donderstraal Pip.
In Januarie 3 dagen voor de grote verhuizing heb ik Pip opgehaald en 3 dagen later samen met de 2 paarden vertrokken naar Frankrijk. Een rit van ongeveer 700 km in de sneeuw gedurende de nacht. Gelukkig waren alle wegen goed gestrooit en hebben we een hele goede rit gehad.

Eenmaal hier aangekomen heeft vooral Watch een hele flinke klap gehad van de verhuizing en het heeft haar bijna 5 maanden gekost om weer een beetje goed in haar vel te komen weer. Nu langzaam begint ze eindelijk weer een beetje lekker in haar vel te komen en op gewicht. Na de afgelopen week temperaturen dagelijks van tussen de 38 en 40 graden gehad te hebben was het vanochtend "maar" 25 graden en dat merkten we goed. Alle dieren incl. de paarden waren flink uitgelaten. Dat vroeg dus om foto's natuurlijk. Deze wil ik graag met jullie delen.
Pip is een grote klierkont en vind het heerlijk Watch een beetje te stangen. Watch is een heerlijke drama queen die daar altijd gretig op in hapt en de meest gevaarlijke blikken kan geven.

Eventjes een paspoortje van beide.
Watch Out Tequilla
Coolcracker S x Zeoliet
15 jaar (over 5 dagen 16)

Pip
Shetlander
1 jaar en uit de kluiten gewassen

Kijk en geniet mee van mijn 2 knapperts die hier heerlijk achter het huis staan.

Ze begonnen met een hoop geklier samen
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
https://boktimg.nl/img/m/Rd9pEv.jpg

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Om daarna nog eventjes lekker de benen te strekken
7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
https://boktimg.nl/img/m/qbR2Tx.jpg

10.
https://boktimg.nl/img/m/ky4WDf.jpg

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding


En toen nog eventjes leuk te pozeren
13.
https://boktimg.nl/img/m/ja3Rgx.jpg

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

16.
Afbeelding

17.
Afbeelding

18.
https://boktimg.nl/img/m/36UfXh.jpg

19.
Afbeelding

20.
Afbeelding


Voor de oplettende kijker, ja pip zijn manen zijn geknipt. Hij had een erg dikke bos manen die te zwaar werd voor zijn nek en hij had een mooie hap uit zijn manen geschuurt. Dus dan maar een lekker stoer kort kapsel voor hem.

Ik geniet elke dag weer van deze 2, en kan mijn geen leven voorstellen meer zonder beide.
Als Pip later groot en volwassen is hoop ik met hem met de sulky leuke ritten hier op het plattenland te gaan maken en/of hem lekker mee als handpaard met buitenritten met Watch. Maar eerst nog maar een beetje meer wennen voor watch en haar eerst alleen oppakken weer.

alysha92
Berichten: 279
Geregistreerd: 19-03-10

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 18:37

Wat zijn ze leuk <3

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 19:09

Ooohhh pip...hoeft geen strikje om hoor! Wàt een leukerdje

pien_2010

Berichten: 43283
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 20:10

Liesjuh mooie foto's van leuke levendige paarden.
Mooi topic.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-19 11:59

Karev, helemaal mee eens en precies mijn gedachte toen ik hem op facebook voorbij zag komen <3

alysha en pien bedankt!

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 12:13

Oh wat een leuke paarden!
Die blik van Watch als Pip aan het klieren is :')
Precies Alex zijn blik als Jorie over een streep gaat, dat jonge grut ook altijd.

Ik wil je ook even zeggen dat er maar 15 afbeeldingen zichtbaar mogen, kun je dit zo nog veranderen. Is helaas 1 van de regels, maar het is altijd zo lastig die 15 te selecteren. Daar heb ik zelf ook altijd last van. :j

pien_2010

Berichten: 43283
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 12:23

Ssssshhhht Jorex. Als niemand temt zal het gemist worden. zijn zo'n leuke foto's. Is dan een tip voor de volgende keer, want Liesjuh kan het niet meer veranderen zelf.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-19 12:40

Hmmmm kan ik niet meer tellen? :oo ik dacht toch echt dat het er maar 15 waren :oo O:) Mijn fout hihi

hihi Watch heeft het soms heel zwaar met Pip zijn pesterijen, of najha dat vind zij zelf dan. En als ze 's ochtends de wei op gaan vanaf de padock mag hij eerst ook niet binnen treden van haar, dat duurt dan een hele 3 seconde en dan roept ze al naar hem dat hij te ver weg is.
Of als pip besluit dat het gras ergens anders groener is en een zwakke plek in de omheining vind loopt ze ook als een sirene rond te gillen dat haar zoon weg is. Of van de winter met binnen zetten, Pip loopt dan meestal los mee, de ene keer vliegt hij ons dan met een noodgang voorbij om watch haar voer op te proberen te eten, de andere keer is het gras buiten onderweg naar de stal interesanter, Watch gaat dan in de stal te keer als een merrie die van haar veulen gescheiden is :roll: Ze vind hem dus wel heel leuk gelukkig :D <3

pien_2010

Berichten: 43283
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 13:12

Je hebt het wel goed gedaan Liesjuh. Ik ben na jouw opmerking gaan tellen (ik tel namelijk nooit want ik geloof dat altijd wel ). Je hebt 15 foto's en de rest in link gezet, precies zoals het hoort.

Jorex

Berichten: 9946
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 13:35

Oh ik dacht dat alleen de foto's die niet in link stonden een nummer hadden. My bad dus :o?
En dat terwijl ik echt alles had bekeken, omdat ik de foto's in de linkjes ook leuk vond.

matespony

Berichten: 749
Geregistreerd: 01-08-18

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 17:22

Leuke foto's!

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6036
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 13:48

view, gelukkig. :D

Dankje matespony :)

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Watch Out Tequilla en haar kleine lastpak vriendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 15:18

Pip steelt de show! Wat een cuty! Die oogjes mooi!